Ik snap je beslissing!Hopelijk ben je hier gewoon nog regelmatig te vinden, maar houd je eerst maar lekker met je mannetjes bezig Beterschap voor Thomas!
@ marleen; joh, maak je niet druk over hier en gewoon lekker lezen of kleppen als je tijd hebt. Snap dat je nu lekker je aandacht bij de mannetjes wil hebben. Ik hoop niet dat het de mex. griep is en je mannetje er snel boven op is... Doe rustig aan meis, knuffel!!! @ puck: kadotjes inpakken voor je broertje, niet te veel speelgoed lenen heb je hier wel... uhm ik mis geloof ike ven iets... kreeg wel mee dat je fam. komt voor 4 mnd, maar dit kan ik even niet plaatsen, sorry
hey leuk die discussies over wel of niet inenten Ik laat me waarschijnlijk wel inenten en Britt ook. Ze behoort toch wel tot een risicogroep met haar ondergwicht. Voor ons niet nog een keer zo'n opname in het ziekenhuis, even genoeg van gehad!!! mama's met zieke kids, sterkte..... welkom alfamale, leuk dat je meekletst, wie weet komt mij hubbie dan ook eens meekletsen.... hier gaat het beter. geen gesnotter en gepruttel meer bij Britt. Ze was 200gr gegroeid in 1 week tijd thuis, dus dat gaat de goede kant op. De 8kg zijn bereikt!!!! Hopelijk kweekt ze nu wat extra vetjes....en knapt ze weer helemaal op. Verder reageren doe ik later, moet nu ff wat doen DOEI!
http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/156927-welke-film-komt-plaatje-659.html
ff goed nieuws!! jammer marleen maar begrijpelijk!! chantal, ik heb zumba uit nieuwsgierigheid gedownload en is best grappig om te doen anissa heeft oorontsteking, was knal rood, ha vond ook raar dat daar gister in de hap niet naar gekeken is. maar goed. penicilline nu, en motillium zetpillen mocht ze het niet binnen houden. die waren dan weer niet op voorraad, en voor de verandering mag je die ook weer zelf betalen. dus omdat we toch eerst moeten kijken of de eerste dosis zitten blijft, heb ik gezegd dat ik dat wel afwacht en ze anders kom halen straks. ze zou dan snel op moeten knappen. gelukkig heeft ze net ook wat geplast, en nu ligt ze lekker te slapen ga denk ik zo maar eens terug met de rieten poppenwagen, die zo kindveilig is
Hey meiden! Ben ik even... Kom even zwaaien! Zit op mijn werk en heb geen zin meer, al vanaf gister hoofdpijn. Dus van blijlezen en kletsen komt wederom NIKS! Ik zag wel een paar dingetjes: @ Hilbrand, welkom in het kippenhok hahaha... @ Marleen83, neem het jezelf niet kwalijk meissie, je bent toch niet expres gevallen! Ik snap je gevoel wel hoor, je wilt je kind beschermen maar je kunt er niks aan doen, een ongeluk zit in een klein hoekje! @ Marleen, meis toch. Hopelijk valt het mee met Thomas! Doe je rustig aan?! Laat je wel even weten hoe het gaat verder?! @ Tess, geniet er van meis! Ik ben afg. weekend geweest zonder man en kind. Was er ook wel even aan toe, een weekend voor mezelf. Heb niks bijzonders gedaan maar gewoon even bijkomen hahaha.... Veel plezier!
@ Noura, jeetje wat dom idd van de hap, bij Giulia zijn haar oortjes gewoon nagekeken! Hopen dat ze snel opknapt! En wat was er met die poppenwagen? Jeetje Giulia slaapt al bijna 3 uur
@Noura, beterschap met Anissa! En wat een drol die huisarts idd, had hij eerder kunnen zien toch. @Juud, slaapkoppie dus!
Mijn familie komt idd over voor 4 maanden. Omdat ze met de auto komen en ze veel mee moeten nemen heb ik gezegd dat ze voor mijn broertje van anderhalf niet teveel speelgoed mee moeten nemen. Hij kan dat wel zolang van Olivier lenen, die heeft toch genoeg. En verder heb ik een mand gemaakt met wat lekkere dingetjes (rozijntjes, sapjes, nijntje koekjes, etc.) en wat cadeautjes (bal, treintje, boekje)...Snap je?
aaaahhh, jouw broertje van anderhalf komt mee en die kan ook met olli speelgoed spelen maar je hebt daarnaast nog wel wat leuks bij elkaar gesprokkeld voor hem... zo ik snap he?
we hadden deze gekregen als kraamcadeau van het werk van mijn man, heel mooi met haar naam in een plaatje gegraveerd en dat was er aan gemaakt. heel persoonlijk ook. maar ze kon er toen nog niet mee spelen, dus stond die zolang op zolder, met kaartjes en pakpapier er nog omheen zaterdagochtend tevoorschijn gehaald en ze vond het prachtig. kijken we, heeft ze ineens een schroef in haar mond gewoon losgemaakt dus, en het riet knapte kapot, dus was heel boos en gelijk gebeld. binnen 3 uur al dit soort dingen maar ben nu terug en mocht een andere uitkiezen, heb nu een heel stevige van hout