[B]onregelmatige cyclussen + kinderwens[/B]

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esselte, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Titel zegt het al.
    Zou graag in contact komen met dames die in het zelfde schuitje zitten.
    Om elkaar te steunen.

    Net als je denkt... morgen is mn eisprong, ben je weer ongesteld.
    Of je denkt... ik ben een week overtijd. Word je alsnog weer ongesteld.
    Herkenbaar?
     
  2. MZ25

    MZ25 Bekend lid

    4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey, heel herkenbaar. Ik heb standaard cylussen tussen de 45-60 dagen. Niet echt regelmatig dus. Ik ben in januari naar de huisarts gegaan omdat ik ook geen eisprong heb (ten minste volgens mijn ovulatietests niet). Vervolgens in de MMM terecht gekomen. Ik blijk PCO te hebben maar heb verder geen overgewicht. Ben jij al bij de huisarts geweest? Ik heb eerst twee rondes Clomid geslikt (50 en 100 mg) maar dat werkte helaas niet. Kreeg alleen maar langere cyclussen:$ (57 en 60 dagen). Nu net eindelijk weer ongesteld en volgende week HSG onderzoek (foto van de eileiders waarbij ze deze doorspuiten). Daarna starten met spuiten (Gonal F en Pregnyl).
     
  3. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Jeeetje als ik dat zo lees heb ik het idee dat het bij mij ook een poos gaat duren.
    zal even in t kort myn verhaal doen.
    op mn 12e werd ik ongesteld en was ik altyd onregelmatig. 1 keer in de 2 of 3 weken was ik het. Erg irritand dus ben aan de pil gegaan. Uiteindelijk krijg je een vriendje... vergat ik vaak de pil en ben ik overgestapt naar prikpil. Geen gestress iedere maand of ik zwanger was. Geen menstruatie meer ideaal. Dacht ik toen..
    juni 2013 gestopt met prikpil ivm kinderwens.. en april 2014 pas eindelijk ongesteld. Heb in januari provera kuur gehad om het op te wekken maar dat hielp niet. Ik mocht in juni 2014 terug komen bij ha. Omdat t dan pas een jaar geleden was dat ik de laatste prikpil heb gehad. Toen was myn laatste cyclus 32. Dus dacht mijn huisarts dat t nu allemaal goed ging komen. En nu regelmatige cyclussen ging krijgen. Ik heb toen ook aangegeven dat ik ovulatietesten gebruik maar dat moest ik maar wegdoen. Zonde van mijn geld blabla. Kreeg de 'opdracht' om elke dag te gaan tempraturen. Die lijst moest ik dan dre volgende keer (eind aug) maar meenemen en dan zou ze een inwendig onderzoek gaan doen omdat ik het idee heb dat ik geen eisprong heb. Baal ju zo dat ik sinds die afspraak weer allemaal rare cyclussen heb. 3 weken en dan weer 2 weken. :( aan de ene kant wil ik wel zo graag bellen om te vragen hoe of wat. En dat ik t idee heb dat ik pcos heb. Maar ik wil ook niet drammen. Iedereen om mee heen raakt zwanger.. ik ben nu een jaar verder en irriteer me soms gewoon aan die buiken. Haha. Ik gun t ze allemaal hoor daar nie van. Maar ik wil ook graag geholpen worden. Er klopt iets niet.. ik voel het.
     
  4. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Toch maar huisarts gebeld... cyclus van 15 is wel erg kort.. half 4 kan ik er terecht
     
  5. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja onregelmatig herkenbaar, snel ongesteld nee, bij mij zijn het juist normale met lange cyclussen wisselend..
    Naja er zijn meiden met veel langere cyclussen, maar ik vind dit al zo irritant.. Inmiddels dag 21 en nog geen ei gespot..
    Succes vandaag bij de arts, want korte cyclussen maakt het innestelen erg moeilijk!
     
  6. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Ja precies. Word er niet vrolijk van! Idd lange cyclussen jij.. das ook niet fijn! :(
     
  7. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Wat zei de huisarts?
     
  8. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Ik krijg gewoon inwendig onderzoek 28 aug. en mn man zaadonderzoek 7aug.
     
  9. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hallo dames!

    Na mijn 2 ICSI behandelingen ben ik helaas ook onregelmatig ongesteld geworden .. 2 weken lang ongesteld, 5 dagen niet en dan begin het alweer. :S

    Omdat ik in aug. met mijn 3 ICSI begin, ben ik in april door de gyn. aan de pil gezet. Voor sommige klinkt dit een beetje raar misschien, maar dat is het niet hoor. Spontaan wil het toch niet.

    Maar na 5 jaar geen pil te hebben geslikt, was het natuurlijk wel even weer wennen.

    Ik wens jullie allemaal erg veel succes.
     
  10. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Heej imke.. nee klinkt niet raaar hoor. Heb er al eens vaker van gehoord. Gezellig dat je mee komt kletsen.. hoelang ben je al bezig.. en wa t houd dat precies in icsi?
     
  11. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hey !

    Ik ben in september al 5 jaar bezig om zwanger te raken. Mijn vriend heeft slecht, bewegelijk zaad. ICSI is hetzelfde als IVF, alleen het lab gedeelte is anders. Bij IVF wordt er 1 eicel met heel veel zaadjes in een reageerbuisje gedaan en bij ICSI wordt er 1 goed zaadje in de eicel geïnjecteerd, zodat het zaad de eicel niet meer hoeft op te zoeken.

    Mijn eerste 2 behandelingen in het UMCG gehad, maar gaan nu verder in Düsseldorf.

    Mag ik vragen wat bij jou het probleem is ?
     
  12. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    5 jaar dat meen je niet.. dat gun je niemand. Oke je woont in nederland maar nu naar duitsland voor dit? Heftig..

    bij mij.. uhh heb je het terug gelezen dan? Het meeste staat er al wel in.. in t kort gezegt juni 2013 gestopt met prikpil ivm kinderwens. En in april 2014 pas ongesteld geworden. Dus nu 6e ronde eigenlijk pas.. terwijl we eigenlijk al 13 maand graag willen.. voor jou is dit weinig.. dit duurd me al te lang laat staan 5 jaar.. ik denk dat ik geen eisprong heb. Maar dat zullen onderzoeken wel uitwijzen. Liefs
     
  13. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Cyclusdag 22 vandaag! Krijg ik dan eindelijk een mooie cyclus deze maand? :)
     
  14. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heb alles even terug gelezen. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, zodat de artsen gericht kunnen behandelen.

    Wat is het ook oneerlijk hè !
     
  15. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik hoop met je mee !!!!
     
  16. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Ja. En dat die arsten macht hebben kan ik zo slecht tegen 😮
     
  17. shia

    shia Bekend lid

    7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik klets ook graag mee. Hier ruim een half jaar gestopt en lange onregelmatige cyclussen. Met een uitschieter naar 70... Ben naar de ha gegaan en echo gehad bij gyn. Blijk een cyste te hebben die dit mogelijk veroorzaakt. Heb bloedonderzoek gehad en hoor woensdag verder....
    Wat vervelende zulke korte cyclussen ook. Balen dat je lichaam niet gewoon werkt zoals het hoort he:(
     
  18. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Zo 70 is wel heel erg lang.. spannend woensdag!
    Wat denk je dat ze gaan zeggen Woensdag?

    Gezellig dat je mee komt kletsen! ;)
     
  19. shia

    shia Bekend lid

    7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee. De gyn had het wel over de cyste mogelijk operatief verwijderen. Ben daarnaast ook benieuwd naar bloed uitslagen omdat pcos ook nog mogelijk was.... Bah
     
  20. shia

    shia Bekend lid

    7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij inmiddels een mooiere cyclus? Je was al over dag 21?
     

Deel Deze Pagina