Baarmoedermond verweekt, hoe lang duurde het bij jullie nog?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mixedbeeb, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixedbeeb

    mixedbeeb Actief lid

    25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Even een vraagje, sinds een paar dagen rommelt het wat, zeker nog geen echte weeën, maar wel voorweeen. Vandaag bij De gyn geweest, ze heeft gevoeld en Vertelde dat er wel al het een en ander gebeurd, dat mijn baarmoedermond verweekt is. Ik weet dat het dus vannacht kan gebeuren maar ook nog een paar weken kan duren. Bij iedereen is dit anders dat weet ik, maar ben gewoon benieuwd.
    Vandaar mij vraag aan jullie; hoe lang duurde het nog nadat bmm verweekt was tot de bevalling echt begon?
     
  2. bibinijmegen

    bibinijmegen Fanatiek lid

    6 apr 2012
    2.254
    0
    0
    mijn gezinneke
    voorweeen kunnen heel lang duren bij sommigen
    bij de een weken en ander paar dagen.
    Dat ligt aan jou lichaam.

    Hier is gerommel ook al begonnen maar nog niks
    zet echt door !!

    1e zwangeschap beviel ik rond 38-39 weken
     
  3. REL

    REL Lid

    18 mrt 2013
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was de baby ingedaald rond 36 weken, de boel was verweekt en ik had 1cm ontsluiting. Ik ben vrijdag 40 weken zwanger dus je kan er wel even mee rond lopen...
     
  4. 79mama79

    79mama79 Fanatiek lid

    16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Bij de eerste had ik dat met 29 weken, uiteindelijk heeft het toen nog 10 weken geduurd! Deze keer nog geen inwendig onderzoek gehad.
     
  5. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier rommelt het al ruim anderhalve week, ik heb 3 cm ontsluiting en ben gestript maar nog geen actie.
    Ik heb begrepen (helaas) kan het best nog een tijdje duren :(
    Sterkte
     
  6. mixedbeeb

    mixedbeeb Actief lid

    25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Dank voor jullie reacties meiden, tja ik weet het, wachten...
    Voorweeen blijven komen, wordt er snachts ook wel wakker van. Ik herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap, toen had ik nergens last van en met 37 weken was ik binnen 6 uur bevallen na het breken van mij vliezen....
     
  7. Syl20

    Syl20 Lid

    5 jan 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Hier is de baarmoeder al aan het inkorten sinds week 16!! Met 27 weken was er bijna niks over en met 34 weken behoorlijk week aan het worden. Met 38 weken gestript en nu 40 en al 2 weken voorweeen!! weken en sta voor vrijdag op de planning voor een inleiding, dus pin je daar niet teveel op vast..


    Liefs Silvana
     
  8. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    uuh 8 weken, ik had vanaf week 30 voorweeen en ben met 38 weken ingeleid toen had ik al wel 4-5 cm maar verder nog geen echte actie..
     
  9. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bij mij bleek het nog 5 dgn te duren na mijn vorig bericht.
     
  10. mixedbeeb

    mixedbeeb Actief lid

    25 mrt 2009
    356
    0
    0
    @jane, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!
     
  11. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had het niet maar een vriendin wel. BM volledig verweekt maar toch heeft haar meisje nog 2 weken op zich laten wachten.
     
  12. Tamy

    Tamy Actief lid

    22 nov 2010
    181
    0
    0
    Bij mij met een poging tot strippen vertelt dat ik helemaal verweekt was maar heeft nog 10 dagen geduurd.

    Zegt dus niet zoveel bij mij. Slijmprop zo'n 2 dagen eerder verloren.
     
  13. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Slijmprop verlies begon op woensdag bij mij.
    Zondagavond braken mijn vliezen.
    Maandagochtend aan de opwekkers.
    Maandag op dinsdagnacht is ze geboren.

    Bij mij was er ook een verweekte baarmoedermond maar baarmoedermond wilde tijdens de weeen niet verstrijken ondanks dat de opwekkers op de hoogste stand stond dus helaas zegt het idd niet veel.
     
  14. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Bij de 1e rommelde er nog niets en pas bij de 3e strippoging werd er gelijk wat in gang gezet en is het direct doorgezet naar een bevalling. Bij de 2e Rommelde het al veel te vroeg en is het gestopt. Later bleef het vanaf de 30 weken rommelen maar niet doorgezet tot ze me in wilde leiden met 41 weken. de avond voor de inleiding is het spontaan toch begonnen maar het rommelde dus al vrij lang helaas...

    Nu rommelt er nog niets. alleen veel harde buiken maar die zijn eerder lastig dan pijnlijk dus dat noem ik niet echt rommelen. Ben erg benieuwd hoe deze gaat!!
     
  15. mixedbeeb

    mixedbeeb Actief lid

    25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Happyglow, apart hè dat het bij alle zwangerschappen zo anders gaat.
    Jij ook alvast succes met je bevalling! Hier dus ook kog steeds niks, nou ja niets anders dan de afgelopen twee weken, veel harde buiken, soms pijnlijk, met name snachts snachts rugpijnen.... We wachten maar weer ;)
     
  16. Hier vrijdag bij onderzoek verweekte bmm, zaterdag slijmprop verloren, zondag begonnen de weeën.. maandagochtend bevallen. Kan dus wel, maar vraag is vanaf wanneer de boel verweekt was. Ben trouwens met 38+5 bevallen.
     
  17. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bij mij kwam de vk met 35 weken thuis langs omdat ik elke 5 minuten harde buiken had. Ze voelde en zei dat mijn baarmoedermond verweekt was. Ze vroeg zich af of ik de 37 weken wel zou halen.
    Ik heb uiteindelijk gelopen tot 41.2

    Bij mij zei het dus helemaal niets!

    Toen ik mijn slijmprop verloor begon de bevalling wel trouwens direct daarna. (echt binnen 5 minuten)
     

Deel Deze Pagina