nee denk ook niet dat het uitmaakt, maf kind haha misschien dat er een sprongetje aankomt, deze week word hij 12 weken dus....
Tja maffe ouders, maffe kinderen.... Daarom is de ene hier echt super ondeugend en de ander 's nachts wakker haha!
@Marleen Was er nog een bepaald soort fruit dat het beste werkte of maakte dat niet uit? Ik ga nu ook even naar een pyjama kijken
Haha Marleen toch! Ja, ik ben wat meer stilletjes idd En ja dat kan Jenny, sprongetjes hoort overal bij ! Mik, vervelend, is dat niet misschien infectie door koortslip? Oh bah, beterschap en hou haar goed in de gaten! Moniki, fruithapje met medicijnen? Waarom?
@Linka Silvan poept zelf niet en daar krijgt hij medicijnen voor welke met vast voedsel moeten worden gegeven. En daarnaast kan het fruithapje zelf er ook voor zorgen dat zijn stoelgang op gang komt. Gaat het verder goed met je? Voel je je een beetje opgelucht nu je ontslag hebt genomen?
@ Moniki: Alles behalve banaan werkte prima. Ik ben begonnen met potjes Olvarit omdat het steeds maar een paar hapjes waren, dus daar deed ik 3 dgn van. Toen hij echt aardig wat fruit ging eten ben ik het zelf gaan pureren. Het was gewoon gemakszucht eigenlijk.
@Marleen banaan leek me inderdaad niet zo'n goed idee. Hij heeft net gesmikkeld van de mango, haha. Hij was het er niet mee eens dat hij niet meer kreeg. Wanneer ben je begonnen met groentehapjes dan? Ik vind het allemaal een beetje lastig...
heey meiden even snel een berichtje van deze kant.. gister avond zijn we lekker vroeg naar bed gegaan.. hebben mijn vriend en ik samen op de nintendo ds mario gespeeld haha.. ik had ontzettende koppijn van het huilen de hele dag.. Voor de rest hebben mijn ouders een mooie urn uit gezocht voor chelly en morgen word ze gecremeerd.. dus hopen dat we haar eind van de week weer terug hebben we gaan een mooi plekje voor der maken -------------------------------------------------- wij wilden met djayden proberen over te stappen van de nutrilon omneo naar de nutrilon standaart maar hij krijgt er weer heel erg krampjes van dus ben bang dat het niet werkt.. wij wilden overstappen omdat hij elke keer diarree heeft.. Misschien verandert wanneer die een potje krijgt? Voor de rest was het rustig op het werk maar ben wel moe..heb nu net pas mijn eten op dus ga ff uitbuiken haha Groetjes
Hallo! Ik heb Danique in bed liggen. De laatste fles heeft ze gehad en bijna opgedronken. Ben dus wel blij daarmee. ZE heeft voor de fles nog een half uur in bad liggen spetteren. De hele douche was kleddernat. MAar ze had zo'n lol! Ik hoop dat ze nu heerlijk blijft slapen tot half 7/ 7 uur. Marleen, lekker dat de buurman een keer rustig is. Jasper ook al in bed liggen ondertussen? Ik heb dat ook vaak, wil ik het schema omgooien en doet Danique het zelf ook, doordat ze langer of korter slaapt. Happy, wat naar dat het met Janna nog niet zo goed gaat. Wat zegt de HA of KA? Moniki, fijn dat Silvan gepoept heeft! Wat een opluchting zal het voor hem zijn zeg! En voor jullie natuurlijk. Geloof best dat ie lekker zat te smullen. Danique heeft vandaag gewoon maar 1 slaapje gedaan. Alleen van 12 tot 3 (was wel gelijk een lange )En verder vanmorgen 20 minuten toen ze met papa mee was in de auto. En vanmiddag met mij boodschappen doen ongeveer een 3 kwartier. Het is toch echt een klein wakker meisje zeg! Ze kauwt, kwijlt en sabbelt trouwens op alles wat ze tegenkomt. Doen jullie kindjes dat ook? Ik denk dat ze ook in een sprongetje zit. Ze is veel aanhankelijker. Ze wil niet alleen in de box spelen. Alleen als ik er boven hang met mijn kop. Hetzelfde geld voor schommelstoel, speelkleed en wipstoel.
