Ik heb even een vraagje. Ik zit hier nu al geruime tijd mee te kletsen en ben ook vast onderdeel van de april 2007 mama's. Ik merk alleen dat er ook vanuit de opa's en oma's en dan vooral mijn moeder, behoefte is aan een forum waar zij kunnen mee kletsen. Is dit er al of niet. Volgens mij is er een tijd geleden al eens over gesproken om een topic te maken voor opa's en oma's, maar daar is niks meer mee gedaan. Als het op dit forum niet kan, weten jullie dan wel of er al zoiets bestaat. Mijn moeder heeft de meiden van het april 2007 topic op de hoogte gehouden toen ik in het ziekenhuis lag en merkte dat ze het erg fijn vond om haar angsten en dergelijke te bespreken, maar nu ik weer thuis ben is het toch weer mijn ding en daarom is ze op zoek naar iets voor haar zelf. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
zo ver ik weet is er 1 oma online hier verder heb ik nog geen oma of opa opgemerkt maar kan daar naast zitten natuurlijk je moeder is van harte welkom en als er meer oma's online komen valt er misschien over te praten om daar een apart hoekje voor te maken
Ja we hadden een opa en oma forum maar daar kwam niemand. Zo was het ook met het papa forum. We hebben toen de twee forums samengevoegd en er De familie van gemaakt. Als er meer vraag naar is kunnen we de forums best weer splitsen. Lotte