baby 9 week heel erg onrustig

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door jojo32, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hallo mijn dochter alisha is 15 juli geboren en vanaf die dag is ze tegen de avond zo onrustig het begint al om 15.30 dan is ze alleen maar aan het huilen en wil alleen maar drinken en bij mij liggen ze krijgt nu flesvoeding eerst heeft ze 4 week borst gehad alleen ze groeide niet goed ben er nu mee gestopt
    dus vanaf 15.30 tot als ik pech heb tot een uur of 22.00 alleen maar drinken en huilen dus ze krijgt heel veel voedind ze krijgt geen krampje en als ik haar niet voed word ze alleen maar bozer wat kan ik hier aan doen
    ps snachts slaapt ze wel al door groetjes jolanda
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Eerst zou ik graag nog een paar gegevens willen hebben.
    Gewicht, welke soort voeding, hoeveel flessen per dag geef je, hoeveel voeding geef je nu, plas en poepluiers, en is je dochter overdag veel beneden? Slaapt ze in haar eigen bed?

    Ilja
     
  3. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi kwebbeltje mijn dochter was op 14 sept 4355 gram ze drinkt nutrilon gewone en ze zit op 5a6 flessen heb gister de nutrilon forte opgehaald om die te proberen ze krijgt 170 cc ik probeer nu een strakke schema aan te houden met voeding enzo hoop zo dat het gaat werken ze slaapt in haar eigen bedje smorgens en smiddags maar iets later op de dag ligt ze bij mij op de arm en als ze moe word weer in haar bedje maar dan begint ze direkt te huilen ze kijkt me zelfs na
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je zou ook de voeding met behulp van nutriton wat dikker kunnen maken. Echter geef het veranderen van soort flesvoeding 2 weken de tijd..dan kan je pas zeggen of de voeding geschikt is ja of te nee. Hoog niet zomaar op omdat je denkt dat ze nog steeds honger heeft.

    Vaak verwerken baby's 's-avonds alle prikels die ze overdag te verwerken hebben gekregen. Dit uiten ze door te huilen. Meestal wordt dit het bewuste huiluurtje genoemd.
    Omdat het bij jullie van half 4 tot ongeveer 22.00 duurt is het belangrijk om steeds dezelfde structuur aan te bieden. Zo weet je dochter precies wat er komen gaat. Misschien toch eens uitproberen om haar laat in de middag toch in haar eigen bed te laten.
    Probeer verder prikkels te beperken.
    Geef haar geborgenheid. Dat kan je ook doen door haar in te bakeren in bed. (iom CB)
    Verder zou je ook een draagdoek kunnen proberen. Misschien dat je dochter daar rustig van wordt.

    Ilja
     
  5. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    bedankt voor je reactie ik laat nog even weten hoe het afloopt groetjes jolanda:)
     
  6. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoe gaat het nu?
     
  7. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi we kijken nu naar haar wat ze wil en ze is al veel rustiger heel raar ze geeft zelf heel duidelijk aan wat ze wel en niet wil soms zijn er dagen bij dat ze nog wat onrustig is maar niet zo lang meer ik ben een tevreden mens dank je voor je tips ze krijgt nu ook johannesbroodmeelpit en dat helpt ook erg goed:D
     
  8. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Fijn om te lezen dat het al een stuk beter gaat.

    Het is altijd goed om goed naar je kindje te kijken en je eigen gevoel te volgen.

    Heel veel geluk.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina