April 2019 baby’s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Hoe oud zijn je oudste 2 als ik vragen mag :) mij oudste was met 2,3 zindelijk ongeveer. Had het daarvoor al eerder geprobeerd maar dat was zo’n gevecht en veel ongelukjes. Toen daarna opnieuw opgestart na een maand of 2/3 en toen was het ineens gelukt zonder enige moeite.
     
  2. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Owww lees dat er dames bv gaan geven :p:p ik kan niet wachten. Vind het zo mooi iets, wil alleen nog niet aan de kolf denken. Vond dat wel een van de meest slopende dingen, vooral omdat ik een slecht toeschietreflex had zonder baby :( gelukkig mocht ik neusspray van de dokter. Alleen ging me productie rap achteruit omdat die kleine de fles wel lekker makkelijk vond. :roflmao: Gelukkig wel 6 maanden voorgehouden met de laatste maand wel echt een strijd met mezelf
     
  3. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Heb niet echt pijn! Alleen wordt jk wakker in de nachten om echt te draaien, me bekken beginnen dan te zeuren. Maar goed dit is me derde en alledrie de zwangerschappen zijn echt niet te vergelijken.
     
  4. Larissa100

    Larissa100 Actief lid

    7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De ouste is nu 3.5. Gaat na de zomervakantie naar school, dus het moet nu echt een keer gebeuren. Middelste is net 2 maar die plast al geregeld op de wc. Dus die kan ik mooi tegelijk met de oudste laten oefenen. We zullen zien!
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  5. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Jeetje meid wat rot! Ik herken de plekken van jou spierpijn totaal niet wel heb ik meer en snel last van rugpijn, pijnlijke liezen af en toe en pijnlijke buik.

    Even aan je vk horen?
     
  6. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannende periode! Wel onwijs leuk naar school, zal hij wel ook al aan toe zijn? Gaan ze ook nog verder naar de opvang? Je kan hier ook vragen om de training toe te passen. Misschien dat hij her daar sneller oppikt door andere kindjes. En anders lekker in de zomer in zijn blote kont laten rond hobbelen.
     
  7. Larissa100

    Larissa100 Actief lid

    7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja zeker! We zijn echt super benieuwd hoe het zal gaan. Mijlpaal hoor! Klopt, de kids gaan 2x naar het kdv. Daar oefenen ze ook. En idd andere kindjes heeft ie als vb, maar het doet hem verder niks
     
  8. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Hahah lekker eigenwijs dus, het zal vast ineens lukken.
     
  9. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

    Vorige week een echo gehad 3/4d en alles zag er goed uit. Placenta was mooi opgetrokken dus geen zorgen meer zou je denken.

    Tot vandaag! Geen echte grote zorgen maar ineens is hij gedraaid in stuit, al die tijd licht hij goed en precies 6,5 weken voor de ongeveer bevalling gaat hij even draaien.

    Ook kamp ik nu weer met een blaasontsteking dit is me 2e kuur al (wel voor wat anders). Maar het begon met hele erge ontstoken ogen, daarna kreeg ik griep, toen keel en oor onsteking (kuur) toen weer griep en nu weer een blaasontsteking.

    Je mag niet zeuren maar ben nog nooit zo vaak ziek geweest
     
  10. Larissa100

    Larissa100 Actief lid

    7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh jeetje wat een ziekenboeg! En wat jammer dat hij nu in stuit ligt. Gelukkig nog tijd om te draaien. Hopelijk ben je nu weer opgeknapt.
    Ik heb nu de griep te pakken incl 2 kids. Hmm niet leuk!
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  11. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @Esther21 jemig wat vervelend zeg van je blaasontsteking en lage weerstand! Dat kun je er nu niet bij hebben natuurlijk. Hopelijk gaat het al wat beter! Wij hebben drie avonden een doula gehad en zij gaf mij veem oefeningen om de baby goed te laten zakken ook voor tijdens de weeen. Er zijn diaconale oefeningen om je baby in stuit te kunnen laten draaien. Je kunt even kijken op spinningbabies wellicht heb je hier iets aan!

