Ja hoor, wordt sommige dagen helemaal gek van zijn geschop en gedraai.. maak me dan altijd gelijk zorgen als hij een keer een dagje wat rustiger is
Inderdaad heel herkenbaar. Vooral als ik zelf wat rustiger ben dan denkt de baby dat er kermis moet komen. Wordt 's nachts ook wel eens wakker geschopt. Maar ik ben er maar blij mee, dan weet ik dat alles nog goed gaat daar binnen
Hier nog eentje, wil mama lekker even uitrusten dan zet zij de bloemetjes buiten haha! Mijn hele buik golft dan op en neer, soms wel (je gelooft het niet) zowat uren achter elkaar! Maar ik vind het wel lekker. Volgens de Vk betekend het in ieder geval dat ze het lekker vindt binnen. Wat niet betekend dat kindjes die minder bewegen het niet fijn vinden.
Hier ook.. ik ben laatst nog naar de dokter geweest omdat mijn rib zo'n zeer deed.. bleek dat ik een gekneusde rib had van al dat schoppen haha. Vooral snachts dan is hij aan het housen in mijn buik
ook hier, soms wel uren na elkaar! papa vind het geweldig. maar soms zou ik hem best wel eens in zijn eigen bedje willen leggen zodat ik snachts wat rust krijg elke x als ik net in slaap begin te vallen trapt hij me weer is flink...
Deze uk valt mee, heeft dr drukke momenten maar lijkt er rekening mee te houden waar ze schopt/slaat. Maricha daarentegen... auw... die heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat ik meerdere blauwe plekken op me buik had!
hier is ook zat beweging in de tent .....vooral wanneer uk mijn houding niet accepteert als ik bijv op mijn zij lig en net iets te veel overhang dan krijgt het matras er van langs
Hier ook en dat schijnt een erg goed teken te zijn, Mijn buik is regelmatig net een golfslagbad, echt abnormaal. Zaten laatst aan tafel te eten en m'n stiefzoontje lag helemaal in een deuk toen ie m'n buik zo zag bewegen... We voelen het dwars door ons dikke dekbed heen ook, echt abnormaal. Ben af en toe helemaal beurs en ben dan nog blij toe dat ze veel ligt te draaien ook en vaak op andere plekken schopt...