Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sorry pruts had wel gereageerd maar die hele lap tekst was verdwenen. maar het is zo druk dat er wel vaker niet gereageerd word, soms lees je er gewoon over heen. je weet hoe het is toch? je bent zelf ook druk geweest? maar leuk te horen dat het goed met jullie gaat en patrick gaat ook als een speer lees ik

daisy wat een super goed nieuws

miranda ik zou ook superdesuper trots zijn hoor!

sjors wat een klote nieuws, maar wie weet vind je binnenkort een super leuke baan! nu eerst de beeb!

ik heb geld voor anissa gevraagd, weet het echt niet, we hebben al zoveel.
    en tuurlijk er zullen heel veel mensen met iets komen, maar zoals mijn moeder die doet geld, voor op de bank en iets kleins.
    zelf heb ik een zak ballen, en moet daar nog een klein zwembadje bij zien te vinden

zo even tusssen de visite door, ja 16 wat een leeftijd, zo leuk! en zeker puber, maar vind de peuterpuber zwaarder dan de grote huispuber

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Noura; Gefeliciteerd (was ik net ook vergeten :))

Ik ga er snel eentje in bad doen en op bed leggen en dan ben ik er zo nog even :)

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Noura, gefeliciteerd!

Sorry de rest ben ik kwijt.. :)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

#33144 Chantico, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2009
    Ha meiden, veel bijgelezen, nu uit het blote hoofd proberen te reageren...

Diasy heerlijk dat ze zelf gedraaid is!

Miranda, wat knap dat Laureen loopt!

Lauwie, ik heb geloof ik gemist dat Ottilie al liep, en lees nu dat ze de trap op kan. Super knap!

Lique, schreef jij over je schoonvader die niet geopereerd kon worden? Poeh wat heftig. Hoop dat een andere behandeling goed aanslaat!

Sjudith, mooie foto en gek advies. Dat van die pre-logopediste klinkt zinniger.

Oh, er was nog meer waar ik op wilde reageren, maar weet het niet meer...

-----------------------------------------------------------------

Hier gaat het lekker. Ise is weer aan een aanhankelijke fase begonnen. Veel jengelen, opgepakt willen worden, samen spelen, jullie kennen het wel. Heel schattig is het dat ze ons 'kopjes' komt geven als ze opgepakt wil worden *smelt*.
    Verder heeft ze vandaag ontdekt dat het leuk is om bij 'hieperdepiep' je handjes omhoog te doen, omdat er dan 'hoeraaaa!' geroepen wordt. Nu nog oefenen op een kaarsje uitblazen ;)

Ise loopt nog niet los of de trap op. Ze is net aan het ontdekken hoe ze op haar benen moet staan als wij haar zo neerzetten. Ach, ieder z'n tempo. Het gaat wel snel, in die zin dat ze een paar dagen geleden nog door haar knietjes zakte of met haar kontje naar achteren kiepte, maar nu niet meer. Als leren lopen vooral op het ontwikkelen van spierkracht aankomt, vrees ik dat het nog wel een tijd kan gaan duren, maar als het vooral ook coördinatie en evenwicht is en het doorkrijgen van het trucje, dan kan het misschien toch nog snel gaan. Zelf staan op haar verjaardag zou natuurlijk super zijn!

Hmm, eigenlijk had ik helemaal geen tijd om lang achter de pc te zitten, en nu zit ik hele egoverhalen te schrijven... Sorry!

Er knaagt nog steeds iets aan me dat ik op iemand (of meer zelfs) wilde reageren, maar ik weet niet meer wie/wat...

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oja (zie het in voorgaande berichtjes ;))

Noura gefeliciteerd met je puber!

Sjorsje, balen dat je geen werk meer hebt na je verlof! Had jij zelf wel willen blijven?

Pruts, fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Er had toch nog een augustusmama gereageerd die al een tijdje niet geweest was?

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Pruts, er wordt wel vaker niet op iemand gereageerd en dat is heus niet slecht bedoeld hoor. Maar goed....

@ Noura...OMG 16 :O wate en leeftijd zeg! Gefeliciteerd :) wat waren de kado's? Nike air max en een brommer? :p

@ Buddy, heb je je rooster al :p

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb morgen gewoon 2 sollicitatiegesprekken. Zo heb je er maanden geen en dan 2 op 1 dag. Ben benieuwd of ze nog zo geïnterresseerd zijn als ze horen/zien dat ik zwanger ben ;)

Liefs Silvia

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik zal zo effe sms-en, maar ik heb de auto bijna niet :x

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heej buddy show eens een foto van je pensie dan :p

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb nog geen foto gemaakt, zal Dirk er binnenkort wel één laten maken ;)

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@daisy: super nieuws!

