Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @denicepino: hmm misschien ben je de eerste
    ik denk zelf niet dat ik mijn groep ga opzoeken, vind wel prima nog zo

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    danku linka :D

jenny ja ik den kik ga gewoon kijken wie er allemaal zitten en dan kijken waar ze het over hebben denk gewoon stiekem mee lezen.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    stiekem kan niet, ze zien je onderaan in de lijst staan haha

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ben net ook even lekker naar het hertenkamp geweest met Danique. Even op de fiets. En natuurlijk was ik nog geen 10 meter van hius weg of het begon al te regenen. Dat was snel over en hebben toch nog de hertjes en geitjes gevoerd. Nou oke, Danique vond dat ze zelf ook nog wat moest eten. Altijd hetzelfde, Danique eet meer broodjes dan de dieren.
    Nu ligt Danique in bed. Als ze straks wakker is gaan we richting bbq. Ik hoop dat we binnen of verwarmd zitten, anders moet Danique wel verplicht in de kinderstoel blijven buiten, want is misschien wel erg koud op de grond met dit weer. In elk geval maar dikke fleece deken mee.

Denice, hoop dat je snel ander werk gaat vinden meid! Je hebt in elk geval genoeg ervaring dus wie weer!

Chantal, oh kerels echt waar. Soms zou je ze echt achter het behang plakken. Ik ken er nog zo 1 8) En daarna denken dat alles weer goed is door weer lief en aardig te doen. Nou dan wordt ik helemaal pissig! Succes ermee meid!

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny das waar :D hahahahah gewoon hope dat niemand er naar kijkt hihi

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders :D vind dat zoiets goeds he wat hun doen.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    moeders voor moeders heb ik met mylan ook gedaan, dit keer doe ik het niet.

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, wat een ellende meid. Iedere 2 weken dus weer een K weekend. Dat is natuurlijk wel jammer. Maar wat ik niet helemaal begrijp. Als hij nou zo graag overdag ergens naar toe wil, voetbal kijken of wat ook, dan neemt ie zijn eigen kids toch gewoon mee. Lijkt mij dat die kids bij hun vader wil zijn, omdat ze hem toch al zo weinig zien... Je bent inderdaad geen oppas, gaat het niet!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Knuff voor jou Chantal, hij mag eens voor zijn kinderen verzorgen niet jij meis ;)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo dames,ik zit even lekker op de bank.
    Ze zijn hier tegenwoordig ook zo asociaal vroeg wakker. 6 uur, dat terwijl ik dacht, het is nu nog lekker donker, dus zal wel later worden. Nou nee hoor, helaas!
    Gisteren was ik er om 7 uur uit en vandaag mijn vriend vanmorgen gelukkig!
    Djim ligt er al weer een uurtje in, want die was natuurlijk helemaal op, omdat ie al zo vroeg wakker was.
    Sam is opgehaald door schoonmoeders en is lekker zwemmen met haar nichtje. Dat vind ze natuurlijk geweldig. Zit nu even te wachten of ze thuis komt slapen of dat oma haar meeneemt.
    Heb lekker mijn hele huis aan kant en de achtertuin gedaan. Heerlijk. Moet morgen alleen nog even de keuken doen.
    Nou weinig te liegen verder!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    even kort,
    @ Denice, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een vervelend verhaal van gisteren. Wat zegt dat andere meisjes er nou van, het lijkt mij dat zij zich superschuldig moet voelen omdat zij heeft afgerekend en jij nu ontslagen ben. Is natuurlijk helemaal niet eerlijk

@ Jenny, ik vind dat je al hartstikke ver bent hoor. Voor je het weet heb je verlof of raak je in de stress dat je dingen niet op tijd af hebt.

@ Linka, jeetje het is wel bal elke keer met Jeroen, k.t voor je

@ Alieke, ik zou haar gewoon dik aankleden (spijkerbroek ofzo) en dan toch op de grond laten spelen en van dat brood herken ik. Roos eet ook alles wat los en vast zit

@ Chantal, dat René eens een keertje alleen weg gaat als zijn kinderen er zijn zou ik wel begrijpen maar ik heb het idee dat jij er elke keer mee opgescheept zit. Het word tijd voor wat tijd voor jezelf en hij met de drie kinderen, of gezinsuitjes

Morgen gaan we lekker een weekje op vakantie, waar ik heel veel zin in heb omdat Andy het erg druk heeft en ik dus alles alleen moet doen met de kinderen, is een paar dagen niet erg, maar nu is hij ook al de hele ochtend op de tuin en begin ik het een beetje zat te worden. Heel fijn dus dat we morgen lekker weg gaan.
    Roos en Suze zijn trouwens heerlijk, echt genieten. Niemand krijgt een kus van Roos behalve Suze

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, geniet ervan van de week!!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@chantal dikke knuf. en zou die man eens van je gewoon allleen laten met alle 3 de kinderen. en dan de tv weg halen

@petra fijne vakantie

@alieke veel bbq plezier

@lique pfff 6 uur is wel heel vroeg

@linka hoest met je meis

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij moeten eigenlijk zo weg, maar onze lieve dochter ligt nog te slapen.Goh wat jammer nu dat we dan later komen hihi.
    Oh wat ben ik slecht, maar heb er al zoooo geen zin in.
    Belden net Raymonds ouders op, weer gezeur natuurlijk en hoelang Danique dan nog gaat slapen. Wilden met ons meerijden natuurlijk, kunnen ze beiden drinken, maar heb gezegd dat ik daar geen zin in had om samen te rijden. Omdat ik dat niet handig vond met Danique haha.

Petra, heerlijk een weekje op vakantie! En Roos alleen kusjes aan Suze, geweldig!!!

Chantal, zijn ze al voor de tv weg??

Lique, lekker actief al geweest dus. Ook wel eens fijn

Moet toch maar eens spullen gaan pakken voor mijn meiske. Want zodra ze straks wakker is staat Raymond al op het punt om weg te gaan. Altijd hetzelfde en terwijl ik dan alles sta te pakken is hij aan het niksen. Danqiue vast in de auto. En is dan ook altijd nog verbaasd als ik nog even naar de wc moet of schoenen aan moet doen op het moment dat alles in de auto zit. Pffff beetje meedenken zou soms fijn zijn zeg!

Tot vanavond!

15. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Meis, ik vind die situatie op je werk belachelijk! Jij bent nu de dupe van iets wat je helemaal niet gedaan hebt. Als er nu in 6 jaar tijd nog nooit zoiets is voorgevallen en je collega rekent af en er is een verschil, dan zou ik toch denken dat ze jou wel moeten vertrouwen! Ik zou dat verschil ook niet zomaar delen en betalen.

@ Chantal: Je man mag in zijn handjes knijpen met jou! Als jij er niet was geweest dan had er van opvoeden heel wat minder terecht gekomen. Ik vind het super dat je het zo doet, maar ik denk dat het best zwaar voor je is!

@ Schatje: Leuke foto's! En rustig aan he meis!

@ Binna: He balen dat je dan weer zulke rekeningen op de mat krijgt. Ik kreeg er eentje van de zorgtoeslag en ook gelijk maar een voorlopige voor 2009. Twee keer 294,-. Gelukkig is Jeroen hier weer helemaal bij met zijn werk en kwam de kinderbijslag, dus wij zijn gelukkig weer helemaal bij. Jeroen heeft zich wel kapot gewerkt ervoor.

@ Petra: Geniet lekker van de vakantie en de tijd met zijn 4-tjes! Da's wel eens het nadeel van een eigen zaak he, soms hebben ze zulke drukke tijden!

@ Alieke: Schaam je! Je dochter gebruiken als excuus ;) haha! Ik geef je groot gelijk sssssttttt!!!!

@ Lieve Linka: Meis ik maak me zorgen om je! Ik zie dat je al met een aantal mensen aan het pb-en bent, dus ik zal niet ook nog eens beginnen, maar als je je verhaal kwijt wilt mag je me altijd pb-en of sms-en hoor! Dikke knuffel meis!

-----------------------------------------------------------------
    Gisterenavond naar de verjaardag van mijn broer geweest. Thomas is tot kwart voor 10 op gebleven, maar stortte toen wel in hoor. Tja, als je normaal om 7u op je bed ligt... Maar er waren zoveel kindjes en ze waren zo leuk aan het spelen! Jasper heeft door alle herrie heen geslapen!

