augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja idd Jumde, ik speelde ook met alles, da's wel een voordeel als meisje zijnde, dan kijkt niemand je raar aan als je met auto's speelt, maar zodra een jongen een pop oppakt... wel zielig eigelijk :)

Maar ik zag laatst een stel van die jochies, jaar of 6 over straat rennen en schreeuwen en doen en toen had ik echt even iets van 'joh, ik hoop dat ik een meisje krijg' :p

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou dames, is vrij rustig gebleven vandaag ;)

Zijn geslaagd met het stofje voor de wieg.. Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien alles bij elkaar, kan niet wachten :D Als alles klaar is dan krijgen jullie de foto's te zien...

missgroovy, en ik maar denken dat mijn buikje al mooi duidelijk is ;) . Zou bijna jaloers worden :)

Manou, kan me voor stellen dat je je wel ff druk maakte over dat stipje maar zoals raccon al zegt, als er echt iets was zouden ze niet afwachten. Ze zouden zelfs niet wachten als ze ook maar een kleine twijfel zouden hebben.

MMM, met een beetje geluk kan je morgen je tuinsetje al uitproberen! Ze voorspellen mooi weer :rolleyes: Maare dat wil natuurlijk ook nix zeggen ;)

Lintje82, hier ook zo'n paps ;) Gelijk maar gevraagd of hij het wilde verven, ben je daar ook weer vanaf :)

Meiden, fijne avond alvast

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen meiden

Hier een snel berichtje van mij moet zo al weer gaan werken en moet het paard ook nog doen.
    Heb alles even vlugtig gelezen volgens mij niks spannends gebeurt.
    Gister mijn auto verkocht dat geeft toch een raar gevoel hoor nu hebben we er maar 1 luxe 8-[ ?
    Dus dat zal wel even wennen worden veel op het fietje maar aan het eind van het jaar komt er wel weer een hoor kan niet zonder vooral als ik avonddienst heb moet manlief met kleine me ophalen om 12 uur.
    Dat werkt niet.
    Maar dan komt er een klein bakkie had nu nog een grote 306.
    Hier erg moe gister 11 uur gewerkt en nu vandaag worden het er 10.
    Heb me zelf voorgenomen om het dinsdag te bespreken want ik ga dit niet volhouden.
    Ik wil kijken of ik niet terug kan voor 3 mnd naar 32 uur en misschien daarna voor 20 uur.

Nou ik ga maar weer aan de slag anders val ik hier straks om.
    Allemaal lekker genieten van het heerlijke weer want hier schijnt het zonnetje al.

Groetjes Sonja

4. Niet meer actief

effe als ervarings deskundige over meiden
    heb er 2 namelijk hihihi
    waarvan 1tje zelf gemaakt en de ander kadoo gekregen want die is van mijn vriend
    maar tjee meiden zijnecht wel super katte koppen hoor ze kunne ook hartstikke lief zijn maar pfff afentoe
    nee ben blij dat ik nu jongen krijg en niet weer een stelletje krengetjes
    whahaha nu lijkt het veel erger dan dat het is
    ik heb er toevallig eentje die erg eigenwijs is en stomweg de gestelde regeltjes breekt maar toch blijft ze mama's meisje hoor ik bedoel ze is 6 en moet natuurlijk nog een hoop leren
    die andere van 8 wil heel graag overal bij zitten bij de grote waar ik dus een gruwelijke hekel aan heb want een kind hoort gewoon lekker zich met kinderzaken bezig te huden en zich niet te mengen in een volwassen gesprek dat probeer ik haar dus ook af te leren maar ben bang dat die nieuwsgierigheid er in blijft bij der
    mij is ook verteld jongens zijn veel liever nou ik had zelf een broertje die met mij anderhalfjaar scheelde en die kon ik toen we klein waren wel schieten whahahaha maar misschien is het anders als het je kids zijn in de plaats van je broertje

oh en wou er ook nog effe bijzeggen mijn dochter is erg knuffelig dat wel ze komt altijd effe met mama of mijn vriend die ze papa noemt knuffelen voor het naar bed gaan of zoals ze het zelf noemt effe kroelen :)

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Goede morgen !

Ik denk dat ik er echt aan moet geloven , mn borsten gaan lekken :confused: :confused: :) :confused: :confused:

Nu al met bijna 21 weken ?! :oops:
    En zo erg zijn ze nog geen eens gegroeit.
    (nog geen een een cup maat)

Hebben meer meiden dit al zo vroeg ?
    Het is een beetje geel/creme kleurig :oops:

oh oh oh ... ben een beetje van slag :)

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Goedemorgen,
    Ik had weer eens last van zwangerschapdementie, vergeten de klok vooruit te zetten. ( man ook ,hihi)
    Hij te laat bij de voetbal en ik? Ach gewoon lekker laat... Ga nu genieten van het heerlijke weer. Ff kijken op de groene weide of ze voor staan bij de wedstrijd...

Meiden geniet ervan de komende dagen!

7. demi26

demi26 Niet meer actief

Oei Tanja,

Tja ik had wel gelezen dat het kon, maar ik heb het nog niet.... Hopelijk is het tijdelijk...
    Gauw zwangerschapsbeha's kopen, daar kan je van die zoogkompressen indie tegen het lekken... Kan volgens mij ook wel in je gewone BH...
    Hoop voor je dat het ff tijdelijk is!

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Het is telkens maar een druppie , maar toch :rolleyes: :) :oops:

9. Niet meer actief

oehhh heb nu pas door dat ik al op de helft zit heb de 20 weken bereikt joepie joheeeee

10. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hoi Nienke,

Jouw verhaal is echt heeeeel herkenbaar voor mij...ik (wij) zouden ook zo graag een meisje willen, maar voel me zo schuldig als het een jongetje blijkt te zijn....Ik bedoel, dat kindje kan er toch niets aan doen...ik probeer me ook steeds voor te stellen dat het een jongetje wordt (zodat ik qua gevoel een beetje kan wennen ofzo) en als het dan toch een meisje mag zijn, dan is dat gewoon een surprise!

Iedereen om ons heen (familie, vrienden, collega's) zeggen ook allemaal tegen mij: "och ik zie het al, jij krijgt een meid" of " jij krijgt vast een meisje, dat past helemaal bij je" en door die druk en alles hebben wij (denk ik) laatst bij de 20 weken echo ook besloten dat we het toch niet willen weten. Gewoon alleen al vanwege het feit, dat als het een jongetje is, we bang zijn dat iedereen heel koel reageert, als een soort teleurstelling dat ze het fout geraden hebben en dan heeft iedereen het al over onze zoon en dan is het kindje er nog niet eens....dat geeft (voor ons) toch een soort druk zeg maar...

Daarnaast denk ik maar, als het straks geboren wordt, en het is een jongetje, dan heb ik em ook direct in mijn armen en dan denk ik dat ik direct helemaal verliefd ben op mijn knulletje en dat ik het dan niet meer vreemd vind...en zelfsniet anders meer wil, en dat is bij jou vast ook zo..

Nu weet ik het dus nog niet en blijft het nog een geheim tot de geboorte (waarschijnlijk, als ik tenminste bij de pretecho straks niet te nieuwsgierig wordt) :)

Maar je gevoel voor een wens voor een meisje....pffff...ja hier ook hoor, maar toch denk ik als het een jongetje is en je hebt je kleine popje in je armen, dat dat gevoel best snel verdwijnt!

Liefs,
    Borsatofan

11. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Oh ja, Tanja, ik heb hier ook over gelezen dat dat al heel vroeg kan, dus niks om je zorgen over te maken hoor, het hoort er gewoon bij, en bij de een gebeurt dit sneller dan bij de ander.

