Oh, Sjorsje, heel veel sterkte de komende tijd! Elle ook veel sterkte. Katja, fijn dat je ons op de hoogte houd! Moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven? Is het misschien mogelijk dat we een kaartje naar haar sturen?
even heel erg snel kom ik om een hoekje kijken ik ga zo weer druk bezig hier. elle meid heel veel sterkte en snel beter worden hoor ! noura leuke site naat80 je spaart voor de vakantie toch das een zeer goed doel hoor haha binna ik ga altijd naar belasting kantoor om me papieren gratis in te laten vullen en dan krijg ik minimaal 800 euro terug van de aanslag zeg maar. philly ik moet rustig aan doen met werken, maar ik wil weer meer gaan werken. rustig opbouwen hier dus. dit weekend ga ik dus kijken of het me lukt 3 dagen achterelkaar. Vanmorgen kon ik weer me bed niet uit komen door me bekken. forever friends Ik heb hier een tommee tippee flesje en eigenlijk ja ik vind die heel erg goed. het lijkt heel erg op een borst is ook een breed flesje misschien een idee. Te verkrijgen bij etos en babydump ik weet niet hoe het met andere winkels zit maar kan je misschien kijken is ook niet zo duur een flesje is ongeveer 5-6 euro leg er aan welke grote je neemt.
Dat is inderdaad lastig als je zo'n last hebt van je bekken. Dan is het zeker belangrijk om rustig te herstellen want anders heb je er jaren last van. Kan je niet eventueel 3 dagen meer spreiden over de week? Of lukt dat niet met de openingstijden van je werk?
Is dat zo'n spuitje? Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Ik zal zo'n Nuby beker eens aanschaffen (heb straks een heel assortiment van bekers en flessen ) Bij mij is het ook zo dat ik diensten van 4 uur werk en ik red het net niet, met reistijd, maar ik mag onder werktijd voeden, dus als ik 's avonds werk dan voedt ik haar om kwart voor 5 en ga dan iets eerder weg, dat scheelt ook weer dat ik niet tussendoor nog heen en weer moet fietsen.
klik ik alweer op het knopje en nou ben ik helemaal kwijt wat ik nog wilde vertellen. nou ja in ieder geval alles isgoed hier. het is weer vrijdag he dus bijna weekend. alhoewel ik moet werken heb ik zin in het weekend omdat me vriend dan thuis is ( nu alles weer goed is vind ik het leuk als tie thuis is ) ohja ik was gister op verjaardag. en ik zat me mateloos te ergeren. Voor ik naar binne kwam zei ik tegen oma die we moesten ophalen eerst van, emy moet eigenlijk slapen dus niet teveel oppakken. Ja ja is goed. Dus nou wij naar binnen daar zit ik met emy op de bank sliep ze bijna werd er taart en koffie neer gezet voor me wat doet oma ja geef haar maar aan mij dan kan je koffie drinken. Ik zeg nee ze slaapt bijna dus lukt wel taart eten met 1 hand. was even 2 seconde stil en daarna weer ik hou haar wel even vast. Ze ging al opstaan ik zeg nee oma ik hou haar vast ze moet slapen en straks krijg ik haar vanavond ook niet in bed. ( was mega druk daar schreeuwende kinderen ook maar emy hing half met der ogen dicht) Maar nee hoor in plaats dat ze nou ging luisteren. Pakte ze emy gewoon uit me armen op en begon met der te waggelen en zeggen tegen der met zo kinder stemmetje AGH WIL JE SLAPEN GA JIJ NOG SLAPEN AGH GA MAAR SLAPEN en onder tussen heen en weer schudden. ja die werd natuurlijk wakker en begon te huilen ik zeg ja geef haar maar aan mij dan slaapt ze zo weer. DRAAIDE ZE ZICH GEWOON OM ! ik denk he het is mijn kind hoor en ze liep zo weg. Ik me vriend aan kijken van ja help me nou. maar die deed net alsof hij het niet zag. Uiteindelijk heeft oma haar dus constant wakker gehouden en al huilend door gegeven aan iedereen die in de kamer zat. vervolgens zet ze haar neer op de bank bij een kind dat stront verkouden is en hartstikke benauwt en aan het hoesten is. ( nu ben ik me vriend EN emy dus ook verkouden) ik denk nou daar ben je klaar mee. Uit eindelijk heb ik haar dus toch van de bank kunnen plukken zonder dat ik een snauw kreeg van ik kan ook wel een kindje laten slapen hoor. ( nou dat hebben we gezien ze sliep voor geen meter en aan een stuk door huilen) Maar ik heb dus helemaal niks te zeggen over me eigen kind als ik bij oma ben want ja oma heeft wel 5 kinderen opgevoed dus die weet dat allemaal ( HET IS MIJN KIND DUS IK WEEET HET HET BESTE) en dan zeg ik dus tegen me vriend van doe jij eens tegen je oma nog eens zeggen dat wij samen het wel weten hoe we emy moeten opvoeden en dat ze zich erbuiten moet houden en dan zeg jij ja maar ze is oma laat haar nou toch. * zucht* dus heb me mateloos zitten ergere daar. en was blij dat we om half 9 eindelijk naar huis konden.
