Au pairs VIPS

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mammavantwee, 28 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.451
    4.879
    113
    Vrouw
    Het leven van vier jonge influencers ziet er de komende zes weken heel anders uit. In Au Pairs VIPSworden ze au pair in een gastgezin in Amerika. Arunya voelt zich meteen niet welkom bij haar familie: er hangen camera’s in haar kamer.
    Over luiers en snottebellen hoeven de jonge influencers uit Au Pairs VIPS normaal niet na te denken. Maar de komende zes weken moeten ze er wel aan geloven. De razend populaire Mark Lucas Werkhoven, Glen Fontein, Joy Bosz en Arunya Guillot verruilen hun leven vol volgers en video’s voor een verblijf bij een gastgezin in Amerika.

    Wie kijkt er ook?:)
     
  2. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Waar is dit op.
     
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.451
    4.879
    113
    Vrouw
    NPO 3;)
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Vind m niet zo leuk als vorige jaren, misschien komt het door het label VIPS. Of ik word oud haha.
     
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.451
    4.879
    113
    Vrouw
    Moet zeggen dat ik het ook niet zo leuk vind! :o: sowieso die influencers en dan zo jong.. begon gister met kijken, dacht leuk maar valt me toch tegen!
     
  6. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    748
    449
    63
    Vrouw
    Ik heb 1 aflevering gezien en moest ook wennen maar vond het wel leuk.

    Ik vind jammer dat deze mensen het doen voor volgers en exposure, terwijl bij de normale au pairs het meer leek alsof ze echt au pair wilde zijn en voor het avontuur gaan.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  7. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    748
    449
    63
    Vrouw
    Jaa ze lijken zo jong. Best raar want zo oud zijn ze altijd. En die Joy heeft gewoon een huis gekocht! Op dr 19e .
     

Deel Deze Pagina