baarmoeder niet helemaal schoon?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantalk, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Hallo,

    vanmorgen ben ik voor controle bij mijn vk geweest.
    Ik vloei nu nog steeds behoorlijk veel. Het is een paar dagen minder geweest maar nu weer in alle hevigheid terug. De vk heeft voor mij een afspraak gemaakt bij de gyn om te kijken of er niets is achtergebleven in mijn baarmoeder.
    Nu ben ik eigenlijk vergeten te vragen...stel dat er idd nog iets zit wat er uit moet. hoe wordt dat dan verwijderd?

    ik hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven. Ik moet nog wachten tot volgende week voor ik bij de gyn terecht kan en maak me nu al zenuwachtig :)
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Chantalk,

    het was op de nacontrole denk ik he?! Het zou ook zomaar kunnen dat je al weer ongesteld bent geworden. Dan is er natuurlijk niets an de hand. De eerste menstruatie na een bevalling is vaak wat heftiger dan een gewone. Maar als er voor de zekerheid wordt gekeken of er iets is achter gebleven is dat natuurlij kprima. Maar ik dnek echt dat je er dan al wel eerder last van had gehad in de vorm van koorts of enorme buikkrampen.
    Stel dat er toch iets achter is gebleven zal het misschien met een curettage verwijderd moeten worden, maar nogmaals, dit lijkt me niet waarschijnlijk.

    Groetjes Brigitte
     
  3. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Dank je voor je antwoord.

    Ik dacht eerst ook aan een menstruatie maar deze duurt dan nu al weer 2 weken. Daarvoor heb ik 3 dagen geen bloedeverlies gehad.
    Sinds vandaag is het weer wat minder aan het worden dus ik denk nu ook wel dat het idd niets is.
    Nou ja we wachten het maar af tot donderdag, maar ben nu iig wat geruster :)
     

Deel Deze Pagina