baby schopt in rechterzij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dieke660, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    hoi dames,

dit is misschien echt een stomme vraag, maar ik vraag het me toch af :)

ben nu ondertussen 29 weken 4dagen zwanger. Tot nu toe voelde ik de baby eigenlijk altijd in het midden van mijn buik, de ene keer weliswaar laag en de andere hoog...

Nu voel ik haar sinds gisteren precies schoppen in mijn rechterzij... zou dat kunnen? ze ligt al met haar hoofdje gedraaid, dat weet ik van de vorige echo....

Vroeg me gewoon of het kan, ik voel ze ook best hoog.

Nu ja, ik maak me om het minste wel zorgen!

Liefs

xxx

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Der beentjes zijn natuurlijk best lang, als ze ze strekt helemaal dus het kan heel goed zijn dat je haar heel hoog voelt schoppen.
    Helemaal als ze al gedraaid ligt met der hoofdje naar beneden.

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat kan toch goed?

Als ze met het hoofdje naar beneden ligt en de rug bijv. aan de linkerkant, is het heel logisch dat je haar rechts voelt schoppen.

Ik voel het overal na mijn idee (soms tot achter de oren) bij wijze van... ;)
    Geen zorgen maken iig! :)

4. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hier net hetzelfde meid. Ben nu 30weken zwanger en weet ook dat hij met zijn hoofdje al mooi naar beneden ligt en sinds een week ongeveer schupt hij tegen mn rechter heup ook.

Gek dat ze helemaal bijna dubbel plooien die kleintjes he!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Grappig, ik voel de kleine overal en ook heel erg aan de zijkant, dan weer rechts dan weer links! Soms snap ik echt helemaal niet meer waar hij nu zit! Maar lijkt me dat met 29 weken ook nog wel ruimte zat is om wat heen en weer te bewegen...Bij de echo laatst lag hij ook met hoofdje naar beneden maar voel hem toch ook beneden en boven in het midden...ik weet ook niet wat ik voel: een voetje, een handje een knietje haha!

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik voel het meisje hier ook in mijn zij(en zie) schoppen. Bij mij is het meestal mijn linkerzij dan. Vast niks om je zorgen over te maken! :D

Deel Deze Pagina