auw,van de trap gevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmetjuh1981, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    gisteren was ik bij mijn ouders en wat er gebeurde weet ik niet, maar voor ik het wist lag ik met mijn gezicht op de tegelvloer.
    ik viel op mijn wang/jukbeen en ik heb er echt last van
    ik voelde het helemaal doordreunen naar mn hoofd
    nu vraag ik me af of ik er morgen even mee naar de dokter moet gaan, ik heb er bijhoorlijk last van, maar denk ook dat het gewoon flink blauw en beurs is.
     
  2. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Tja, je hebt daar wel botten zitten. En botten kunnen breken.
    Als je er last van blijft houden zou ik zeker een foto laten maken!

    Sterkte, hopelijk valt het allemaal mee...
     
  3. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vervelend zeg! Als t morgen nog zo'n pijn doet kan je toch ff bij de ha langs gaan?
     
  4. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja denk dat ik het ook wel even doe, vooral omdat ik net ook even last van mn oor kreeg, en gisteren avond begon ook ineens mn hand, gezicht en lippen te tintelen.
    jeetje zeg wat kan je soms lelijk terrecht komen ben echt beurs aan de rechterkant van mijn lichaam
    en het enige wat ik dan denk is wat ben ik blij dat ik mn zoontje niet vast had
    brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  5. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat vervelend!!!
    Ik zou sowieso even naar de ha gaan.
    En intussen rustig aan doen.

    Vorig jaar ben ik ook heel hard gevallen,dan wel buiten.
    Hield er een lelijke hersenschudding en pijnlijk jukbeen aan over.
    na veel pijn en klagen een foto laten maken maar niks te zien. Wax dus gewoon gekneusd.

    Beterschap!!!
     
  6. Blays

    Blays Niet meer actief

    Oei vervelend! Ben laatst van de laatste 3 treden afgegleden.. Nou heb een mooie blauwe streep op m'n bil van de tree! En pijnlijk! :(
    Ik zou als je er vanavond/morgenochtend nog last van hebt toch even langs de ha gaan, vooral omdat je gezicht al begon te tintelen.. Je weet maar nooit!
     
  7. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank je meiden, ik ben altijd bang dat een dokter denkt kom je daar nu voor, haha ik weet het ze zijn ervoor, maar dat ben ik weer he.
    ik bel morgen gewoon even
     
  8. miffy

    miffy VIP lid

    15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Als iets begint te tintelen is het meestal niet goed
    ik zou morgen de HA even bellen
    beter een keertje te veel dan te weinig toch??
    je kan altijd als je belt even vragen wat hun ervan vinden, of je langs moet komen of niet.....
     
  9. 1eKruimeltje

    1eKruimeltje Bekend lid

    16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een smakkerd heb jij gemaakt zeg. Als je het niet vertrouwd gewoon de HAP bellen en anders morgen idd de HA. Sterkte ermee!
     
  10. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Het kan nooit kwaad om de huisarts te bellen. Ik kreeg vorig jaar een kopstoot van mijn zoontje (per ongeluk hoor) en mijn neus heeft ook dagenlang getinteld en blauw gezien. Nog weken lang last van gehad daarna. Ik ben trouwens niet naar de huisarts gegaan omdat ze volgens mij toch niks aan een gebroken neus doen en hij stond nog recht. Maar bij twijfel...altijd bellen! Dus ik zou bellen als ik jou was.
     

Deel Deze Pagina