baby 7 maanden elk uur drinken 's avonds en 's nachts

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door babywens2011, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

    babywens2011 Fanatiek lid

    1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Mijn zoon van 7 maanden krijgt fulltime bv. Hij drinkt overdag 2 borsten per keer, hij komt dan om de 2 a 3 uur. Maar vanaf het moment dat hij naar bed gaat (tussen half 8 en 8 uur savonds) wordt hij letterlijk elk uur wakker en valt pas weer in slaap nadat hij 1 borst leeggedronken heeft.. dit gaat de hele avond en nacht door. Heb al geprobeerd om hem te laten huilen, water te geven maar niks werkt. Snachts heb ik de puf er niet voor om dingen uit te proberen. Hij slaapt in de cosleeper, dus het snelst is om hem aan te leggen, borst leeg te laten drinken en weer terug leggen, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee.. en snap ook niet zo goed waar het vandaan komt, want overdag kan hij wel gewoon 2 uur achter elkaar slapen. Ik vind het echt niet erg om 2 of 3 x te voeden snachts, maar elk uur is wel erg veel.
    Hebben jullie nog tips?
     
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oortjes of tandjes? Misschien eens proberen een pijnstiller te geven voor het slapengaan?
     
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Wakker door pijn of ongemak? Kan hij misschien moeite hebben om de slaapcycly aan elkaar te plakken door sprong, groeispurt oid?
    Zou ook eens paracetamol proberen. Deed het hier goed. Was hier na een paar nachtjes over. Dan was er een tandje door of ze deed iets nieuws daarna.
     
  4. babywens2011

    babywens2011 Fanatiek lid

    1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden.
    Hij doet het al een maand ongeveer.. voorheen was het elke 2 uur,maar dus sinds maandje elk uur. Kan er de klok op gelijk zetten, dus denk dat hij de slaapcycly niet zelf aan elkaar kan plakken. Dat hij pas weer in slaap kan vallen als hij wat gedronken heeft, maar hoe kan ik daar verandering in brengen?
     
  5. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Klinkt als mijn zoon, echt vermoeiend en ook al ruim een maand aan de gang. Al is het bij mij tussen 01.00 en 07.00 ieder uur. Van 19.00 tot 22.30 slaapt hij heerlijk, voeden we en slaapt hij weer en dan rond 01.00 start zijn party. Geef bewust al meer vaste voeding maar helpt geen snars.
     
  6. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.328
    113
    Hier hielp op eigen kamer leggen. Werd elke anderhalf uur wakker, maar zodra ik hem op eigen kamer legde elke 3 uur. Dat betekende nog maar 2 keer in de tijd dat ik sliep. Een stuk fijner.
     
  7. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Maar als hij elke keer 1 borst leegdrinkt lijkt hij toch echt honger te hebben! Als het alleen voor geborgenheid of zuigbehoefte vanuit pijn was zou hij niet zoveel drinken lijkt me..
    Heb je al eens geprobeerd om hem s avonds wat afgekolfde melk met een beetje rijstebloem te geven?
     

Deel Deze Pagina