April 2021

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vieder85, 8 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Voor zover ik heb kunnen zien, was er nog geen april 2021 topic, dus bij deze.

    Volgens mijn berekeningen zou ik 5 april uitgerekend zijn...

    Zijn er meer die bij dit topic komen?
     
  2. mrsd

    mrsd Actief lid

    10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Ik misschien. Maar kan ook zomaar het clubje hiervoor zijn. Het is redelijk onverwachts. Maandag een knaltest en een 3+ op de CB test. Mag morgen al komen voor echo voor duidelijkheid
     
  3. mrsd

    mrsd Actief lid

    10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Het is toch maart voor mij ;)
     
  4. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Gefeliciteerd
     
  5. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Wel oeps ik meld mij maar. Was niet helemaal de bedoeling, maar onverwacht zwanger van een derde, heb een onregelmatige cyclus, verwacht daarom de laatste week van april uitgerekend te zijn.
    Eerder heb ik al een miskraam gehad, dus dit is de 4de zwangerschap. Even afwachten of deze doorzet en aan het idee wennen .
     
    Vieder85 vindt dit leuk.
  6. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Ik ben eind april uitgerekend. Tenminste, als alles goed gaat. Ik ben twee keer eerder zwanger geweest. Beide keren bleek bij de 7-weken echo dat er geen hartslag was en heb ik uiteindelijk een miskraam gehad.
    Voor mij voelt het dus nog niet 'echt' totdat ik een hartje heb zien kloppen. En daarna natuurlijk nog maar afwachten of alles goed gaat. 4 september heb ik de eerste echo. Het gaat om ons eerste kindje.

    Hoe voelen jullie je?
     
  7. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Alanyali vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina