trek t even niet meer..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wanna be a mama, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Hoi dames, dit is waarschijnlijk het zoveelste slaaptopic...maar ik zou het fijn vinden als jullie deze ook nog even willen lezen en misschien nog tips oid hebben voor me.
    Ik ben een beetje ten einde raad en er ook zo klaar mee, mijn zoontje van 9 maanden wordt nu al een tijdje snachts krijsend wakker, hij is dan ontroostbaar en wil niet meer slapen. Het gevolg is dus een 2 uur lang krijsend kind.Het krijsen alleen al gaat me door merg en been en ik merk nu dat ik er ook erg gefrustreerd door raak. Dit heeft waarschijnlijk te maken met mijn zwangerschap en alle kwalen die daarbij komen kijken en ook nog eens de griep goed te pakken hen. Mijn vriend is voor zijn werk doordeweeks bijna niet thuis, dus ik sta er meestal ook alleen voor.
    Ik weet dat hij last van verlatingsangst heeft en doe zoveel mogelijk kiekeboe spellrtjes, tandjes zitten er aan te komen, maar tot nu toe nog niks te zien. Dit duurt al wel zeker 2 maanden en het breekt me echt op... wie weet hoe dit kan en of er nog iets is dat ik kan doen?!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En als je je kleine bij jullie in bed legt?
    Of misschien snachts een klein flesje geven...

Hier met 9 maanden ook gewonntijdelijk weer een fles gehad

3. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    doe ik beide, dan nog duurt het een eeuwigheid voordat hij gaat slapen.

4. Anna2

Anna2 Lid

14 feb 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde met baby van 7 maanden... Geen idee wat het is, maar bij ons kun je er de klok op gelijk zetten dat hij na 2 uur weer slaapt. Wat je ook doet, in ons geval. Ik zie het maar als een fase, echt goed slapen was bij ons toch al een zeldzaamheid. Maar als iemand de gouden tip heeft?

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier ook meerdere malen wakker snachts gelukkig is een speen voldoende. Sinds kort ook niet willen gaan slapen in de avond en overdag is ook een drama op het moment. Ben bang dat het een fase is, sterkte! lijkt me erg zwaar zonder jee vriend zijn hulp.

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Volgens mij is het echt een fase. Mijn dochter is bijna 9 maanden en wordt al 3 weken ook weer wakker 's nachts. Eerst van alles geprobeerd met troosten, in bed nemen etc. Maar enigste oplossing is hier een flesje melk geven, nog rustig eventjes bij me zitten en dan weer naar bed.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier ook zo'n fase gehad.
    Ze kreeg dan bij ons in bed een fles pap, daarna ging ze weer naar bed en was t ook klaar en sliep ze verder.
    Het is hier vanzelf weer overgegaan, heeft een paar weekjes geduurt.

8. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n fase gehad, ik geloof ook rond de 9 à 10 maanden. Is denk ik weinig aan te doen, maar het gaat weer over!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hadden met 6/7 maanden en met de 9 maanden zo'n slecht-slaap fase. De eerste was met veel gekrijs en gehuil, niet te troosten. De tweede met 9 maanden was om 5 uur wakker en niet meer verder willen slapen, behalve naast ons, vastgezogen aan mijn borst. Is bijde weer over gegaan maar was niet leuk ;)

10. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, maar eigenlijk heeft er dus niemand tips voor me :(

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oei meid wat pittig!! En net nu je zwanger bent
    Ik herken het in die zin dat je er snachts alleen voor staat heftig is dat!
    Helaas geen tips bij ons werkte de speen of bij ons nemen erg goed!! Toi toi toi

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Heeft hij geen oorpijn? In vind een fase van 2 maanden best lang.. Fases duren hier vaak 2 weken ofzo.

13. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    ook oorpijn heb ik uit laten sluiten...

Deel Deze Pagina