Autostoel 2/3 op bijrijdersstoel Toyota AYGO?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Zohra, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Omdat deze auto geen noemenswaardige kofferbak heeft, moet de achterbank plat als je iets wilt meenemen wat groter is dan een pak melk. En dan moet dochter dus voorin.

    Helaas heeft de bijrijdersstoel een zodanige vorm dat haar autostoel niet past, dus zit ze dan op een verhoger, waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben.
    De bijrijdersstoel heeft een kuipvorm en een vaste hoofdsteun zodat de rugleuning iets krom is. Dat bij elkaar zorgt dat de autostoel niet goed aansluit; er zit veel ruimte tussen de rugleuningen en ook onder de zitting .
    Ik vrees dat ik het antwoord wel weet :(, maar je weet het natuurlijk nooit:
    Heeft iemand deze auto of een auto met een bijrijdersstoel met dezelfde vorm en een goed passende groep 2/3 stoel gevonden?
    Ik wil liever niet gaan proberen in de winkel omdat ik geen nieuwe stoel wil kopen ; zo heel vaak zullen we hem niet gebruiken.
     
  2. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    in mijn aygo past het onderstel van mn joolz wandelwagen in de kofferbak. de zitting of bak past er dan niet meer bij maar die doe ik dan op de passagierstoel zodat de kinderen achterin kunnen.
    boodschappen doe ik dan in grote big shoppers, een krat past niet. maar 3 shoppers naast elkaar wel.
    boodschappen en de wandelwagen samen word lastig natuurlijk.
     
  3. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Hier deden we dan onderstel in kofferbak. Reisweg achterin naast kind en boodschappen op bijrijdersstoel.
     

Deel Deze Pagina