baby met raam open slapen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Mikki77, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoon heeft het snel warm. Omdat het nu zo warm buiten is, ligt hij alleen onder een lakentje, met de deken over zijn beentjes. Ook staan de luchtroosters van zijn raam open. Maar nu vraag ik me af... laten jullie je kindjes wel eens met het raam open slapen? Mag dat?
     
  2. Tesske

    Tesske VIP lid

    24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess slaapt overdag met het raam open en de deur dicht.
    Na de laatste fles ( 19.00 ) doe ik het raam op de tochtstand en het rolluik dicht, maar laat als het warm is nog wel de deur iets open staan. Als wij dan naar bed gaan doen we haar deur dicht.
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief

    ik heb altijd het raam dicht als ze slaapt, maar overdag als ze niet in bedje ligt staan de ramen altijd open... ik heb wel onze ramen open en haar deur open zo krijgt ze lekker frisse lucht!!
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Zo doen wij 't ook!
     
  5. Sneeuwwitje

    Sneeuwwitje Actief lid

    12 aug 2008
    308
    0
    0
    Wij hebben het raam bij ons zoontje op een heel klein kiertje staan ook 's nachts met de deur dicht. Wij slapen ook altijd met raam open ook 's winters. Alleen was bij hem afgelopen winter wel het raam dicht. Maar nu met dit betere weer is het dan niet meer zo muffig zeg maar in zijn kamertje.
    En zo nu en dan de ramen tegenover elkaar open zetten, maar dan ligt hij natuurlijk niet in zijn bedje.
     
  6. Tacha1987

    Tacha1987 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ik doe nu ook het raam op een kier open hoor. Ze ligt toch lekker warm in haar pyama en slaapzak. En ze heeft snel last van droog neusje. Ik kan ook niet slapen zonder wat frisse lucht dus ik doe het voor Nona ook ;)
     
  7. Miez

    Miez Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik doe het niet want wij wonen naast een drukke weg. Dat vind ik te lawaaierig. Ik lucht wel de kamer als hij uit bed is.
     
  8. Wij slapen altijd met het raam open. Ons dochtertje ook! Zolang ze maar niet op de tocht ligt is dat goed, lekker frisse lucht! Dit is ook wat de kraamzorg ons heeft verteld!
     
  9. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben de ramen ook bijna altijd openstaan. Maar dan 's nachts wel met de deur dicht.

    Alleen in de winter, als het erg vriest en waait, dan doen we de ramen wel dicht. Dat werd echt te koud. Maar dan staat zijn deur weer open.
     
  10. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Met die lekkere dagen laat ik s'nachts het raampje open hoor! Mijn dochter heeft het ook snel warm! Ik zorg gewoon dat ze niet op de toch ligt!
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi slaapt alleen in een slaapzak en heeft het ook snel warm. zijn raam staat dag en nacht op de tochtknippen en als de temp buiten wat warmer is gaat het raam ook gewoon open.
    Zorg wel dat zijn bedje niet onder het raam staat ivm tocht
     

Deel Deze Pagina