Wat een gedoe he meid! Ik zag dat er een nieuwe versie aankomt of eigenlijk een set van 3 voor pas geboren, 3 mnd en 6 mnd. Maar ja dan moet je wel zeker weten dat het werkt. Misschien op marktplaats ofzo, gewoon goed steriliseren dan kan het best lijkt mij.
philly het drukste momenten zijn gewoon vrijdag zaterdag en zondag avond is horeca dus ja als ik dan bevoorbeeld om dinsdag daar ben heb ik niks te doen en dat wil me baas natuurlijk nietbetalen he om niks te doen.
Dat vind ik ook een voordeel van op het kdv voeden, even extra knuffelen onder werktijd En ik ben altijd goed op de hoogte van wat er allemaal speelt! Wat lekker he zo'n kusje, dan vergeet je meteen alles weer.
@ Elle/ KAtja: Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor Elle! @ Alieke: Oh, dat is dan net de druppel he zoiets... Meis, voel je er niet al te schuldig over. Zoiets overkomt ons allemaal wel een keer. Thomas is een keer van de commode gerold, da's nog veel gekker! Hoe is het verder met Danique? Oh, dat spelletje....FOUT! @ Sjorsje: Jeetje meis, daar ben ik even stil van. @ Binna: Met Jasper gaat het weer de goede kant op. Wel nog steeds medicatie, maar hij is weer vrolijk. Alleen lijkt hij weer verkouden te worden... Lijkt me erg irritant om met zo iemande de hele dag te moeten werken @ Delilah: Alles verder goed met je schoonmoeder? @ Austin: Pff, da's wel zwaar hoor in je eentje. @ Daisy: Fijn weekend! @ Denice: Je hebt dus weer een leuke avond achter de rug... Fijn he als mensen het beter weten... Gelukkig weet mijn schoonfam inmiddels dat ze dat beter niet kunnen doen! Nou ik heb even snel door de pagina's heen gebladerd en hopelijk niemand vergeten. Fijne dag allemaal.
