Wat is nou eigelijk een goede voordelige autoverzekering, met vergelijkingsites kom ik er ook niet uit.
polis direct...mijn moeder werkt er: vraag een offerte aan bij de goedkoopste die jij gevonden hebt, en zij gaan er gegarandeerd onder zitten..10%
Ik denk dat iedereen zn eigen verzekering wel goed vindt. Ik heb een auto verzekering bij de OHRA, daar zit ik al 5 jaar en krijg 75% korting. Nooit problemen met ze gehad.
Ik ben verzekerd bij ZLM Verzekeringen in Goes. Zij verzekeren wel alleen maar in Noord-Brabant en de provincie Zeeland. Daarom kunnen ze ook zo goedkoop zijn. Ik heb de verzekeringen eerlijk gezegd nog nergens goedkoper gevonden (in ieder geval dan natuurlijk ook met kwaliteit). Groetjes, Josien
Ik zit bij Centraal Beheer Alle factoren: Ik ben 22 jaar Allrisk No claim beschermer 1 schadevrije jaren Auto van eind 2004 Meer dan 20.000 km per jaar Auto nieuwwaarde 23000 euro Per maand: 79 euro Voor WA+ zou ik 59 euro kwijt zijn.... Reken dan wel dat ik pas op trede 1 sta en dus laag in de korting zit!