Baby gevallen, wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cherrytomaatjes, 20 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Lang verhaal kort: onze baby van 6 maanden is 5 dagen geleden op vakantie van een bed af gerold. Zn beentje leek pijn te doen, maar dit werd snel beter. Geen bulten of blauwe plekken. Ookal leek er niets meer aan de hand, thuis zijn we naar de huisarts geweest. Die kon ook niets vinden bij de heupjes.

    Alleen huilt onze uk ineens veel, voorheen huilde hij vrijwel nooit. Als hij huilt is hij soms ook moeilijk te troosten, blijft geregeld doorhuilen terwijl we hem vasthouden. Hij gaat vooral veel huilen als hij op zn buik rolt. Verder huilt hij als hij in de box ligt, of als hij niet vastgehouden wordt... het lijkt niet op die typische verlatingsangst met 6 mnd, omdat hij ook huilt als hij bij ons aan tafel zit, of in de box die 1.5 meter verder staat, we tegen hem praten of zn handje vast houden.
    We worden er onzeker van... is er nou wat aan de hand of niet? Heeft hij toch ergens pijn, is ie bang geworden? Het gekke is ook dat het huilen meer lijkt te worden. En wat doen, weer terug aan de huisarts of nog even aan kijken? Willen jullie eens mee denken?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou weer naar de huisarts gaan.
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Als je je zorgen maakt of het iets met die val te maken kan hebben dan zou ik dit zeker ook doen.
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik zou ook weer terug gaan!
     
  5. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    zou inderdaad even terug gaan naad de ha.
     
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Je maakt je zorgen, dus ik zou ook teruggaan. Bij bv omrollen kan ik me voorstellen dat het even voelt als vallen en dat hij van dat gevoel schrikt omdat hij dus nu ervaren heeft hoe écht vallen voelt. Maar hij huilt ook meer op andere momenten, dus ik zou gewoon weer even de huisarts goed laten checken of bv bepaalde bewegingen pijnlijker lijken.
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  7. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Sowieso terug gaan.
     
  8. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Je hoort vaak dat een sleutelbeen kan breken bij een val van bed. Misschien zit de pijn ergens anders dan bij zijn been? Of iets gekneusd?
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  9. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Bedankt voor het meedenken dames! Na het lezsn van de racties hadden mn man en ik besloten om weer een afspraak bij de HA te maken, maar ben uiteindelijk niet naar de huisarts terug gegaan om dat het de dag nadat ik dit berichtje schreef weer een stuk beter ging. Misschien is hij toch flink geschrokken, van slag van de vakantie, tandjes, wie zal het zeggen....
     

Deel Deze Pagina