Hoi Ilja, Keano die wil zijn avondfles nu al 3 dagen niet hebben, hij slaat dan tegen je hand en duwt de fles weg. Nu geef ik hem dan de hoeveelheid die hij normaal in een fles krijgt, maar dan maak ik er pap van kan dit ook? Maar dan zit ik nog met iets, dan krijgt hij helemaal geen één fles meer op een dag is dit erg? Alvast bedankt voor je antwoord. Liefs, misspuma
Deze oplossing is prima. Soms willen ze ineens geen fles meer. Je kan de pap dan met de lepel geven, maar ook eens proberen om het hem (de verdikte melk/pap) zo te laten drinken. Succes Ilja
Bedankt voor je antwoord. Ik geef het hem met een lepeltje hij vind het happen van een lepeltje ontzettend leuk. Dan hou ik het maar zo. Liefs, misspuma
Zal ik doen . Maar kan het nu niet zo zijn dat hij last krijgt van zuigbehoefte...hij krijgt 1x per dag een fles met roosvice. Liefs, misspuma
Denk het niet. Je kan proberen om hem langzaam aan de tuitbeker te laten wennen. En mocht hij nu wel een zuigbehoefte krijgen....had hij maar zijn flesjes leeg moeten drinken. Ilja