Ik vind alles met auto's gedoe en mijn man heeft er ook niks mee. Die dingen moeten rijden en functioneel zijn. Mijn man weet het oliepeil nog niet te vinden, dus met hem een auto kopen doe ik niet weer haha.
Verkoop je hem en klaar? Ik wil mijn ford focus niet meer. Koop jij hem even? Ik heb echt geen zin in meer in dat gedoe.
Same haha, ik/wij denken er net zo over. Man heeft een lease van de zaak en de mijne is prive (maar zoals gezegd ook een klein contract, maar wel duurder omdat ik voor de auto ben gegaan die ik leuk vind). Wij hebben gelijk gevraagd wat het bedrag zou zijn van overname aan einde van het leasecontract (want dat is wel een optie), en dat bedrag kwam volledig overeen met de normale afschrijving. Kortom, ik betaal niks extra's.
Ik heb zelf ook een Franse auto Hadden weinig keus, wilden bepaalde dingen, voor een bepaalde prijs. Tot nu toe doet hij het nog
Ook dat is herkenbaar, wij vonden dat toen in een 2008. We wilden een Sportage maar die was net tikje boven budget. Deze was ook hoog en voldeed aan alle eisen, maar man... bak ellende. Snel vergeten .
Wij hebben helaas een BMW ingeruild voor een Renault... Mja de BMW was 3deurs, en met een maxi cosi zag ik dat niet zitten... Dus toen gelijk een grote station genomen
Zonder inruil krijg je dan echt heeel weinig ervoor terug. Wij hebben 'm aan een handelaar verkocht, die gaf nog enigszins een aardig besrag, particulier had meer opgeleverd maar ik ga echt geen proefritten laten maken etc. Uiteindelijk een boel meer geregel dan 'gewoon even verkopen'.
Je kunt m ook inruilen voor een lease auto krijg je misschien nog geld toe ook omdat ze maar een x% van de waarde van de lease auto als aanbetaling kunnen rekenen.