Baby op onze kamer, raam open?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Dodo29, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Hoi hoi,

    Op 02-01-2018 ben ik uitgerekend van mijn eerste kindje. We hebben een wieg naast mijn kant van het bed staan voor de eerste maandjes. Nu slaap ik zelf erg graag met het raam open ongeacht de temperatuur buiten, als het raam dicht is word ik altijd halverwege de nacht wakker met erge hoofdpijn...

    Nu lijkt het mij niet handig om tegen de tijd dat de baby er is het raam wagenwijd open te zetten maar op kiep stand zou ik nog wel erg fijn vinden. De wieg staat aan de andere kant van de kamer dus niet onder het raam of iets dergelijks.

    Is dit straks gewoon nog mogelijk of moet het raam dicht? Of is er een bepaalde temperatuur die je moet aanhouden? of kom je met de kruiken/extra dekentjes al een heel eind?

    Groetjes Dominique
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Hoi,

    De eerste week is de aan te raden temperatuur voor een kind 20 graden, daarna 18 graden voor een tijdje. Als je het raam open zet en geen verwarming aan is het echt te koud ook al gebruik je kruiken en dekens.

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina