baby rolt om in bed en kan nog niet terug rollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloem72, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem72

    bloem72 Nieuw lid

    11 aug 2007
    1
    0
    0
    Hallo
    Onze kleine rolt sinds kort op zijn buik maar kan nog niet terug. Dit doet hij dus niu ook in bed en maakt ons dan wakker omdat hij terug wilt. Wel hele korte nachten zo....hihi....zijn er tips
     
  2. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Niet alweer he! En deze kan je huren in de bollenstreek en de schrijfster is bloem!
     
  3. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Oh, maar deze keer staat er een foto bij!
     
  4. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    ? Ik snap 'm even niet Leeuwen?
     
  5. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Sorry,

    Bij mij stond er een andere email! HAHAHAHa bij mij stond die email van de verhuur van een reiswieg! SORRY! Ging waarschijnlijk iets mis bij mij! Niet op letten!
     
  6. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    whahahaha, ik dacht al...Kon er echt geen verband tussen vinden :D

    On-topic...Ik zou het eigenlijk weten...Ons zoontje draait zich nog niet om...Misschien in een slaapzakje doen, zodat hij niet kan omrollen? (slaapzak instoppen aan het voeteneind). Sommige baby's slapen liever op hun buik, maar jouw zoontje wordt echt wakker van het buikliggen begrijp ik? Dan lijkt de slaapzak mij het makkelijkst!
     
  7. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo doet dit sinds gisteren ook, en wij stoppen de slaapzak helemaal onder het matras en het dekentje stoppen we ook flink strak in.
    Zo kan hij geen kant op :D Wij hebben weer heerlijk doorgeslapen vanacht! Vandaag heel de dag ging het ook goed.
     
  8. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Deed Rhune ook altijd paar maanden geleden, heb ook de slaapzak onderin vastgestopt en dan goed strak de lakens ingestopt en sindsdien doet hij het niet meer

    grtz
     
  9. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Mijn meisje is nu 8 maanden en doet het ook vaak...
    Als ze het er niet mee eens is, dan laat ze het weten en draai ik haar terug, maar soms vind ze ook prima op haar buik en slaapt dan lekker verder...
    Zo lang ze sterk genoeg zijn in het nekje, kan het naar mijn mening niet zo veel kwaad als ze op hun buik willen slapen..
    Ik check wel wat vaker...
     
  10. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    8 maanden moet toch allang kunnen?
    Wij hadden baby's op het kdv die ook omrolden op hun buik en wij deden ze niet terug leggen op hun buik anders zou dit onze dagtaak worden. Als een kind zijn nek kan ophouden, zie ik niet zo het probleem eigenlijk.
     
  11. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    wel als je baby helemaal niet op zijn buik wil slapen en het op een brullen zet ! :)

    grtz x
     
  12. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ja dan heb je inderdaad een probleem :)
     
  13. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ja dat is idd lastig, want dan blijf je lopen...
    De safety sleep is ook een uitkomst, dan kan je je baby vast leggen, zonder gevaar...
    Heb hem hier ook, maar mijn dochtertje draait niet zo heel veel gelukkig en vind het soms ook prima om op haar buik te slapen.... ;)
    [​IMG]
     
  14. tjinta

    tjinta Lid

    3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    Aan het einde van de slaapzak een hydroluier naaien en die onder het matras probleem opgelost dekken over en klaar je kan weer lekker slapen s`nachts
     

Deel Deze Pagina