Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

normaal had Linka al de dag geopend, maar nu heb ik de eer

Allereerst: Puck van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij hebben hier een goedenacht gehad :), Suze heeft 70 cc flesvoeding op om 23 uur en kwam nu pas om 5 uur. we hebben daartussen dus lekker wat uren kunnen maken
    @ Sjorsje, op hoeveel voedingen van hoeveel zit jij met Jorja?

Ik heb gisteren wel onwijs leuke filpmpjes van Roos gemaakt, ze begint nu echt dingen te begrijpen
    YouTube - roos de jong

2. hihihi, Tygo speelt met echte autotjes.... Is ie eigenlijk een beetje te klein voor ( geen babyspeelgoed) maar het is zo leuk, hij gaat echt de hele kamer rond met zo'n autotje of vrachtwagen...

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Puck: van harte gefeliciteerd meid

lauwie; ja zal wel door de zwangerschap komen, maar ook omdat het zolang donker is op een dag. daar moet ik echt even aan wennen

chantal: sohee die vriend van jou heb je behoorlijk veranderd haha nou nou zijn gedrag in de weekend met de kidz. You Go Girl, zet 'm op haha

Rebbel: oh jeetje zeg dit gaat niet lekker. volhouden hoor. word er zenuwachtig van

4. @ petra; ah wat leuk.... Heb tygo even mee laten kijken ;)

5. @ jenny; hahaha, nou het is omdat hij dat zelf ook wilde natuurlijk he... De snor was wel echt een must dat wel, maar qua kleding wilde hij zelf ook wat anders, wat nieuws en moderners. Dus het is niet zo dat ik hem tegen zijn zin veranderd heb ofzo....
    Ik bedoel maar: hij rook nog steeds shag, gadverdamme...
    Maar ja, iedereen heeft mindere kanten....
    Ik niet echt, maar anderen wel, whahahahaha, grapjuhhhh!

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: shag bah inderdaad, vind hij sigaretten dan niet te pruimen? staat ook zo armoedig hè
    nou nu nog de moderne papa uithangen en dan is hij compleet
    en ook ik heb geen geen mindere kanten hoor whahahaaa

7. @ jenny; jawel maar uit shag haal je meer zeg maar, dus als we uitgaan ofzo, moet ie van mij klare meenemen, hahahaha, maar hij vind alleen maar klare roken zonde van zn geld... Is in verhouding wat duurder.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden :)
    Wat heb ik gisterenavond nog gemist op al die pagina's :)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@petra wat een leuk filmpjeee

@chantal ha ha dat is waar wij vrouwen makeren nooit wat :p

@jenny wel minder dat je best moe betn

@puck van harte met je verjaardag

Pstt bij de kruitvat zijn er leren slofjes voor maar 9,95

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Kregen vanmorgen een mailtje dat de laptop met de koerier mee was vandaag! Jiehie! :D

Hier vandaag een vrij dagje, ga ook nergens heen, geen zin in... ook ongi, met daarbij knallende koppijn.. not nice!

Zal eens kijken zo of Britt inmiddels wakker is, gister is oma met haar naar het CB geweest. Ik heb sinds kort andere werkdagen, maar ik mocht de afspraak niet verzetten omdat ze prikjes kreeg... en op mijn werk doen ze de laatste tijd erg moeilijk als ik weg moet voor de kids, dus is oma maar met haar heengegaan. Ze weegt nu 9350gr en is 78,5cm lang. Toen Jamie 14 maanden was woog hij 10400gr en was hij 78cm lang, wat een verschil! Alleen Jamie liep met 14 maanden en Britt al met 12 maanden, zal daar wel door komen dat Britt lichter is, want ze vreet als een slootgraver, haha! Enne, nu zijn mijn laatste 3 berichten alleen maar opgemerkt door Kimm1988.... :( No hard feelings meiden hoor! ;)

---

@Puck, er is er 1 jarig hoera, hoera! Ik kan je niet zien, maar dat ben JIJ! :D Een hele fijne dag vandaag!

@Kimm1988, ja, hubje dacht hem wel even te kunnen maken.. was eerder ook al gelukt, dus het idee was goed, alleen de uitwerking wat minder.. En ach, hij heeft het 4 jaar volgehouden, dus dat is voor een laptop best lang.. en straks lekker een nieuwe, joehoei!