@rebbel: fijn dat alles goed was met je kleintje!

pff mijn hoofd is een zeef weet het nu al niet meer haha

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik durf nog geen bordje met eten neer te zetten omdat bordjes nog veel te leuk zijn om op zijn kop te zetten of in 1 maai van tafel te vegen. doen jullie dat al wel? hoe lang al? nooit geklooi ermee gehad of wel en hoe hield dat dan op?

ik had mijn vraag geloof ik niet zo duidelijk gesteld :D
    vandaag trouwens geprobeerd en het werd in delen van het bord gekieperd en niet in één keer en er werden zelfs dingen op het bord teruggelegd! er zit dus vooruitgang in. mijn vraag is dus of meer mensen het geprobeerd hebben en hoe dat gaat.

tesske, weekendje was heerlijk!

daisy, zelf gedraaid! wat super! ben benieuwd hoe lang ze nog op zich laat wachten..

sjorsje, super balen van je werk! niet leuk om zo te horen. maar goed, is van latere zorg. eerst maar lekker chillen en genieten van kleintje nr 3!

bemy, pruts en bumba, leuk dat jullie weer ff komen vertellen hoe het gaat. (en pruts, niet zo snel balen joh, het is hier hartstikke rustig en iedereen is druk. je hebt vast zelf ook al wel gemerkt hoe moeilijk het is om op iedereen te reageren)

1e verjaardagscadeautjes weet ik nog niet. laat het ook een beetje afhangen van of mensen er naar vragen. zou haar zelf graag de loopauto van nijntje geven.

chantico, ottilie loopt nog niet hoor! ze staat ook nog niet los. ze doet een combi van kruipen en billenschuiven. links een been/knie en rechts een voetje. op die manier komt ze ook de trap op.
    stom is dat eigenlijk dat er zo vergeleken wordt en dat er op deze leeftijd zo'n belang aan lopen gehecht wordt. wij horen zo vaak 'o die loopt binnenkort'. volgens mij zegt het niks. er zijn er genoeg die het straks allang kunnen maar nog eng vinden.
    ik geniet vooral van het gegiechel boven aan de trap als ze zichzelf blijkbaar ook beseft dat het een hele prestatie is! van mij mag ze zich lekker in haar eigen tempo ontwikkelen. ze kan straks haar hele leven nog lopen ;)

lique, wat een naar nieuws van je schoonvader. je vertelt het nogal nuchter maar kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn! dikke knuffel!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, gefeliciteerd! 16!

rebbel, wat een mooie echo foto!

ff, ottilie is de kleinste (lengte), dus kan ik me je reactie wel voorstellen. maar ja, kleine en lichte kindjes moeten er ook zijn voor een gemiddelde :D

verder weet ik het niet meer en begint er boven weer 1 te huilen..

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden,

ik ga richting bed..

morgen kan ik helaas niet hier komen om te melden hoe het is gegaan met de echo want moet na de echo gewoon werken tot 20 uur..

Ik stuur duster een sms hoe het is gegaan en dan horen jullie het denk ik ook wel haha..

Nou meiden allemaal slaap lekker ik ga me bed opzoeken ben echt kapot

kusjes

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Ook hier wil ik je heel veel succes wensen voor morgen. Natuurlijk laat ik hier weten hoe de echo was. Slaap lekker (hoop dat je kunt slapen ;))

Ik ga ook lekker m'n bed opzoeken. Slaap lekker!

Liefs Silvia

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, wij hebben een bakje met zuignap die kan op het blad van de kinderstoel, en het blijft er redelijk inzitten :D

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey!

Wilde ff naar jullie zwaaien!
    Nog 1 dagje werken en dan weer weekend, jeej!

Dikke knuff voor iedereen, enne...

*ZWAAI!*

Xx!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland

@Chantico, Lauwie, het is inderdaad heel vervelend. De operatie is dus niet naar wens uitgevoerd. Nu moet hij hiervan herstellen, hopelijk geen complicaties. En daarna gaan ze kijken of ze nog kunnen behandelen. Maar het blijft bij rekken… Het is niet meer te genezen… Tuurlijk is het vreselijk, maar het gaat weer zo snel dat het lastig te bevatten is. Er komt ook weer zoveel naar boven van mijn vader…

@dais, wat goed dat ze zelf gedraaid is. Lekker voor je!!

@Pruts, hoop dat je nog even blijft hoor!! Het is hier gezellig!! En voor Djim zijn eerste verjaardag koop ik iets nuttigs in de trant van kleding en een klein speelgoedje. Dingen om te vragen: Kleding, zandbak, boekjes, voorleesboeken, heb ook nog een heel leuk houten werkbankje gezien!!