Over de vraag ziekenhuis of thuis bevallen; ik wil het graag thuis gaan proberen. In het begin van mijn zwangerschap zei ik direct: ziekenhuis. Maar toen wist ik (in theorie) nog helemaal niets van bevallen. Nu heb ik het boek "veilig bevallen" gelezen en dat heeft me zo'n gerust gevoel gegeven, om thuis te bevallen, in je eigen omgeving, op je eigen tempo etc. dat ik het nu wel thuis wil proberen (mits er van te voren geen complicaties zijn). Wij wonen ook heel dicht bij het ziekenhuis dus als het toch niet kan, dan zijn we heel snel in het ziekenhuis.

Tis ier vandaag super mooi weer, dus we gaan straks maar eens even naar buiten..

Liefs,
    Borsatofan

12. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Dank je wel voor je compliment! Die foto heeft een vriendin van mij gemaakt met een dure camera. Niet digitaal en met een zwart wit rolletje erin. Het was een hele leuke serie en degene die ik heb geplaatst, is mijn absolute favoriet. Hij kan zo in de Spa-water reclame hihi!

Ja klopt, ik ben 24 weken zwanger op mijn trouwfoto en dolverliefd! En leuk idee van die slinger met hoera het is een... op je verjaardag.

@Borsatofan, om de redenen die jij noemt, heb ik ook getwijfeld of ik het wilde weten. Maar aan de andere kant ben ik juist heel blij dat ik het weet. Nu kan ik me er een beetje op voorbereiden. Ik was juist bang dat ik bij de geboorte niet zielsblij zou kunnen zijn omdat het een jongen is. En mijn voorgevoel was heel sterk. Ik ben dan te nieuwsgierig om het bij een echo niet te vragen.

Alle andere meiden die zo eerlijk hebben gereageerd op mijn geuite gevoel, onwijs bedankt! Ik ben blij dat jullie je enigszins erin herkennen. Rationeel weet ik ook alles te bedenken, maar je gevoel is een heel raar iets. Gelukkig gaat het steeds beter en word ik steeds verliefder naarmate ik meer contact heb met het kindje in mijn buik. Ik maak van dit ventje gewoon net zo'n lieverd als mijn man en later zal een meisje/jongen heel blij zijn dat ik hem op de wereld heb gezet ;)

Gisteren had ik dus mijn baaldag en mijn man heeft er heel lief op gereageerd. We gingen lekker shoppen (fel aquablauw shirtje van het merk Lief! met de tekst "stoer" erop) en hij was mijn chauffeur. We mochten overal heen waar ik naartoe wilde... Echt zo schattig! En het hielp, vooral dat shirtje wat best prijzig is, dat vind ik helemaal fantastisch! Ik zal 'm even in mijn fotoalbum zetten.

Ik ga zo naar een babyshower voor een zwangere vriendin. Zij krijgt ook een ventje en voelt zich ook zo'n meidenmoeder ;) Heel herkenbaar. :)

x Nienke

13. Niet meer actief

O Nienke, wat een STOER truitje, echt heel lief, ik kan niet wachten tot donderdag, dan kan ik ook van dat soort kleertjes gaan kopen.

Welke maat kopen jullie echt de specifieke coole kleertjes? Ik heb een hele groote man en als ik dan denk aan maatje 50, dan denk ik dat onze uk, als ie ook maar iets op zn pa lijkt, daar zo is uitgegroeid.
    Kan ik dan beter de 62 doen of nog wat groter? Of zal ik gewoon van elke maat 1 doen :) :p :)

Ik heb nu allemaal witte basiskleertjes, broekjes, omslagtruitjes, sokjes en mutsjes, ik ga pas combineren na donderdag.

Deze weken vreselijk druk met feestjes, want iedereen is jarig (incl ik) dus zometeen gaan we taart halen bij schoonpa.

En volgende week naar de IKEA !
    Eerst donderdag kamertje afmaken en dan mogen de spullies erin :D

Fijne dag iedereen en geniet van het prachtige weer.

