baby drukker na snoepen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MI87, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

    MI87 VIP lid

    21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Is dat normaal? Of heb ik nu een suiker gevoelig kind?
    Telkens na een snoepaanval van mij lijkt de baby veel drukker te bewegen. Ook na een glas cola of een goed bord eten.

    Reageerd het kindje daarop vraag ik me af????
     
  2. Artamesia

    Artamesia Bekend lid

    22 jul 2013
    594
    10
    18
    Limburg (BE)
    Bij mij net hetzelfde. :D lijkt me normaal dat als je zelf iets suikerrijk eet dat dit deels bij je kindje terecht komt en hij/zij dan wat meer beweging toont. Hier heeft de kleine ook vaak de hik na iets erg zoets.
     
  3. MI87

    MI87 VIP lid

    21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha zover ben ik nog niet maar wel grappig om de hik te voelen van je kleintje!
    Hij word ook druk als ik super blij ben ergens over!!! (Nieuwe aankoop ofzo) vind het leuk hoor haha
     
  4. dpbovenkamp

    dpbovenkamp Fanatiek lid

    14 jan 2014
    1.628
    2
    36
    De mijne ook hoor! Ik lust graag m&m's en iedere keer als ik ook maar een handje op heb is het feest:D
     
  5. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat zou te vroeg zijn; die suikers ziten dan nog in je maag en niet in je kindje.

    Wat wel kan; jij voelt je lekker en ontspannen na dat lekkere eten/drinken en dat blije, ontspannen gevoel is iets waar het kindje op kan reageren.
     
  6. MI87

    MI87 VIP lid

    21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dat zal zeker kunnen ja!
    Maar na een minuutje of 5 na het snoepen begint het ook vaak. Is het dan wel bij de baby???
     
  7. dpbovenkamp

    dpbovenkamp Fanatiek lid

    14 jan 2014
    1.628
    2
    36
    Staat niet bij hoe lang erna hè;) Het is bij mij iig niet direct erna, maar het valt wel op als ik gesnoept heb dat die kleine van mij ineens beweeglijker is. Na avondeten heb ik het bijvoorbeeld niet.
     
  8. Brisje

    Brisje Actief lid

    15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een uk die reageert op suikers..
    Als ik iets zoet zuurs eet heeft hij gegarandeerd daarna de hik! Tis soms volgens mij een gulzig ventje als het gaat om lekkers dat wordt wat!
     
  9. Cheryl86

    Cheryl86 Actief lid

    21 feb 2014
    314
    0
    0
    Hier ook, ook bij fruit :)
     
  10. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Neem eens een blikje redbull dat is pas feest haha.
     
  11. Brisje

    Brisje Actief lid

    15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is gewoon hilarisch! Al moet ik zeggen dat red bull niet altijd effect heeft... Maar als hij het merkt doet die graag een dansje :p
     
  12. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Dat mag je hele.maal niet drinken tijdens de zwangerschap
     
  13. pixiehollow

    pixiehollow Bekend lid

    12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Dat dacht ik dus ook. Staat volgens mij zelfs op de blikjes.

    Hier ook een kindje dat heel vrolijk word telkens ik iets eet.
    Van suiker kunnen ze idd beweeglijker worden. Toen de baby niet echt meewerkte met één van de echo's en steeds verkeerd bleef liggen, moest ik ook iets suikerrijk gaan eten/drinken in de hoop dat ze dan anders zou gaan liggen.
     
  14. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hah! Hier ook!
    Baby wordt stuiterbal na een stukje Milka! :p
     
  15. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik drink heel af en toe wel een blikje energy, je mag 4 koppen koffie kwa caffeine , een blikje is 2 koppen koffie, verder drink ik daarnaast dan geen cola of koffie.
    Van redbull wordt de beeb wel druk van de neppe merk ik niets, ook mijn zoontje is kerngezond terwijl ik het wel af en toe eens dronk.
     
  16. MI87

    MI87 VIP lid

    21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heel herkenbaar dus. Vind het wel grappig hoor dat je zo een beetje kunt voorspellen wanneer de karaoke bar geopend gaat daar beneden! Freek out!!

    Heb trouwens paar avonden terug voor het eerst een stukje moeten lopen! Kon niet slapen van al dat trampoline springen en na een beetje rondlopen eindelijk rust. Kon ik eindelijk slapen!!!
    En dan de reactie op eten... Dit word een druktemakertje vrees ik!
     
  17. Lieke86

    Lieke86 Fanatiek lid

    16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier ook een springende spruit nadat k iets zoets of chocolade op heb haha..dacht dat k de enigste was ;)
     
  18. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.048
    1.026
    113
    Vrouw
    Haha! Ja als ik inderdaad wat cola heb gedronken of chocola heb gegeten is het hier ook party :p. Hier worden er ook steeds grapjes over gemaakt. Leuk om te lezen dat het bij anderen ook zo is ^^.
     
  19. RoSa2009

    RoSa2009 Bekend lid

    21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik heb heeel veel echo's van mijn zoon moeten laten maken door groeiachterstand.

    Vaak lag hij ook stil. Pakje chocomel en chocoreep zat standaard in de tas en had altijd succes als hij te rustig was.
     
  20. frommel86

    frommel86 Actief lid

    16 dec 2011
    483
    0
    16
    Ja hoor is zeker zo, hier kreeg ik zelfs de tip voor de 3d echo iets erg zoets te eten zodat ze lekker wakker was hihi.
     

Deel Deze Pagina