@ Shanai fijn dat ik met vragen bij jou terecht kan We hebben onwijs getwijfeld of we wel zouden gaan omdat Tess zo ziek was maar mijn ouders vinden dat we echt moeten gaan en zij gaan goed voor het kleine meisje zorgen. Het zal ons ook goed doen denk ik..even samen weg. Heb er wel zin in en ben erg benieuwd of ik je zie/herken en vind het super lief dat je zo'n moeite voor ons wil doen @ Petra, haha ik hoef niet te vragen of je gelukkig bent? @ Juud, wat balen van de cyste.. heeft de gyn ook verteld wat te doen als de cyste niet weg gaat en/ of je echt niet ongesteld word? @ Miranda, leuke woonkamer! Vind het echt leuk om al die huizen te zien..ben ook zo'n typetje dat altijd bij mensen naar binnen zit te loeren als ik langs de ramen loop
Haha Setteke, ik schrik me dood van je berichtje. Valt best wel mee hier, maar we hebben gewoon veel spullen. Maar goed, er wonen hier ook 5 mensen en 1 hond.
Dank je. Ik loer ook altijd bij de mensen naar binnen hoor. Zeg ook regelmatig tegen Gerard dat hij niet zo hard langs de huizen moet rijden anders kan ik niet kijken. haha Lukt vooral goed als het een beetje schemerig is.
En wat hebben jullie zoal op de vensterbank (en) staan? Hier in de erker aan beide kanten een lamp en daar tussen in een houten boot, glas in lood plaat ( zelfde glas in lood als wat er in de raampjes van de erker zit) en 2 kandelaren met een dikke kaars erop
dank jullie wel meiden. het is weer rustiger geworden.. heb net wel veel dik slijm verloren, dus ik hou het even goed in de gaten. ga zo maar mn bedje in! ik ben wel benieuwd donderdag bij de controle! het is zoveel aan het rommelen de afgelopen week heb zelf echt het gevoel dat mijn lichaam naar de bevalling aan het werken is.
he dames! Rebbel: hoe gaat ie met je? Hoop echt voor je dat de beeb blijft zitten!!!! Ga heel hard duimen voor je! miranda: mooi ingericht hoor! En ik zie ook geen rotzooi.... tess/miranda: hier ook iemand die graag mag loeren bij iedereen naar binnen.... petra: Fijn zeg dat je zo kan genieten van je gezinnetje! Je leest het er van af mag graag je berichtjes lezen! haha wat doet roos gek! juud: balen van die cyste. en de vraag van tess vroeg ik me ook af als je nou niet ongi wordt? Mn telefoon doet het niet dus kan ff niet terug smsen sorry!!! qbee: lekker aan de pepernoten dus! Hier stond nog een half bakje haagen dasz chocolade ijs....ze riepen mij ook van neem mij neem mij!
Uhm... lukt me niet... zijn te groot.. wil ik de foto's verkleinen op internet, lukt dat ook niet omdat de foto's te groot zijn? Hoe doen jullie dat?
FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen ? Jenny heb jij ook foto's gemaakt? ben erg benieuwd
Dat had ik laatst ook. Ben toen op een andere site bezig gegaan. Nu gebruik ik steeds fotoaanpassen.nl Dit gaat tot nu toe goed.
juud: snapte het al niet helemaal...Ben ook niet helemaal thuis met al die termen. Vind het zo vervelend voor jou! al die hormonen (en chieffie red jij het nog een beetje met juud?) in je lijf. Hoop voor jullie dat er snel een beeb onderweg is!!!!