Maria, Wat leuk dat je het hebt opgenomen, erg leuk nu voor mij om te vergelijken! Zo klonk het bij mij toch ook wel! Ga vanavond nog eens luisteren. Als jullie zeggen, dat je wel lang moest zoeken. Bedoelen jullie dan een paar minuten of bijv. echt een half uur? Want nu had ik hem na 10 minutjes weer uitgedaan. Groet Snoozie
hallo snoozie ik moest ongeveer 15a20 minuten zoeken ik ging heel langzaam cm voor cm me onderbuik af en op een gegeven moment had ik hem lekker rustig op je rug gaan liggen en zoeken maar! haha Succes Groetjes Maria
Hallo Snoozie, Wat ik bijmezelf opgemerkt heb is dat; Als ik s'ochtends vroeg 6uur of snacht's rond 2 uur luister naar het hartje ik het hartje veel beter hoor dan s'avonds! ik schrok erzelf van dat het zo hard en duidelijk was. Na 'n minutje of 5 draait ie zich weer en dan hoor ik het weer zachtje's op de achtergrond. Misschien moet je eens proberen op verschillende tijdstippen te luisten dat de baby dan misschien net anders in je buik ligt? ben benieuwd of het werkt? Groetjes,
Hallo bemy, Op die tijden slaap ik meestal! hihhi, of kun jij nu al slecht slapen door de zwangerschap? Nu had ik het idd een aantal keer op hetzelfde tijdstip geprobeerd. Maar toch denk ik dat ik het goed gehoord heb, dat het echt al het hartje van de baby heb gehoord. We hadden dinsdag namelijk een echo en hij hield het echo apparaat precies op de plek waar ik het hartje dacht te horen! En ook de vergelijking met het sample van Maria heeft me overtuigd :-D Maar ik ga het ook eens op een ander tijdstip proberen om te kijken of het dan duidelijker is, bedankt voor je tip! Groet Snoozie