Vrienden,

Discussie in 'De lounge' gestart door Micha, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Hallo allemaal

    Ik vroeg me af hoe het bij julie is, bij ons in de vriendengroep zijn wij de eerst die zover zijn dat wij kinderen willen.
    Sommige hebben nog geen vriendin of wonen nog niet samen.
    wij gaan dan in Juni trouwen. daar zijn wij ook 1 van de eerste mee.
    Verder heb ik wel kennissen met kinderen maar in de groep zelf heeft niemand een kleintje.
    Ik heb dit wel aan mijn beste vriendin vertelt en mijn vriend aan zijn beste vriend.
    Maar hoe zit dat bij jullie, hebben jullie vrienden al kinderen of zijn jullie daar ook waarschijnlijk de eerste mee. !

    Gr. M
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wij zijn de eerste die vorig jaar augustus getrouwd zijn en nu ook een kindje verwachten. 1 vriendenstel van ons gaat binnenkort trouwen en ik weet dat het dan ook niet lang meer zal duren of ze gaan het proberen. Een ander vriendenstel komt volgende week terug van een wereldreis en ze hebben al gezegd dat ze er ook voor willen gaan zodra ze een huis hebben gevonden.

    Kortom, hopelijk is het snel bij ze raak en volgen er meer kleintjes
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij zijn ook de eerste die trouwde en ook de eerste die een kindje krijgen. Mijn vriendinnen zijn daar nog helemaal niet mee bezig en de vrienden van mijn man zijn allemaal Marokkaans en zullen dus eerst een vrouw moeten vinden om mee te trouwen!
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij zijn de 2e van ons vriendenclubje die zijn getrouwd....en de eerste die een kindje hebben
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    in mijn vriendengroepje, is nog helemaal niemand getrouwd, ze hebben zo af entoe een vriendje..of vriendiennetje, maar aan kinderen willen/hoeven zij nog niet te denken (logisch ze zijn nog erg jong)....

    er is wel één dame die al een kindje heeft, maar is alleen, dus ik ben duidelijk de eerste in de groep, en dat zal ook wel een tijdje zo blijven denk ik !

    gr. sarah
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Onze vriendengroep is erg breed. Ik heb vriendinnen vanuit mijn schooltijd (nog 2 vanaf de lagere school) Daarvan zijn wij de eerste die getrouwd zijn. 1 vriendin is al in verwachting (2de keer al, heeft 1 kindje met een zwangerschap van 23 weken vorig jaar juni dood gekregen, nu gaat het gelukkig goed met haar en de kleine is nu 29 weken zwanger) 1 vriendin van me is nog vrijgezel en 1 vriendin wil samen met haar vriend niet trouwen en ook geen kinderen.
    De vriendenkring van mijn man is 1 stel getrouwd, maar wil (nog) geen kinderen, de rest is nog niet getrouwd of nog vrijgezel.
    Dan hebben we nog gezamelijke vrienden, waarvan 2 stellen getrouwd zijn en 1 stel 4 kinderen heeft (deze zijn 12 jaar ouder dan wij en hebben allebei 2 kinderen uit een eerder huwelijk) het andere getrouwde stel (nog) geen kinderen wil. En we hebben nog vrienden die vrijgezel zijn en nog bij hun ouders wonen en nog 1 stel wonen ook nog bij hun ouders, maar zijn nu op huizenjacht.
    Nou dat is een heel blad vol :) .
    Wist eigenlijk niet dat we allebei zoveel vrienden hadden. :D
    Groetjes Nenske
     
  7. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    In onze vriendengroep zitten nu;

    1 stel getrouwd met 2 kinderen
    1 stel getrouwd met 1 kind
    1 stel getrouwd en zijn bezig om een gezin te stichten.
    1 stel met 1 kind
    1 stel met 1 kind
    en nog een paar vrijgezellen.

    En al mijn oude vriendinnen wonen samen en hebben nog geen kinderen.
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    bij ons in de vriendengroep hebben de drie getrouwde stellen inmiddels alledrie kinderen. Wij zijn de vierde die getrouwd zijn en als het aan ons ligt ook de volgende met kinderen!! De andere stellen wonen samen en er zijn ook nog enkele vrijgezellen!!
     
  9. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wij zijn de eerste met kinderen, maar er zijn er wel veel mee bezig, trouwen doen we niet.
     