@Rebbel, ... jeetje ... nou, weet niet echt wat ik moet zeggen eigenlijk... ik hoop dat de weeenremmers hun werk doen meis, en dat je je beebje nog zo lang mogelijk in je buik mag dragen!

Xx

11. hihihi, tygo's autotje moest mee naar bed, nou hoor ik hem de hele tijd rijden met dat ding in bed, hahahaha....

@ binna, oh is ff kijken... Leren slofjes bevallen me goed, krijgt hij niet uit en hij heeft er ook geen problemen meer mee...

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Ik hoop dat het allemaal weer rustig wordt. Een hele dikke knuffel!

@Puck; Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Kimm; Ik heb mijn gesprek pas a.s. donderdag :D

13. @ QB; had je wel gezien hoor meis... ;)
    Jeeejjj, je lappie terug, kan je ook wel lekker scrappen!

Mooie cijfertjes van Britt...

Ik meot volgende week dinsdag met Tygo, ben erg benieuwd...

14. @ binna; oh zijn leuken ook....

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, dat mis ik het meest nu.. niet dat ik er tijd voor had ofzo, maar alleen het feit dat ik het niet KON doen omdat ik geen eigen lappie had met PSP! Ook heb ik niet aan mijn site kunnen werken, geen foto's bewerken enzo.. Straks wel weer, jippie!

Dankje, zal ook nog ff de cijfertjes pben aan Happy, dat doen we toch nog steeds allemaal? Voor de lijst? Nu hoef ik pas weer in februari met haar heen, eigenlijk best jammer.. vind het altijd zo leuk om te laten zien wat ze 'al' kan enzo... ;)

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik ben helemaal stil door het nieuws van Rebbel. Wat zal ze bang zijn! Ik zit met kippenvel. Ik dan zit ik te zeuren over slapeloze nachten.... Vannacht mocht ik van 2 tot 7u doorslapen yeah! Daarvoor heeft Jas van 11 tot 2 lopen spoken. Dan lig ik dus net te slapen en dan moet je er telkens uit, pff.

Ik ga vanmorgen even naar mijn oma. M'n moeder, broer en zus zijn er ook en ik moet er even uit. Ik word gek thuis. De mannetjes hebben nog wel verhoging en hoesten echt als 2 oude mannen, dus hopelijk krijg ik er geen spijt van!

@ Puck: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag vandaag!!!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lieve slofjes bij de Kruidvat! Britt heeft nu in huis van die dikke slofjes aan, ze gooit ze zelf alleen vaker uit dan dat ze ze aanhoudt, hihi!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Petra, wat een lief filmpje van Roos! Altijd handig, zo'n hulpje! Je kan het ze niet vroeg genoeg leren, hihi! Jamie helpt nu ook altijd mee met schoonmaken enzo, gaat swifferen voor mij en stoft de kasten af, haha!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Het is hier vandaag jaarmarkt en kermis :) Heel het dorp staat op zijn kop, dus wij zullen ons ook eens klaar gaan maken :D

20. @ qb;'hahaha, das toch altijd zo, gewoon het feit dat iets niet kan is genoeg om het wel te willen, hahaha!

Ik kan ook nooit wachten tot ik naar het cb mag hoor, vindt het altijd te lang duren, hahaha, ben altijd benieuwd hoeveel cm er is bij gekomen en hoeveel kg....

@ marleen; joehoe, yeah wat een slaap, ben jij even een mazzelpikkie! Nou die wallen zijn weggetrokken nu? ;)

Frisse neus kan die jongens misschien ook wel even goed doen, gewoon goed inpakken, sjaal om....

@ duster; have fun!

-----------------------------------------------------

Ik zou visite krijgen om half 11 van een oud collegatje, maar ze belde net. Haar mams was zaterdag gevallen en 5 ribben gebroken en haar schoonzus werkt vandaag en normaal past dr moeder op, dus nu zij. Ze kan dus niet komen... Jammer!

Was al met opruimen begonnen, wilde de was opvouwen, dan de wc doen en stofzuigen... Hoeft nu in ieder geval niet meer voor half 11!

Dan ga ik denk ik vanmiddag maar eens wat andere dingen doen... Moet eigenlijk van de intratuin neptakken hebben voor het kraamfeest (gastenboom) en een vaas.
    En misschien wel ffies op tijd naar Enschede.

Vanavond naar mn zwangere vriendin, gipsbuik maken!

Deel Deze Pagina