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

JA die zoek ik ook,waar heb je m vandaan Juud??
    IK weet dat ze het bij Prenatal hebben alleen dan moet ik buiten de stad...

Linne loopt alleen achter de babywalker,zooooo schattig!!!!
    Op laminaat ook nog,is zo glad maar nu heeft ze het door:p

Ik ga naar mn bedje!

Good night!

20. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Judith, wat een raar advies van het cb? Zijn ze daar wel helemaal joepie? Je zal het vast al geprobeerd hebben, maar misschien is dit een idee? Zet wat eten klaar op de salontafel of grond, zodat ze zelf kan bepalen of ze tussen het spelen door wat wilt eten. Dus zelluf doen :)

@Happy, haha ik dacht jij bent vroeg wakker, maar je had nachtdienst. Balen, gelukkig heb je internet :) Super dat je alle lijsten geplaatst heb, echt leuk om te zien hoe onze kindjes het doen. Vervelend die groeipijn van Janna, hopelijk heeft ze er nu geen last meer van.

@Chantal, jammer dat het huis al onder voorbehoud verkocht is. Bijna op vakantie! Geniet er lekker van meid, je hebt het verdiend!

@Lique, wat een rotnieuws over je schoonpa. Hopelijk slaan andere behandelingen wel aan.

@Setteke, fijn dat de pijn en zwelling afnemen.

@FF, wat een superfoto! Het lijkt bambi wel met die ogen *smelt*

@Jenny, gezellig dat je even kwam aanwaaien. Werkse!

@Duster, *zwaai terug* Heel veel succes met je sollicitatiegesprekken! Waar ga je solliciteren?

@Rebbel, wat een goed nieuws dat je die injecties gaat krijgen. Zeker wel een geruststelling dat je vanaf week 17 elke week op controle mag komen? Mooie echo, wow!

@Pruts, gezellig weer wat van je te lezen! Patrick gaat als een speer zo te lezen. Lekker hoor, hollands welvaren! Ik heb nog geen idee wat we voor bart zijn verjaardag gaan vragen. Misschien vragen we cadeaubonnen van de prenatal ofzo. Jammer dat je niet zoveel reacties kreeg, maar je uit eigen ervaring weet je toch ook wel hoe lastig het is om op iedereen te reageren? Ik tik soms hele verhalen/reactie's en krijg dat 1 reactie terug, helaas pindakaas. Zijn jullie al bezig voor een 2e? Omdat je het over een volgende zwangerschap hebt?

@Noura, gefeliciteerd met je puber!

@Sjorsje, balen dat je contract niet verlengd word:( Moest je helemaal naar bergen op zoom alleen voor een inschrijving?

@Miranda, hoera de aug baby loopt! Wat superknap. Jullie zullen wel trots zijn.

@Daisy, wat een goed nieuws dat je beebje gedraaid is! Nu mag je natuurlijk bevallen. Had je bij fenne en linne een keizersnee? Wat knap van Linne, dat ze alleen achter de babywalker loopt!

@Bemy, hi

@Mik, ik heb echt nog geen idee wat we voor bart zijn verjaardag gaan vragen. Moet er maar eens over na gaan denken.

@Chantico, wat knap dat Ise hoera (armpjes in de lucht) doet! We hadden Bart leren blazen, maar dat bleek achteraf toch niet zo handig. Hij blaast nu graag als hij zijn mond vol heeft :D

@Lauwie, zelf eten hier hier geen optie hoor. Stukjes eten worden op de grond gegooid voor de hond ;) Als ik een stukje op een vorkje prik en dan de vork aan bart geef, steekt hij het netjes in zijn mond. Maar zelf prikken lukt nog niet. Ik probeer het over een maandje wel weer een keer.

@Schatje, heel veel plezier en succes morgen bij de gyn. Hopelijk word je nu wat zekerder en kan je lekker gaan genieten.

@QB, *zwaai terug*

Had een fiets stuurstablisator op internet besteld. Om te voorkomen dat mijn stuur omklapt als ik bart in zijn zitje hijs. Vandaag binnen gekregen, 4 ringen zonder intructie's. HELP heb geen idee hoe dit systeem op mijn stuur moet. Ga morgen dus lekker pielen :)

We hebben vandaag zo gelachen om Bart. Hij had een speeltje van de hond gepakt en begon haar te roepen (hahaaa, lees sasja) Gooid hij het speeltje weg, de hond erachter aan. Ik pakte het speeltje weer af van de hond en gaf het weer aan bart. En Bart gooide het weer weg. Zo zijn we de hele tijd bezig geweest. Bart vond het zo leuk, hij kreeg gewoon de slappe lach. Ik heb hem nog nooit zo hard horen lachen. Zal het morgen proberen te filmen.

Deel Deze Pagina