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    WIj zijn nu druk bezig met behang afkrabben :x Wat een werk zeg! Nou ja, ik coach en mijn man krabt af :)

Zijn tot en met woensdag vrij dus dan hoop ik toch eigenlijk het kamertje zo ver te hebben dat de spullen erin kunnen.

Het is hier wel lekker weer, heb lekker de was buiten hangen en ga al geregeld even in de tuin zitten met zoonlief (die is het gras aan het maaien op zijn manier --> met een nagelschaartje aan het knippen). Kan straks nogmaals stofzuigen want het hele huis ligt nu vol gras. Maar het is lief bedoeld!

15. Mama007

Mama007 Niet meer actief

zo hier hebben we een lekker druk weekend gehad. Vandaag even naar Ikea geweest en meubeltjes uitgezoch :) Wat een leuke spulletjes hebben ze daar en ook helemaal niet duur!
    We krijgen het ledikantje van mijn schoonouders dus dat is ook weer heel leuk!
    Morgen ga ik genieten van het mooie weer.
    Fijne avond allemaal

Stephanie

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hihi Kuki: Ik hoop voor je zoon dat het grasveld niet al te groot is haha. wel leuk he de mnier waarop ze je altijd willen helpen

vandaag was t koopzondag, met vriend en schoonmoeder ff naar heerlen geweest. Wat een drukte bah bah eigenlijk hou ik er helemaal niet van om in die massa rond te lopen. Maar mn schoonmoeder wilde perse ff naar de v&d omdat ze me iets moest laten zien.
    Liet ze me een wipstoeltje zien van Friends, een groene met een speelboogje. Die was van 39 voor 25 nu. Ik vond m wel mooi, dus heeft ze die gekocht voor ons. Toch wel weer lief!

daarna nog de kids van mn schoonzus opgehaald en ze meegenomen naar t bos. Een uur gelopen met ze en de hond. De kids 4 en 8 en de hond 6 maanden haha ik was wederom kapot en zij waren teleurgesteld dat we weer bij de auto waren na een uur,,,,,ppff hahah ik word oud denk ik ;)

weer een productief schoonfamilie dagje gehad.

Lief hoor Nienke dat shirtje! Heb t aan mn vriend laten zien en die vond t ook gaaf, die hoopt nu toch weer stiekum op een jongen haha. Hem maakt t niks uit maar hij denkt een meisje. Nog 3 weken wachten haha

17. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    hoi hoi,

ik ben er ff niet geweest, jullie schrijven zoveel ik kan het haast niet bij houden :D

en ik heb het ook zo druk vandara dat het er weinig van komt

ik ben ook behoorlijk ziek geweest, griepje

dus ik doe maar ff rustig aan

do 20 weken echo, spannend hoor

meiden alllemaal een goeie zwangerschap

groetjes

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heb een nieuwe buikfoto gemaakt....pffff wat een pens! Dat beloofd nog wat...en mn borsten sjeee! Ja sorry moet even aan mezelf wennen hoor hahahah!

Fijne avond meiden!

19. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Zoals jullie hieronder kunnen zien mag iedereen het weten!
    We krijgen er weer een jongen bij. En ik ben er supergelukkig mee!

Eerst wilde manlief het graag stil houden, maar hij is nu toch om en iedereen mag het weten. Ik ga dus ook snel onze website aanpassen!

Groetjes en een fijne avond!

Manou

20. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg
    SonjaW,JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg
    Demi, SURPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg
    Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SURPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 5 kg
    Mamalieske, SURPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Manou, JONGEN uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, SURPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary,JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, SURPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz.
    Kuki, SURPRISE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg, 27 maart SEO
    Daantje78, SURPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SURPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,0 kg, 4 april SEO
    Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo
    o0Noa0o, SURPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SURPISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, SURPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 2 april echo
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg

Deel Deze Pagina