Vanmorgen zijn we naar het bos geweest, heerlijk! Op weg naar huis vielen ze allebei in slaap. Jeroen is nu nog ff vissen. Ik vind het niet altijd even leuk, maar ja voor hem is het ff ontspanning en aangezien morgen zijn grote project opstart, dacht ik ach vooruit!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O meisje was de update vergeten. heb het net snel gemaakt. maar sorryyyyy als in dingen vergeten ben. ga hem zo plaatsen

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Update 27-09-09 / 04-10-09

Groeilijst

Alieke Veraardag was gezelig heben gemerkt dat Monique niet tt te laat mag slapen want dan slaapt ze savond’s te laat

Arri Is op een soort vakantie want past op het huis van haar ouders en ook haar zusje. Ze is super trots op haar meisje. Wat ze kan zo lief en lang alleen spelen
    Is gevraagt om peuter lijster te worden.

Binna Jeee Silver krijg eindelijk tandjes Silver kan los lopen

Chantal Is lekker wezen fietsen met Tygo en heeft toen popcorn gegeten tygo vondt het heerlijk. Chantal haar tante is overleden. Heeft de dribble van haar vriend’s overlden kindje gewassen. Iemand een iedeee hoe hij schoonblijft als hij op het graf staat. Heeft een gezeur met haar vriend over zijn kindern doet niks met ze. Tis net of zei de opas voor hun is

Chantico Is aan het twijflen over het kdv van Ilse want ze vindt het niet zo. En had toen al een ander 1e keuze maar die was vol en nu kan ze wel daar heen maar dan maar voor 1 dag. Dus dan komt Ilse 1 dag hier en 1 dag op die ander.

Delilah Is heel hard op zoek naar een huisje wil maar niet lukken. Ruzie met haar man via de mail

Denice Kenny heeft nog geen werk. Is dus nog hart op zoek. Ze hebben nog wat dingen gedaan aan hun huisje tis nu bijna af. Denice is zwangerrrrrr
    En ook minder ze heeft gezeur gehad op haar werk en is dus ontslagen. Het ging om gled wat door een ander (hoog waarschijk) gepakt(gejat) is en nu moest zij en die ander de helf maar betalen en dan mog ze blijven

Duster Is/was heel erg bang voor de bevaling maar heeft een heel goed gesprek gehad met de gyn Krijgen een meisje

FF Het gaat erg goed. Voelt zich goed. Hebben een ander huis gekoct. En hun huis staat te koop ze hebben al kijkers. Met Britt gaat het goed. Die ontwikeld zich prima op haar eigen lijk en ontwikelen

Happy Sorry dat ik julie verwaarloos maar heb het erg druk met school en het nieuw werk tis spannden en heb al huiswerk en een toetes

Jenny Heeft haar eerst echo gehad. En het zag er alemaal super uit

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Juud Hun kat was weg. Maar ze heeft het gelukkig terug. Zijn lekker 2 weken op vakantie naar italie. Bericht van uit Italie Giulia wil niet slapen
    Nou ik ben terug van de gyneacoloog.
    :”(. Heb alleen receptjes gehad voor WEER duphaston en Clomid.
    Ik moet over 2 weken testen of ik wel of niet zwanger ben.
    Ben ik het niet dan starten met een kuur Duphaston, 10 dgn.
    Dan wachten op mijn ongi en op dag 3 starten met clomid. Dan hoef ik niet voor een echo omdat de eisprong vorige keer ook gelukt is.
    En dan weer wachten of ik ongi word of niet. Anders weer starten met clomid.
    :’( Dus duurt nog eeuwen voor we zwanger zijn L

Lauwie Nieuw bank en love seat gekocht.

Linka weet het geslacht van haar zusjes kindje een jongen.zo leuk dus nu kunnen ze shopen want er zijn in de fam alleen twee kleindochters. Was deze week jarig

Lique Vraagje wat is leuk om te vragen voor de sint. Ze vieren het met meeder mensen meerder keren dus wat meer soort is leuk

Marleen Jasper ze 4e kies is aan het door komen. Tis geen doen met Thomas en bootschapen doen doet heel dwars en sloopt dingen of gaat dingen op eten. (zoals een suprise ei) is naar het zk geweest met haar schoondvader voor het raport van haar schoonmoeder* was. Enheel raar gesprek echt als een nummertje en zij niks wijzer geworden

