baarmoedermond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb echt een hele vreemde vraag. Ik stond net onder de douche en ik voelde even aan mijn baarmoedermond. Ik doe dat wel vaker en ik heb gemerkt dat er een klein bobbeltje op zit. Voelt als een kleine oneffenheid. Niets aan de hand.

    Toen ik vanavond voelde merkte ik dat het bobbeltje groter is. Het was voor mijn gevoel echt een bolletje geworden.

    Herkent iemand dit of weet iemand waar dit op kan duiden?

    Pim
     
  2. Niet meer actief

    Het kan zijn dat je vruchtbare periode achter de rug is en je baarmoedermond gesloten is
     
  3. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik heb en tijd geleden een hele zoektocht op internet gedaan naar een bobbeltje op de baarmoedermond. Ik maakte me toen zorgen.
    Ik heb toen ergens gelezen (volgens mij op dit forum) dat na de vruchtbare periode er een bobbeltje op de baarmoedermond komt, dat aan kan voelen als een soort piemeltje.

    liefs,
    Cleo
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zit nu inderdaad na mijn vruchtbare periode, dus dat klopt wel. Bedankt voor de info!

    Pim
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Als je al kinder heb gehad kan het ook zijn van oude litteken weefsel op je baarmoedermond en die voelen ook als bobbeltjes aan.
    En misschien als je baarmoedermond wat weeker word dat het extremer is te voelen, ik voel ze altijd wel.

    Toen ik mijn spiraaltje had voelde ik in eens een uitstulpsel en dat was inderdaad van mijn spiraaltje en die zat niet meer goed dus heeft de huisarts het verwijderd.
    Maar ik vroeg gelijk wat die andere kleine bobbeltjes kon zijn toen zei die gelijk dat er meerdere vrouwen zijn met littekenweefsel op de baarmoedermond die kinderen hebben gehad.
    Maar kan geen kwaad.
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb nog geen kinderen. Wel heeft de ha toen ik daar in dec. was ivm mijn mk aangegeven dat er wondjes op mijn baarmoedermond zitten. Dat maakte het toen ook verwarrend, want het kon ook zijn dat alleen die wondjes bloedden.

    Maar dan vind ik het wel vreemd dat dat wondje/littekenweefsel nu groter wordt.

    Pim
     
  7. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik denk dat door dat alles wat weeker word ook anders gaat aanvoelen, en dat is vooral in je vruchtbare dagen voel je wel een degelijk een verandering.
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Weet het niet hoor, want mijn vruchtbare dagen zijn al voorbij en mijn baarmoedermond voelt hard aan.

    Het zal wel niets zijn waar ik me druk om moet maken als ik de reacties zo lees.

    Pim
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Denk dat ook Pim dat je niet zoveel zorgen moet maken.
    En als het toch in je achterhoofd blijft spelen dan zou ik voor jezelf en voor je gevoel even met je gyn of arts een afspraak maken.

    Groetjes Anna
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet ook niet hoor wat je moet voelen aan de baarmoedermond. Dat is zo moeilijk. Maar toen ik dat bobbeltje voelde vond ik dat wel vreemd. Als het maar niet kwaad kan, vind ik het al goed.

    Pim
     
  11. Niet meer actief

    Dat bobbeltje ken ik wel, maar hij is niet groter bij mij geworden ofzo hihi...
     
  12. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
  13. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Even iets anders hoor, cool dat jij hem kan voelen. Heb het weleens geprobeerd maar zonder succes.
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ach ja, ik kan 'm wel voelen, maar kan er vervolgens niets mee. Dus zoveel heb ik er ook weer niet aan.

    Pim
     
  15. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , ik weet nu dat ik hem ook voel :)
    Alleen heb ik een redelijk grote bobbel zitten :(
    Niet dat ik me zorgen maak , maar zou toch wel graag willen weten wat dat betekend .
    Nieuwschierigheid he ;)

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina