İk ga beginnen met rijlessen. Wil ongeveer 5 lessen per week. Hoop dat het niet al te lang duurt voor ik mijn rijbewijs heb. Maar ben nu al een beetje aan her kijken naar een autootje rond de 1500 Euro. Welke zouden jullie adviseren? De quinny buzz Moet wel in de bak kunnen.
rond de 1500?? opel corsa peugeot 206 dat zijn even de twee die in me opkomen van die prijsklasse geen twingo en geen ka, lijke me zo klein van binnen
ik heb een ford ka en daar gaat het onderstel van een mutsy in (ik klik alleen de wielen er even af) dat onderstel is zeker groter dan een buzz.
Fiat seicento. De quinny past er met gemak in en de wandelwagenbak op de de achterbank en J. in de maxi cosi voorin. Straks met de andere stoel dan gaat er een kleine buggy mee en dan kan J. achterin. Ik stond versteld wat er allemaal in past.
fiestaatje!! quinny buzz ondersteel, wandelwageninzet of de dreamy en een buggy! Past net, heb dan wel de hoedeplank eraf moeten halen hoor!
ja idd een peugot 206 kijg je voor ongeveer het dubbele van dit bedrag! Ik zou zeggen, ga kijken naar auto's en neem de wagen mee! Een idee; ford fiesta suzuki swift ford ka opel corsa tja wat versta je allemaal onder klein? Kleine auto's zijn vaak erg duur omdat ze gewild zijn. misschien een tip; vul bij autotrader ees je max bedrag en je min. bedrag is, je wensen {benzine enzo} en dan krijg je een hoop auto's, je kan zelf vast inschatten of het erin gaat of niet. en als je gaat kijken neem je je kinderwagen even mee! suc6 met lessen.
je hebt ze wel hoor, voor 1600 euro, maar dan zit de voorkant in elkaar. Voor 1750 euro heb je er 1 uit 1999 met 2 ton op de teller en een 1.1 motor. 206jes zijn nog best prijzig, die van mij is uit 2004 en heb ik in 2007 gekocht, ook niet goedkoop... En www.autotrack.nl is chiller, even op Uitgebreid zoeken klikken.
Hier een twingo gehad, oud model en nu t nieuwe model.. Past met gemak een quinny speedi in zonder de wielen er vanaf te halen. Enne hij lijkt misschien klein, maar door de verstelbare achterbank is ie echt wel ruim! Vandaag ging erin: Onderstel, dreamibak,grote weekendtas,kidsitmeerijdplank met stoeltje erop, campingbedje, 1 kindje in maxicosi 1 kindje in maxicosi priori, mezelf en laptoptas. Enne dan kan ik ook gewoon door de achterruit heen kijken zonder gehinderd te worden door spullen..
Bedankt voor de reacties! İk zat idd ook een beetje naar de 206 te kijken maar die zijn toch wat prijziger. Het hoeft niet perse een kleine auto te zijn. Het liefst eigenlijk 5 deurs en diesel. Heb er helemaal geen verstand van en mijn man ook niet echt. Vrienden en mn broer die hebben er veel verstand van en gaan ook helpen met zoeken. Maar ik dacht vraag het even aan jullie. Hoe is de Renault laguena ofzo weet niet hoe je dat schrijft. Mijn oom had er een. 5 deurs die had hij verkocht voor 1000 Euro. Daarna had hij een nieuwe passat gehaald, maar die is gejat
twingo ford ka ford fiesta fiat punto (daar past zeker een buzz in) poeh over de rest moet ik effe denken je hebt er zo veel
Ik heb een fiat Punto 5 deurs en daar past zeker een Buzz in.. Ik heb nu een grote Buggy en die gaat er ook met gemak in. En het zijn hele fijne auto'tjes om mee te beginnen.
Wat vinden jullie van de renault laguna? Ik heb daar wel leuke voorbij zien komen op marktplaats rond de prijs van 1500
Heeft dat ook te maken met problemen aan de motor? Wat je ook in dat andere topic had neergezet? En dan alleen van 2001 of tot 2003?