Miranda Heeft het erg druk thuis met werken en de meiden. Maar het gaat allemaal super

Mik Gaat niet mee naar de meeting

Mijn kleine boa ik ben claudia 23 jaar, woon samen met mijn vriend en we hebben 2 ondeugde jongetjes noah van 08-05-2007 en jaymen van 04-08-08 waar ik mijn handen aan vol heb.
    Woon in de provincie gronigen.
    zoals jullie hebben gezien lees ik elke dag mee met jullie

Noura Annisa heeft prikken gehad. Noura’s moeder moet naar het ziekhuis voor controle gelukkig was alles prima. Was erg spannend

Petra Roos is in het begin van de week ziek geweest.
    Petra is heel blij want eindlijk is haar tweeling wagen er. En is hem helemaal aan het testen

Puck vindt het zo leuk dat hun kat en oliver zo lief met me kaar spelen

QB Is an dagen veranders op haar werk zodat ze zelf Jamie naar de peuterspeelzaal kan bregen. Heeft de spaarrekeingen van de kinderen in oorde gebreacht en zijn vandaag naar het circus Van de week dacht ik dat Britt last kreeg van een doorkomend kiesje, en nog steeds hoor, maar nu heeft ze ook sinds een paar daagjes een pukkel net in haar mondhoek. Ook viel het me op dat haar voortandjes kleiner leken te worden... komt hubbie er vanavond achter dat haar tandvlees opgezet is, ontstoken dus. Tijdens het poetsen gierde ze en begon het te bloeden...ha zegt vitamine te kort

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Rebbel het kamertje is af. Wordt super leuk ook leuke lijstje besteld. Zijn ook uit de naam en geboorte kaartje is ook af. Het gaat niet zo goed. Vandaag in het Zkh geweest. En de baarmoeder mond is al een stukje gezakt. Woensdag ging het helemaal niet goed. En is ze op genomen in het zkh en moets daar blijven. Is weer thuis met voledinge rust. Als de bmm nog meer verandert moet er een touwtje om

Schatje heeft gezeur op haar werk. Ze wil minder werken maar wordt moeilijk om gedaan tot ze gaat huilen dan in ene kan alles. 20 weken echo was prima. En Ze krijgen een jongen

Setekke haar opa is opgenomen gaat niet goed. Haar moeder is ook ziek. Heeft een
    Toets gehad. Was erg pitig is op zoek naar een stage plek

Shanai lekker naar het bos geweest en daarna naar een resturoandje met daar een grote speel tuin waar haar meisje heerlijk in de zandbak heeft gespeeld. Nog 1 week werken en dan lekker vakantie. Heeft een probeel want ze is verslaaft aan ons

Sjorsje Moet zich afmelden voor de meeting heeft het heel erg druk die dag. En de dag er na wordt Jorja gedoopt

Teske Is op vakantie naar turkij heerlijk genieten van het zonnetje

Toetie Voelt zich niet zo lekker. En moest deze week veel werken dus geen tijd gehad om bij te lezen

Vogeltje wat is het druk zeg een kindje dat kruipt moet hem echt overal vandaan plukken. Staan lukt nu ook bijna in de box dus het gaat best snel nu.
    Net weer op de dokterspost gezeten Toby kon weer niet poepen hebben nu klysma's voor thuis meegekregen

Tammie hier weer eens een berichtje van mijn kant. Ik lig in scheiding met me ex. Alleen houd het niet op. Want hij houd alles tegen. Krijg nog veel geld van hem en hij is nog steeds niet geintreseerd in Justin was er niet eens met ze verjaardag of wat voor berichtje dan ook. Ben ook weg bij die jongen want het ging niet. Wat heel erg moeilijk is ben er kapot van maar hij is ziekelijk jaloers en het gaat gewoon niet
    Justin moet geopereerd worden aan ze urine wegen en heeft eindelijk ze eerst tandje

Prulleke Is een februari 2010 (mama) ze schrijft mee waar schatje en duster schrijfen. Alleen is het foute boel ze voelde haar kindje niet meer. En nu is ze bevalen van een over leden meisje. Nikki* het was een heele erg hel van een bevaling. Waar bij het haar eigen leven bijna koste. Dit heeft ons allemaal erg bezig gehouden en waren er door van slag

Deel Deze Pagina