Baby bijna 6 maanden ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mammavantwee, 1 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.858
    113
    Vrouw
    Onze jongste van bijna 6 maanden is al een aantal dagen flink verkouden. Erg hoesten en koorts. Vrijdag mee bij de dokter geweest, puf gekregen en hij zei als ze koorts krijgt weer bellen. Nu zijn we 3 dagen verder ze hoest vreselijk, ademt ze niet continu door, als ze ademt is het best snel en zie je haar hele lijfje mee bewegen en haar flesjes drinkt ze steeds minder goed.
    Vrijdagavond ook nog contact gehad met de hap, ze was helemaal niet helder en hoge koorts. In overleg en na een uur weer terug bellen van inwerking zetpil besloten dat we het nog even aankijken want ze was weer helder.

    Nu was m'n vraag aan jullie, zou ik nu weer de hap bellen om te overleggen of tot morgen wachten? Maar met dat ik het schrijf en ze enorm blijft hoesten denk ik dat ik toch weer ga bellen..
     
  2. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Bellen. Bij twijfel altijd bellen. Zeker bij klachten als niet doorademenen en met het oog op rs virus zou ik sowieso bellen. Beterschap!
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.845
    3.619
    113
    Ik zou ook bellen! Sterkte en beterschap!
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  4. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.429
    4.858
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel! Net bij de hap geweest en ze heeft indd het Rs! Gelukkig mochten we naar huis. We moeten haar goed in de gaten houden dat ze niet benauwder wordt en weer hoge koorts krijgt!
     

Deel Deze Pagina