[B]onregelmatige cyclussen + kinderwens[/B]

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esselte, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Titel zegt het al.
    Zou graag in contact komen met dames die in het zelfde schuitje zitten.
    Om elkaar te steunen.

    Net als je denkt... morgen is mn eisprong, ben je weer ongesteld.
    Of je denkt... ik ben een week overtijd. Word je alsnog weer ongesteld.
    Herkenbaar?
     
  2. MZ25

    MZ25 Bekend lid

    4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey, heel herkenbaar. Ik heb standaard cylussen tussen de 45-60 dagen. Niet echt regelmatig dus. Ik ben in januari naar de huisarts gegaan omdat ik ook geen eisprong heb (ten minste volgens mijn ovulatietests niet). Vervolgens in de MMM terecht gekomen. Ik blijk PCO te hebben maar heb verder geen overgewicht. Ben jij al bij de huisarts geweest? Ik heb eerst twee rondes Clomid geslikt (50 en 100 mg) maar dat werkte helaas niet. Kreeg alleen maar langere cyclussen:$ (57 en 60 dagen). Nu net eindelijk weer ongesteld en volgende week HSG onderzoek (foto van de eileiders waarbij ze deze doorspuiten). Daarna starten met spuiten (Gonal F en Pregnyl).
     
  3. Esselte

    Esselte Niet meer actief

    Jeeetje als ik dat zo lees heb ik het idee dat het bij mij ook een poos gaat duren.
    zal even in t kort myn verhaal doen.
    op mn 12e werd ik ongesteld en was ik altyd onregelmatig. 1 keer in de 2 of 3 weken was ik het. Erg irritand dus ben aan de pil gegaan. Uiteindelijk krijg je een vriendje... vergat ik vaak de pil en ben ik overgestapt naar prikpil. Geen gestress iedere maand of ik zwanger was. Geen menstruatie meer ideaal. Dacht ik toen..