  10. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij zijn als eerste getrouwd en hebben als eerste een kindje, mijn beste vriendin heeft een vriend en zij hebben daarna samen een kindje gekregen. Tja verder geen vrienden eerlijk gezegt (hebben er wel gehad, maar ik vind dat contact onderhouden van 2 kanten moet komen, en helaas kwam t alleen maar van ons uit iedere keer en dan hoeft t voor mij niet meer zo :rolleyes: ).

    Liefs Angela.
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi angela, ik merk dat ook steeds meer, in de loop der jaren vriendinnen kwijt geraakt doordat je gewoon niet op een lijn zit, gelukkig heb ik een paar hele goede vriendinnen waar ik veel mee doe.
     
  12. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Precies wat ik bedoel Niek. Zeker op het moment dat wij trouwde en daarna zwanger waren merkte ik dat we steeds meer "genegeerd" werden. We hoorden er niet meer bij zeg maar. Gelukkig heb ik ook 1 hele goede vriendin, die ik soms ook 2 of 3 weken even niet spreek omdat we t allemaal druk hebben, maar daarna halen we dat zeker weer in ;) , deze vriendschap zal ook nooit kapot gaan, zij is ook peettante van mijn jongste meid en ik merkte dat dat de band nog sterker maakte. Heel fijn is dat!!

    Liefs Angela.
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    al spreek je elkaar een maand niet, je weet dat daar nooit over gezeurd wordt en dat je daar dus ook niet druk om hoeft te maken. Ik heb een hele goede vriendin die nu al drie jaar bezig is om zwanger te raken, maar ze was zo blij voor mij en dat waardeer ik enorm, want ik begrijp dat zij het juist nu zo moeilijk heeft, echte vriendschap!
     
  14. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Bij ons hebben al meerdere vrienden kinderen en een aantal daarvan zijn ook al getrouwd.
    Eigenlijk lopen wij vreselijk achter, nog niet getrouwd en nog geen kinderen. ;)

    Wij weten dat het zaad van mijn vriend niet best is en lopen nu de hele onderzoeksmolen door in het ziekenhuis.
    Een aantal echte vrienden weten het en vragen regelmatig hoe het met ons is en of we al weer wat verder zijn met uitslagen enzo.
    Maar je weet zo wel wie je echte vrienden zijn en wie niet, want er zijn ook mensen die het wel weten en er dus echt nog nooit naar gevraagd hebben (terwijl we al 3 maanden in de onderzoeksmolen zitten).

    @ Angel79: het moet idd van 2 kanten komen. Dat 1-wegsverkeer heb je geen klap aan!
     
  15. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Precies, en de ondertekst die je hebt staan klopt ook als een bus!!
    En beter 1 echte vriendschap dan 20 van die halve ;)

    Liefs Angela.
     
  16. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    hoi ,bij onze vriendeploeg zijn wij de laatste. De rest is al getrouwd en hebben 2 kinderen.
    Wij zijn laat bloeiers. :D
    Wij kunnen nu mooi alle spulletjes overnemen :D
     
  17. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    vosje, voorlopig hoef ik niets te kopen, ik krijg zoveel kado's, ongelooflijk!
    Maar ik kan ook inderdaad wat spulletjes overnemen en dat is wel lekker.
     
  18. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij zijn waarschijnlijk de laatste die gaan trouwen,
    en hopelijk toch de eerste die een kleintje krijgen!
     
  19. Noebie

    Noebie Actief lid

    21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    In mijn vriendengroep is er 1 zwanger en hebben er 5 al kinderen. Ik ben ongeveer 1 van de laatste :D Maar hier krijgen ze relatief jong kinderen. Ze zien mij ook echt als veel te oud om kinderen te krijgen en ik ben (pas) 25!
     
  20. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Tooen ik zwanger was van mijn zoontje was ik 1 van de eersten die zwanger was. Nu bij deze kleine, komen er steeds meer die kids al hebben, kids op komst. Hoor nu wel vaak van: Ja Mike is natuurlijk al 5 jaar! Hij is dus wel 1 van de oudste kids in onze vrienden kring, maar zo langzamerhand leer je ook weer mensen kennen via school en krijgt mijn zoon zelf steeds meer vriendjes waardoor m,n eigen sociale leven ook weer veranderd en breder wordt! Wel heel gezellig hoor!!
    Gr Carry
     

Deel Deze Pagina