baby veel bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deng, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    hallo,

heb vandaag dat de baby veel beweegt heeft iemand daar ook wel eens last van?

liefs Deng

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor, wordt sommige dagen helemaal gek van zijn geschop en gedraai.. maak me dan altijd gelijk zorgen als hij een keer een dagje wat rustiger is :)

3. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad heel herkenbaar. Vooral als ik zelf wat rustiger ben dan denkt de baby dat er kermis moet komen. Wordt 's nachts ook wel eens wakker geschopt. Maar ik ben er maar blij mee, dan weet ik dat alles nog goed gaat daar binnen ;)

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben nog niet zo ver als jullie maar ook mijn baby beweegt heel erg veel :)

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ook zo'n druktemaker :)

6. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    0
    Hier ook hoor heerlijk, het kindje is een paar keer per dag lekker actief.

7. jessica1

jessica1 Niet meer actief

hier ook een druktemaker soms zo erg dat me ribben z'n pijn doen

8. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Hier nog eentje, wil mama lekker even uitrusten dan zet zij de bloemetjes buiten haha! Mijn hele buik golft dan op en neer, soms wel (je gelooft het niet) zowat uren achter elkaar! Maar ik vind het wel lekker. Volgens de Vk betekend het in ieder geval dat ze het lekker vindt binnen. Wat niet betekend dat kindjes die minder bewegen het niet fijn vinden.

9. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook.. ik ben laatst nog naar de dokter geweest omdat mijn rib zo'n zeer deed.. bleek dat ik een gekneusde rib had van al dat schoppen haha.
    Vooral snachts dan is hij aan het housen in mijn buik

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook hier, soms wel uren na elkaar! papa vind het geweldig. maar soms zou ik hem best wel eens in zijn eigen bedje willen leggen zodat ik snachts wat rust krijg :D elke x als ik net in slaap begin te vallen trapt hij me weer is flink...

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Deze uk valt mee, heeft dr drukke momenten maar lijkt er rekening mee te houden waar ze schopt/slaat.

Maricha daarentegen... auw... die heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat ik meerdere blauwe plekken op me buik had!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier is ook zat beweging in de tent .....vooral wanneer uk mijn houding niet accepteert als ik bijv op mijn zij lig en net iets te veel overhang dan krijgt het matras er van langs

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook en dat schijnt een erg goed teken te zijn, ;) Mijn buik is regelmatig net een golfslagbad, echt abnormaal. Zaten laatst aan tafel te eten en m'n stiefzoontje lag helemaal in een deuk toen ie m'n buik zo zag bewegen... We voelen het dwars door ons dikke dekbed heen ook, echt abnormaal.
    Ben af en toe helemaal beurs en ben dan nog blij toe dat ze veel ligt te draaien ook en vaak op andere plekken schopt...

Deel Deze Pagina