Zo daar ben ik weer! Heb alle pagina's bij gelezen (meer dan 35), maar ik reageer niet meer overal op, beetje oude koeien word het dan... Wat is blijven hangen: @ Linka, goed zo meid dat je ontslag hebt genomen. Kun je eindelijk weer gaan genieten! Heb jou ook gemist hoor! @ Schatje, he meisje toch! Wat vreselijk naar van je hond! Sterkte! Kun je de omneo en de standaard niet mengen? Dat deed ik destijds met Tymen ook. Ik gaf het 50/50. @ Aykietje, gefeliciteerd met de doop van Stan! @ Mik, laat je man en/of schoonma een lipblaaspatch van Compeed gebruiken. Scheelt heel veel risico. Ach gut, arme Donique. Klinkt als een virusje! Sneu voor zo'n kleintje he? Het is voor een dag niet zo erg als ze weinig drinkt. Maar als het langer gaat duren kun je beter ORS bijgeven. Dan krijgt ze iig genoeg vocht. Extra water geven mag ook. @ Daisy, nog een tweeling! @ Marleen wat fijn dat het zoveel beter gaat met Jasper! @ Alieke, doorslapen wil nog niet zo best he? Aftellen! Heerlijk vooruitzicht! Hoop dat jij het net zo fijn hebt als ik! Dat kauwen en kwijlen hebben we hier ook. Haar shirtje is soms drijfnat! @ Sjudith, jammer dat je het nu zo druk hebt! @ Binna, heerlijk he, shoppen voor de kids! @ Happy, he meisje toch! Dat het nou weer niet wil met Janna. Het zit je ook niet echt mee he? *knuffel* @ Arri, voor jou ook een hele dikke knuffel! @ allemaal, leuke foto's en filmpjes weer! @ Mik en Noura, jammer van die baby van de maand verkiezing! Hoop dat ik niemand vergeten ben en anders SORRY! Hoe wij bij elkaar zijn gekomen? Ruim tien jaar geleden kregen we na een korte maar intense vriendschap verkering. In september 1999 zijn we gaan samenwonen. In augustus 2005 ons eerste huis gekocht. In oktober 2006 voor het eerst papa en mama geworden en in augustus dus voor de tweede keer. Hij is ook mijn eerste. Wel wat scharreltjes gehad, maar verder niets. Ik heb ook laten pendelen, ben benieuwd waar ze mee komt. Mijn spulletjes op marktplaats lopen goed, al bijna 100 euro bij elkaar gesprokkeld! Vanmiddag naar het cb geweest. Silke groeit echt goed! Voor de lijst: 7550 gram en 63 cm. We mogen de laatse fles per direct weglaten. Ik heb nu een iets grotere fles gegeven (ging uiteraard op) en ben benieuwd wat ze gaat doen! We merken het vannacht wel.... Als het niet wil ga ik nutrix halen.
Setteke, wat is Silke al groot zeg! Hoop dat het lukt met de laatste fles te laten vallen. En anders inderdaad Nutrix erin. Daar kan ze vast iets langer op slapen. Dames, ik ben zo ontzettend moe. Duik straks lekker mijn bedje in. Manlief is eventjes weg en moet me straks eerst nog helpen de matrassen in het bed om te draaien. Dus ik kan helaas nog niet naar bed! Jammer
@ schatje. maar wat zie jij al diearee. want silver heeft ook altijd slapen ontlasting. hoort bij de hypo alergene voeding. mischien ook wel bij de omneo.
leuke foto's Ik ben al aan het afbouwen en met standaart en omneo aan het mengen maar dan nog heeft hij er last van..
Tja, dan ben ik bang dat je toch die dunne ontlasting voor lief moet nemen... Dat is toch beter dan een kindje dat vergaat van de kramp! Hoe is het verder met je? Voel je je alweer ietsje beter? En hoe gaat het met het wegbrengen van Djayden naar de oppas/kdv? Daar had je toch veel moeite mee?
het gaat... We moeten verder Dat gaat nu wel goed hoor.. was even wennen maar nu gaat het wel.. djayden heeft schrik dus en daar gaat het om! Nog even en dan is ie alweer 4 maanden Groetjes