Baby komt opeens vaker voor voeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door OliveTree, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Hallo,

    Ik heb een zoontje van vandaag precies 3 maanden. Hij is 7300 gr en krijgt overdag 5 voedingen. Hy gaat om 19.00 naar bed en kwam voorheen om 01.00 uur en om 05.00 uur.
    Sinds een aantal dagen komt hij vanaf 23.00 uur élk uur. Ik hoor m heel fanatiek duimen en kreunen en wacht het eventjes af. Het gaat over op huilen en wanneer ik hem aanleg drinkt hij wel gewoon goed.

    Wat kan het zijn? Hij slaapt wel goed door tot 23.00 dus het zal geen slaapcyclusprobleem zijn denk ik? Ik vind het opzich niet heel erg, maar wil voorkomen dat hij alleen aan de borst in slaap kan vallen. Voorheen ging het gewoon goed en overdag kan ik ‘m ook in zn bedje leggen.

    Bedankt alvast
     
  2. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ben je toevallig weer begonnen met werken nu of meer afwezig? Het kan zijn dat je kleine dit gemis gaat inhalen 's nachts.

    Mijn dochtertje drinkt soms ook meer dan andere nachten. Het draait vanzelf weer bij. Ik ga er vanuit dat ze pakt wat ze nodig heeft
     
  3. OliveTree

    OliveTree Actief lid

    29 apr 2016
    317
    33
    28
    Hoi, nee ik ben niet begonnen met werken, ben 24/7 met hem eigenlijk.
     
  4. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Ik denk dat hij gewoon lekker aan het groeien is en meer melk nodig heeft.
    Als je wat meer rust wil, zou je voor je gaat slapen kunnen kolven en dan je partner een flesje laten geven.
    Maar waarschijnlijk is het gewoon een fase...(HetIsEenFaseHetIsEenFase :D)
     
  5. Muffin87

    Muffin87 Lid

    13 okt 2018
    16
    5
    3
    Vrouw
    Ik zou ook denken aan een groeispurt of iets dergelijks.
    De mijne komt elke 3 uur ongeveer, zowel overdag als in de nacht. Soms iets vaker en heel soms zit er iets langer tussen.
     
  6. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Waarschijnlijk regeldagen. Heel normaal rond die leeftijd. Ik zou er gewoon in mee gaan en voeden op verzoek, dan is het ook het snelst weer over.
     

Deel Deze Pagina