    Hoe gaat het verder met iedereen?

    Ik tel echt zo mijn dagen af! Nog 5 dagen werken dan verlof! Er is veel gezeur op werk en ik kreeg vandaag te horen dat ik pas 8 weken voordat ik weer met werk begin krijg te horen welke dagen ik moet/kan werken... Moet ook geen oppas regelen ofzo pfffff vind het zó mega vervelend en maak me er echt druk om. Maar goed nu lekker weekend en volgende week maar weer verder in gesprek..

    Fijn weekend meiden! Wordt prachtig weer!:)
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  12. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend vervelend op je werk!!


    Hier: heel rustig aan. Zo gauw ik iets te geel doe heb ik daar dagen last van. Vorig weekend bijna niet uit bed gekunt. Nu wel weer gelukkig maar is echt heel onvoorspelbaar wat elke dag zal brengen. 100% hulp in huis of maar een uurtje.

    Mijn man heeft nu geregeld dat hij elke dag een half uur vakantie inleverd om zo om 15.45 thuis te zijn. Ik kan namelijk echt niet meer met een kindje op de hand van de trap af. Dus wij wachten boven na de middagslaapjes tot papa thuis is.

    Hoe is het bij de rest??
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  13. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zal er is naar kijken! Al heb ik nu echt geen idee hoe de baby licht :)
     
  14. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier alles goed hoor! Verlof is officieel begonnen, kinderen zijn heel dit weekend weg dus ik kan vooral veel slaap inhalen :roflmao:
     
    Myz vindt dit leuk.
  15. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @Esther21 jeeeeeej wat fijn!!! Heerlijk voor je!

    Meiden hoe bewegen jullie baby’s? Ik merk nu vanaf zaterdag dat ik veel minder beweging voel. Wel een paar keer per dag een soort van golfbeweging en hier en daar eens een porretje maar veel minder dan daarvoor. Merk dat ik me er dan zorgen over maak. Ook bijna elke dag zeker wel 2 tot 4 keer de hik en nu voel ik dit ook maar 1x per dag. Woensdag weer vk zal dan eens vragen maar merk dat het me niet helemaal lekker zit
     
  16. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Van wat ik in mijn eerste 2 zwangerschappen heb meegekregen is. Dat een kindje op een gegeven moment minder ruimte krijgt om te bewegen. En een beweging is een beweging. Of dat nu hard of zacht is. Maar als je echt twijfelt moet je niet wachten tot woensdag. Heb bij beide 2 en 3 x in het zh gezeten met minder leven voelen. En 1x leiden dat tot het inleiden van de bevalling. Dus als je je echt zorgen maakt. Trek aan de bel!!!
     
  17. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja ik denk dan ook een beweging is een beweging en voel echt wel elk uur iets maar voelt gewoon anders. Ik wacht het toch nog even af omdat ik wel af en toe ‘iets’ voel en kijk morgen even hoe het gaat.

    Dank!
     
  18. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Als je contact vraagt, krijg je die dan ook? Als je twijfelt nooit wachten gewoon bellen, dat is hun werk!!
     
  19. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @Esther21 @kokjes Toch maar gebeld net en kan vanmiddag om 1600 uur terecht. Heb haar nu wel weer een paar keer gevoeld maar is zo ontzettend zachtjes en golvend dat ik het toch fijn vind om het te laten checken.
     
  20. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.758
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ze belden dat ik om 1130 uur al komen. Hartje was in orde maar wat ik al die tijd al aangaf bij de controles is dat ik sterk het gevoel had dat ze niet goed groeide. Kom in gewicht niet veel aan en buik blijft bescheiden. Gevoel klopte want na een groeiecho blijkt dat ze 2 a 3 weken achter loopt in groei. We zijn behoorlijk ongerust en geschrokken. Om 1330 uur moeten we in het ziekenhuis zijn voor een ctg en een uitgebreide groeiecho. Werk gelijk gebeld dat ik de laatste twee weken niet meer kom. Vind het spannend pff
     

Deel Deze Pagina