Baby van bijna 5 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door mariska2005, 31 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska2005

    mariska2005 Actief lid

    6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Hallo .ik heb een vraagje. Me dochter van bijna 5 weken oud huilt de laatste week heel vaak overdag .als ik haar weg leg Dan gaat ze al huilen en in me armen valt ze in slaap .Ik geef haar vaak de speen .ze krijgt 5 flessen van 130 cc vaak drinkt ze het leeg en soms laat ze 40 cc staan . Ze heeft vaak krampen en boert heel moeilijk vaak na 1 uur en spuugt ook vaak kleine beetjes en soms halve fles eruit . Nou is me vraag krijgt ze genoeg voeding? En wat kan ik ervoor zorgen dat ze vaak gaat boeren zodat ze niet veel krampen krijgt .En wat kan ik doen dat ze rustig slaapt zonder dat ik haar hele dag op me arm heb omdat ik nog een Peuter van bijna 2 heb rondlopen .dank je wel alvast
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

    Ik zou als eerste proberen of het honger is. Dat kun je alleen maar doen door een dagje meer eten te geven. En dan kijken hoe dat gaat.

    Het is wel zo dat de huilpiek met zes weken is, dus wat dat betreft kan het wel hoor dat ze meer huilt.

    Misschien een andere fles proberen, of een andere speen

    Tussendoor laten boeren.

    En eens vragen bij het CB of hun er advies voor hebben. Je kunt altijd gaan wegen op het weeguurtje..

    Ik wil ook nog graag weten hoe zwaar ze is...

    Groetjes Adrienne
     
  3. mariska2005

    mariska2005 Actief lid

    6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Sorry voor late reactie ik lees net u bericht pas. Inmiddels is ze 6 weken en groeit erg goed. Haar geboorte gewicht was 3066 en nu weegt ze 4880 gram . Ze krijgt nu 5 flessen van 150 cc en ik gebruik Dr Brown fles. Het gaat stukken beter af en toe nog wel spugen of dat er nog een boertje dwars zit maar het gaat beter als daar voor .
     
  4. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Geeft niks hoor... ben blij dat het goed gaat!

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina