Pril zwanger na IVF/ICSI

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 21 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Zijn er nog meer dames die pril zwanger zijn dmv IVF of ICSI? :)

    Ik ben nu zwanger van IVF 1, een mooie blastocyste. Vandaag 4+1 weken. Vind het wel heel eng en ben nog heel bang dat het misgaat. Hopen en duimen maar.
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Memmiee
    Gefeliciteerd natuurlijk! Hoop voor je dat alles goed gaat en blijft gaan. Misschien kom ik over een tijdje nog eens kijken. Ik had vanmorgen op 10 dpo een positieve test. Maar van een zwangerschap durf ik gezien de kwetsbaarheid van de mmm nog niet al te duidelijk te spreken.

    Haha. Dus hoewel ik perfect in je topic zou “passen” hou ik het even op de oude topics en appgroep, waar mensen al maanden in goede en slechte tijden met elkaar meeleven en er voor elkaar zijn, ook al is er nog geen positief nieuws.
     
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    @Lalalaura bedankt! Jij ook voorzichtig gefeliciteerd. Knap dat je al zo vroeg durft te testen. Ik ken de MMM ook maar al te goed, en het is zeker kwetsbaar.

    Ik ken het, de vaste topics en app groep. Zit er zelf ook in. ;)
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #4 Lalalaura, 21 jul 2019
    Laatst bewerkt: 21 jul 2019
    Oh haha, denk dat we niet echt dezelfde bedoelen. Ik bedoel een iui groepje uit augustus 2018 en de appgroep waar we nu met zijn viertjes doorkletsen...
    Maar het principe van de groepjes is vermoedelijk gelijk. Zo fijn om er voor elkaar te zijn als het ook even niet goed is of gaat en blij zijn voor anderen als het hen toch net wat eerder lukt.
    Haha.. Heel verhaal, maar bedoel te zeggen dat ik het nog zie als een stapje in het proces. Dus dit groepje voelt nog te onwennig. Heb ook knaltesten gehad natuurlijk, en dat ging met 6+6 toch jammerlijk mis.
     
  5. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Groot gelijk hoor! Doen wat goed voelt!:thumup:
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113

Deel Deze Pagina