iedereen weet dat als ik emy niet aan hun geef dat ze gewoon blijf zitten waar ze op dat moment zit. en het is alleen oma die zo doet. weet je wie ik lief vind doen tegen emy. me vriend zijn neef die heeft nooit iets met kinderen en nu als tie langs komt neemt hij kadotjes mee laatst nog zo'n winnie the pooh honingpot draaitol. en een dvd van my little pony. en hij zegt ook princesje tegen der hihi dies verlieft hahaha
nou seg ik ben het weer kwijt ik heb weer paar pagina's terug gelezen en wilde reageren maar ik weet het niet meer. Moet me nogsteeds aankleden zit nog in de pyamma naar ER te kijken. OEHHHH SPANNEND! hihi
Goedemorgen! Danique is weer beter gelukkig. Nou ja beter, ze is nog erg verkouden en moet zo hoesten. Vind het echt zielig! Maar ja logisch natuurlijk dat ook zo'n kleintje ziek wordt met al die mensen om haar heen die snotteren. Maar vind het zo sneu Ze heeft vannacht heerlijk geslapen, maar 1x wakker geweest om 4 uur voor haar speentje. En toen moest ik haar om 8 uur echt uit een diepe slaap halen. Toen is ze om kwart voor 9 weer naar bed gegaan. En slaapt nu weer heerlijk. Haar temp is 36,8 dus geen zorgen meer. Ben dus alleen vanmorgen niet naar babyzwemmen. Dat heb ik gisteravond maar afgezegd. Lijkt me zo vervelend als ik lees dat jullie kindjes niet uit de fles willen drinken. Gelukkig wil Danique dat wel, maar ik had anders echt een probleem gehad moet ik zeggen. Jullie hebben ondertussen wel genoeg flessen in huis, kunnen wel een handel beginnen DAisy en Binna, heel veel plezier dit weekend! Denice, wat balen zeg die avond van jou. SOmmige mensen weten het altijd beter! Austin, naar zeg zoveel avonden alleen. Wat doet je man voor werk dan, dat hij zoveel avonden werkt? Of was dat al gevraagd? (sorry dan) Ben vandaag ook alleen in huis. Manlief moet werken van 9 tot 9. Hij komt tussen de middag wel even in huis om te eten. Dus ik meot zorgen dat er rond kwart voor 1 eten klaarstaat, want om half 2 zit hij alweer in de auto terug naar zijn werk. Heb dus echt geen zin om de deur uit te gaan met dit weer. Ga dus hier in huis maar even op zoek naar eten En vandaag maar eens flink poetsen, opruimen, wassen, strijken. Maar heb er nu ik dit typ al echt geen zin meer in. Ga maar beginnen met de vaatwassen inruimen en eventjes fruithapje maken voor Danique. Ik ga vanaf vandaag haar proberen ook de ochtenden fruit te geven en dan de avonden groente, want madam wil ineens wel happen
Alieke als ik heel veel moet doen eigenlijk op een dag zet ik niet de computer aan want als ik eenmaal dat ding gezien heb en ook dat jullie veel hebbengetypt dan denk ik van jah moet toch wel een berichtje typen en dan zit ik zo een uur achter dat ding weer dan kom ik nergens meer aan toe. zp is verslavend pfff erg he als je eten moet maken dat precies optijd klaar meot zijn heb je of geen zin of het verpieterd of verbrand :S tenminste dat heb ik. Of ik vergeet totaal dat ik moet maken. Hier krijgt emy ook in de ochtend fruit om 11 uur en om 5 uur haar groenten en tussen door nog bv. Vreetzakje hihi
Goedemorgen mede-mama's! Hoe is het met jullie deze schitterende dag?! Ik las dat er meiden aan het werk waren vandaag en thuis aan het poetsen, succes! Ik las dat er meiden een lekker weekend tegemoet gingen, geniet er lekker van! Ik las dat er snotterende kindjes zijn inderdaad niet zo gek volgens mij zijn er heel veel mensen ziek op het moment Wesley is ook nog verkouden, vannacht had hij ook zo'n enorme hoestbui, hij jammerde er wat bij maar sliep wel lekker door! Ik moest 'm vanmorgen wakker maken. Meneer lag met z'n slaapzak boven op het dekentje met z'n hoofd helemaal tegen het hoofd van het ledikantje aan hoe hij dat toch weer voor elkaar heeft gekregen?! Ik dacht dan zal hij het misschien wel koud hebben maar hij voelde lekker warm aan dus vandaar dat hij gewoon heerlijk heeft doorgeslapen Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, ik heb een hele zere nek niet handig met autorijden kon zowat niet over m'n schouder kijken! Nog een daggie werken gelukkig en dan weer heerlijk 4 dagen thuis bij mijn manneke!
Nou meiden wat een takken weer. en ik moet de auto in paken bleee steve is nu naar school en die komt om half 1 thuis en dan gaan we weg. na het inpakken nog even de bootschapen en dan is het klaar. KUS
Silver doet dit altijd. ze legt altijd boven in haar bedje. en de dekens weg geschopt. en van de week lag ze verkeerd om.