Die van mij maakt het niks uit (gebruikt wel een regenjas..... watje! ), ik vind het nooit niet zo fris! Maar goed, mijn mannetje wil vaker dan ik, misschien dat dat het is?
hallo allemaal, het is hier zeker rustig! Gisteren mooi bosje bloemen gekregen voor Valentijn! Staat weer gezellig. weten jullie nog dat ik vertelde over mijn vriendin, haar vriend zou haar ten huwelijk vragen en ik zat in het complot! Nou gisteren was het zover. Ik had haar uitgenodigd voor een etentje. Dus we zaten nog even wat te drinken, toen er een hummerlimo voor de ramen verscheen. Geweldig. Wij daarin mee, allemaal mensen ermee opgehaald. Toen naar het restaurant en daar werd ze gevraagd na een superspeech. Als ik het zo opschrijf lijkt het misschien allemaal wat simpel, maar het was echt geweldig. Ik zat naast mijn zus en allebei tranen, hahah!
Ah, maar das toch heel normaal Setteke, dat hij vaker wil... Tenminste, daar ga ik altijd van uit. Al moet ik zeggen dat ik hier meestal vaker wil....
aaaaaaaaaaaaaaah ik wil ook trouwen haha @setteke: nou die van mij niet hoor haha.. (hoewel ik het bijna niet vol kan houden nu heb best zin haha)
Alle halfjarige kindjes: gefeliciteerd! Ik moest heel veel bijlezen, dus heb het alleen heel snel gescand. Geen reacties dus. Ik las over veel zieke familieleden en huisdieren, iedereen sterkte! Oh meiden, ondanks al die fotos en verhalen over gezwollen enkels tijdens de zwangerschap enzo, moet ik bijna met nostalgie terugdenken aan die tijd. Oké, ik wéét dat ik ook wat kwaaltjes had, maar ik ben eigenlijk al weer vergeten wat precies. En het was zó bijzonder, zon kindje in je buik. En de aandacht die je kreeg met je dikke buik. Ik ga er gewoon een beetje naar terugverlangen... Zou ik soms een eisprong hebben, dat ik zulke dingen denk?
Hallo dames, Wij zijn een dagje weggeweest en Danique heeft zich keurig gedragen. Hele dag verplichte visites afgelopen. HEt was wel redelijk gezellig hoor. maar heb het nu toch wel gehad moet ik zeggen. Danique heeft 2 korte slaapjes gedaan, en ligt nu heerlijk in haar bedje. Ze voelde wel wat warm toen ik haar in bed legde. Ze had iets verhoging, dus hoop toch dat ze niet ziek wordt/ Morgen gaan we lekker het hotelletje in. Heb er onwijs zin in! Ik reageer even niet op iedereen, ben erg moe en heb ook weinig tijd. Moet nog heel veel inpakken voor morgen.
Hey Alieke, veel plezier in het hotel. Dat wordt geen gesex voor jullie met Danique op jullie kamer, hihihi! @ Lique, oef, romantisch hoor! @ Chantico, heerlijke tijd he, zwanger zijn! Al dacht ik daar na de 40 weken wel anders over!
Hallo, wat een dag weer,heel de dag van huis geweest en de meiden zijn weer superlief geweest,we zijn zo trots op ze Nu zijn ze doodop en slapen lekker en wij gaan ook naar bedje! Slaap lekker vast!
Ik heb morgen mijn eerste werkdag! En Sven is nu aan het logeren bij opa en oma! Ik mis hem heel erg! Maar ja ik dacht dan hoed ik morgen vroeg niet al te veel te stressen, want zal toch wel wat zenuwachtig zijn voor me eerste dag! En dat merkt Svan natuurlijk, dus daarom leek het me zo even beter. Maar o wat kun je je kleine missen, kan er wel ziek van worden!
Oh my god, as 7 maart moet ik Jeslyn echt loslaten, ze gaat voor het eerst bij mijn vader logeren! Ze kon wel meegaan op feestje, maar is voor haar beetje lastig omdat feestje om half 9 begint, laatste fles is vaak rond 7 a half 8...... dus is niet slim En verder gaat het goed in huize van Berkum....alleen beetje verdrietig, maar verder gaat het nog wel met mij hoor en Jeslyn is schat van de meid en hapjes gaat het prima, ze vindt heerlijk....... Nu even lekker wijntje en ga zo lekker slapen..... Welterusten... Schatje, vervelend joh van ongi, bah! Was ook week lang ongesteld terwijl ik voor het eerst was begonnen met de pil, maar schijnt het heel normaal te zijn, moest ik wel ff wennen..... Marleen, wat is Jasper scheetje! Rebbel, sterkte.....
jaaaah de baby is geboren, een meisje, anne krijg er zelf helemaal de kriebels van hee judith lekker gewerkt? ben zelf blij dat het weer achter de rug is trouwens, zijn jullie feyenoord aanhangers... oei oei eerste keer logeren linka knuffel van mij bobam werk ze morgen slaap lekker daisy, heerlijk om zo trots te zijn toch is dat tygo, hihi onze tygo... bij quinta en tequila toch? blijf het een apart programma vinden, en moet eerlijk zeggen dat ik de homos nog het leukst blijf vinden. ik heb nog voor de grap gezegd dat ik mijn zoon op ging geven, hij is ook puber, nou zegt die, als je me maar niet bij de homos had gedumpt. nou ik vind ze hartstikke aardig lique wat romantisch zeg
Goedemorgen allemaal, gisteren is m'n moeder thuisgekomen uit het ziekenhuis. De thuiszorg zou gisteren 2 keer komen om te helpen en die zijn dus niet geweest, terwijl hun komst voorwaarde was dat ze al naar huis mocht. Gisterenmiddag heeft ze dus ook al meteen niet voldoende gerust, omdat ze niet naar bed durfde (ze weet niet hoe ze moet gaan liggen). Zo weer "fijn" gaan werken vandaag, bah. Doei.
Hahah, dankjewel... Voor mij is Almere een uur en kwartier, valt me op zich nog mee, maar ik heb echt geen geduld meer om zo lang in de auto te zitten zeg... Bleh... En dat kereltje wilde de heenreis ook nog nie slapen ook niet.... De hele dag niet by the way, was allemaal veelste interresant! Goedemorgen allemaal trouwens!