Hey /hallo, Even een vraagje> Zijn er meerdere dames die sneller last hebben van avond misselijkheid dan van ochtend misselijkheid? Ik merk dat ik in de ochtend een beetje flauwtjes misselijk ben * stelt echt niets voor gelukkig!* Maar na het avond eten... naja, ik heb nog niet hoeven overgeven, maar ik merk dan wel echt last van brandend maagzuur, oprispingen en flinke vlagen van misselijkheid. Laatst ging ik zo misselijk naar bed *echt niet fijn* en heb ik de hele nacht met een dik kussen onder mijn hoofd, recht op geslapen... Het val allemaal wel mee, maar toch merk ik duidelijk meer een avond misselijk iemand te zijn dan een ochtend misselijk iemand... Herkent iemand dit? Groetjes!
Hey meid, Hier ook erg veel last van! Het begint meestal rond een uurtje of 2, dan word ik wakker van mijn middagslaapje en ben dan erg misselijk... Eet dan even wat lichts, cracker ofzo! En dan komt het avondeten, moet al bijna overgeven van de lucht van vlees!!Bleegg! Ik eet maar een klein beetje, anders heb ik daar later heel veel spijt van! Ik heb emasafine van de HA gekregen, en neem 2 pillentjes per dag, help wel iets, maar dat wagenzieke gevoel blijf! Xx
Ja, echt vervelend he... /zit nu ook op de bank met zo n drukkend gevoel tegen mn strottenhoofd... bah... Ik drink ijs en ijskoud water met ijsblokjes erin... Dat geeft bij mij wat verlichting... Ik ben bang dat ik ook kleinere porties moet gaan eten want dit is echt geen pretje zo... Heel veel succes gewenst...!
ja hoor hier nog 1, begint zo tegen 16.00 en lig er vaak s nachts ook wakker van. Maar goed, t is al wel een verbetering tov mn 1e zwangerschap, want toen was ik de hele dag misselijk. Eet s avonds ook heel weinig en ik word ook misselijk van thee, water, sap enz
Ik ken het ook. Bij mijn 1e zwangerschap viel het mee. Toen luste ik alleen bepaalde dingen niet meer. Maar nu ben ik echt 's avonds misselijk. Dat is zo lastig als je meot koken. Maarja de rest van het gezin wil ook wat eten Gelukkig gaat het nu iets beter, dus ik hoop er snel vanaf te zijn
's Ochtends nergens last van, halverwege/eind vd middag begint het. Ik moet echt steeds wat eten dan gaat het wel. 's avonds voor we naar bed gaan neem ik nog wat vla bijvoorbeeld.
In het begin 24/7 misselijk, nu sinds kort vooral savonds last van maagzuur en misselijk.. dus ja erg herkenbaar! Sochtends heb ik vaak het minste last
Misschien ook ff wat minder eten 's avonds en dan eventueel een (half) uurtje voor je op bed gaat nog even een volkoren crackertje met kaas pakken ofzo.
Nou idd Hier nog 1 sochtend geen last soms wat weeig Maar verder tot een uur of 4 smiddags gaat het prima dan beginnen De vlagen misselijkheid te komen en Eet dan wat fruit of beschuitje dan zakt Het weer maar dat gaat zo door tot snachts dan wordt t nog graad Erger gevoel Van overgeven Eet dan meestal crackertje dan zakt t na een uur of 2 wel Slaap erg slecht deze hele week al Maja goed doel maar wel vervelend Succes iedereen
Hier echt de hele dag door misselijk sinds een week ongeveer.... 's ochtends bij het opstaan begint het al en naarmate de dag vordert wordt het steeds erger..... Neem 6 lichte maaltijden per dag en heb vandaag voor t opstaan al een crackertje gegeten, maar dit werkt nog niet echt tot nu toe. Heb wel gelezen dat je beter geen water kunt drinken bij de maaltijd omdat dit je maagzuur verdunt en het daardoor nog erger kan worden. Ga nu proberen of gemberthee misschien helpt..
Hier ook voornamelijk 's avonds echt misselijk. Eet dan wat yoghurt, dat helpt wel een beetje. En friet, moet ik al helemaal niet hebben! Tijdens het eten nergens last van, maar een uurtje erna (en de rest van de avond/nacht...), doet me echt geen goed. Is erg lastig omdat je tijdens het eten het niet eens merkt. Nou ja, even doorzetten .