http://www.telegraaf.nl/binnenland/28175227/__Hond_overleden_in_auto__.html Er zit toch iets heel verkeerd in je hoofd als je je hond in een dichte auto laat zitten, met dit weer? Algeheel verbod op het houden van dieren, ivm gebleken ongeschiktheid..
Ben benieuwd wanneer het eerste bericht komt over een kind in een veelte warme auto. Zal niet lang duren.. Elk jaar hetzelfde. Sommige mensen leren het helaas nooit.
Die is al geweest, een paar weken geleden met die hele warme dag. Peuter had een uur of 2-3 alleen in de auto gezeten. In de zon. Vader was niet onder de indruk. Afschuwelijk zeg..
Ik vind dat je die mensen zelf maar een uur in een hete auto moet zetten, dan leren ze het wel af. Vind het zo'n achterlijk iets he. Hoe haal je het in je hoofd om een levend iets met warm weer in de auto te laten?! Hoe dan?!?!
Ik vind het echt achterlijk dat mensen zoiets doen. Zodra ik de auto uitzet en de airco dus uitgaat, voel ik het gelijk broeien. Ik vraag me echt af waar die mensen leven, schijnbaar onder een steen.
Poeh zeg.. ik vond het al zielig voor de kinderen dat ze vandaag in de auto moesten.. geen airco maar gelukkig wel ramen die open kunnen.. De jongste kwam kleddernat uit haar stoel. Snap niet dat mensen nog steeds met warm weer hun kinderen/huisdieren zo in een auto achterlaten.
Echt geen woorden voor. Vandaag hele dag op verjaardag geweest en scholen bekeken. Maar einde van de ochtend even langs huis gereden om de hond naar binnen te doen voor de zon volledig in de achtertuin was. Vreselijk dat mensen dit soort dingen kunnen
Het is niet zo dat mensen altijd bewust hun kind in de auto laten maar vaak ook door verandering van hun patroon, andere weg moeten rijden en dan bijvoorbeeld al zitten met hun gedachten bij het werk. Het is verschrikkelijk en voor de mensen die hun kind of dier bewust alleen laten zitten straffen.