@annie... heel veel sterkte de aankomende tijd.... @emma en bos.... ik denk ook niet dat ik het doe.. bij me zoontje ook niet gedaan alleen een hoop van me vriendinnen wel dus ga ik toch weer twijfelen.... het schijnt inderdaad niet altijd wat te zeggen als de nekplooi verdikt is en het kan ook een kindje met het syndroom van down zijn als de nekplooi niet verdikt is... dus ja wat is wijsheid... Ga je je straks druk maken om niets.... En is het zo dan is het zo toch.... liefs Lyla
@lieve Annie.. had al bij nod topic gepost, maar wilde hier ook nog even je ontzettend veel sterkte wensen.. het doet zoveel pijn.. ik weet t... Ontzettend dikke knuffel meis....
Annie, heel veel sterkte! Ik denk niet dat ik een nekplooimeting laat doen. Dinsdag even vragen wat de VK adviseert. In welke week doen ze dat eigenlijk?
annie wat verschrikkelijk zeg meid dikke knuffel wup wwon in de buurt van nijmegen dus dan is het niet echt in de buurt hii wij gaan dadelijk naar mijn schoonouders eten. heb gisteravond bijna een halve pot augurken op met boterhammen worst erom heen hahaha schaam me wel een beetje hoor hihi
@wup, ik woon er in de buurt, en dat is idd een hele fijne winkel! Ik heb ook een onmogelijke maat, 60D en ik weet geen andere winkel waar ze dat verkopen, ze hebben daar echt alles. Ze zijn wel duur daar trouwens, maar een goede bh is wel belangrijk Ze zouden een webshop moeten beginnen haha
hahaha miss layla, lekker cliche aan de augurken. Ik heb de hele tijd zin in vlees en kaas, normaal eet ik bijna geen vlees. Vreemd hoor haha
Annie, nee toch he en dan ook nog met kerst... Wel fijn dat je zo snel voor een echo kunt (misschien vandaag nog) Heel veel sterkte voor jou en je man... Dikke knuffel
De verloskundige belde me net. Maandag kan ik waarschijlijk voor een echo. Vandaag lukt niet, maar vind het ook niet erg. Hopen dat ik maandag al alles kwijt ben.
Hoi meiden, Mijn man is eindelijk gestopt met zijn computerspel hahaha, dus nu kan ik weer even.... Toch maar een laptop kopen denk ik Alle vertelverhalen zijn echt leuk om te lezen. Leuke reacties allemaal! Meiden die het nog gaan vertellen vandaag ... veel plezier. Iedereen die zijn mond nog gaat houden... succes! Bij ons weten mijn ouders, schoonouders en broers en zussen het al. Misschien erg vroeg, maar de vorige zwangerschap hebben we netjes gewacht tot 12 weken en toen ging het alsnog mis. Dus nu hebben we iig samen de voorpret! En we gaan er natuurlijk vanuit dat het nu heeeeeeel goed zit @Esprit, Wat een schattige foto van je dochter zeg! @Ninita, Wat fijn voor je dat het nu weer goed is tussen jou en je vriend. En succes met vetellen over de zwangerschap. Wanneer ben je dat van plan? @Annie, Wat rot voor jullie zeg! Sterkte!
Annie Oh nee meid....wat erg voor je....weet zo goed hoe je je voelt... Neem je tijd om deze tegenslag te verwerken. Ninita Jee moeilijke situatie voor je zeg.... Wel fijn dat je hem gisteren weer gezien hebt en alvast succes en sterkte gewenst als je het hem gaat vertellen. Layla Hihihi een halve pot augurken Jij zwanger....hoe kom je dáár nou bij hahaha Esprit Wat een prachtige dochter heb je zeg....echt een schatje! Hier hebben we het gisteren aan de rest van mijn familie verteld (moeder en schoonmoeder wisten het al) We wilden het gisteren als eerste aan mijn vader zeggen, maar die was er nog niet...en ik had zelfs m'n jas nog aan toen er al meerdere aan me vroegen "Gin ben je zwanger? Je bent zo dik geworden" Kon het dus welgeteld 1 minuut geheim houden hihihi Daarna heb ik de microfoon gepakt en even een verhaaltje gehouden en dat was natuurlijk janken geblazen M'n broer en schoonzus hadden zelfs van het weekend al een cadeautje gekocht, omdat ze het 2 weken geleden al aan me gezien hadden En m'n zus had nog een cadeautje liggen van de vorige keer dat ik zwanger was, dus gisteren ook gelijk beebcadeau's gehad! En nu is m'n zwagertje bij ons (broertje van mijn vriend) met beebcadeautjes...een knuffeltje, een speeldoosje en een slabbertje met daarop "mijn papa is de aller aller allerliefste" Echt zó leuk al die babyspulletjes....ik kan niet wachten totdat ik zelf los mag gaan hihihi Wij wachten alleen nog even tot we een 2e goeie echo hebben gehad, daarna durf ik wel Over de nekplooimeting voor mij hoeft het ook niet persé, zeker omdat het maar een KANSberekening is. Vriendlief wil het wel, maar ik weet eigenlijk niet eens zijn redenen. Gaan we het van de week nog maar eens over hebben dan. Verder wil ik jullie nog hele fijne kerstdagen wensen en tot laters!
hey iedereen; Ik ben Liz, ben 20 jaar (net geworden) mama van Lyana (21/10/2008) en momenteel in verwachting van het tweede... ik meldde me eerst aan bij de septembermama's na een misrekening... maar blijkt dat ik toch uitgerekend ben voor 22 augustus en ik zou me graag hier bij aanmelden... groetjes Liz
Even een paar dagen druk geweest. Wel redelijk bijgelezen, maar kost me nu net teveel tijd om op iedereen te reageren sorry meiden! Wil wel iedereen nog een fijne tweede kerstdag toewensen. Lees ook dat er meerdere meiden wat misselijker worden, er al veel opa's en oma's ingelicht zijn (wil ik oooooook, maar wacht nog ff). Vind het leuk om de verhalen te lezen. Voor de meiden waar het mis is gegaan, echt heel veel sterkte, vreselijk! Dikke knuf! (ligt het aan mij of vinden jullie het ook nog een beetje moeilijk om iedereen "uit elkaar" tehouden, wie wie is, wie hoever is, wie er al een kindje heeft enz enz)
Hi Lyla, wij laten het wel doen, maar heeft ook wel met mijn leeftijd te maken. ik heb het bij de vorige zwangerschap ook laten doen. het is inderdaad een kansberekening. Het geeft mij wel een geruststelling als het goed is. mocht dat niet het geval zijn weet ik niet of ik verder onderzoek laat doen, ligt er ook aan hoe ik me er dan bij voel.