Baby stoot hoofd bij omrollen.

Discussie in 'Spelen' gestart door Satjuh, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satjuh

    Satjuh Lid

    3 dec 2015
    5
    0
    1
    Hoi mama's, mijn zoontje wil alleen nog maar omrollen. Nu ligt hij op een dun boxkleed maar gisteren is hij twee keer hard op zijn hoofd gevallen ondanks het kleed (1x huilde hij heel hard en veel). Waarop laten jullie je kindjes rollen? En wanneer bellen jullie een arts als ze vallen, ik ben namelijk erg bezorgd maar denk dat dit misschien normaal is dat ze vallen?
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Gewoon een dikker kleed erin leggen. En tja, dan huilen ze maar even. Hoort erbij. Vallen en hoofd stoten gaan nog veeeeeel vaker voorkomen. Houd je hart dan maar vast als ze zich gaan optrekken en gaan staan/lopen:D
    Zou alleen een arts bellen als hij zou blijven huilen of juist als hij niet alert of weg zou zijn. Of bij bloed natuurlijk.
     
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Best wel eng de eerste keer! En wat damay zegt het gaat nog heeeeel vaak gebeuren. Dochter viel in het begin vaak toen ze ging staan en nog niet goed op haar kont lande. Nu nog wel eens als ze erg moe is. Dan huilt ze van schrik maar het is ook zo over. Bij niet reageren vd baby zou ik mij zorgen maken. Of als hij/ zij ergens hoog van af valt.
     
  4. twinty

    twinty Bekend lid

    20 jan 2012
    640
    1
    18
    Dat hoort er allemaal bij. Ik leg mijn dochter ook wel eens op de grond op een dik boxkleed, dan heeft ze wat meer ruimte om te rollen en stoot zich niet aan de spijlen.

    Een arts zou ik alleen bellen als hij niet helder uit zijn ogen kijkt, niet goed bij bewustzijn is of een hoofdwond heeft.
    Juist als hij heel erg hard huild betekend het dat hij goed allert is.
    Mocht hij echt een hele tijd door blijven huilen/krijsen (15/20 min achter elkaar bvb) kun je ook nog een arts bellen.
     
  5. Fabje123

    Fabje123 Bekend lid

    9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Ik heb weleens gehoord dat babies een flexibelere schedel hebben om al dat vallen op te vangen. Dat stelde mij wel gerust. Want idd, als ze zich gaan optrekken gaan ze nog veel vaker omvallen. Hoort erbij en komt goed...
     

Deel Deze Pagina