Hey, Hoe voel je je baby als beste en wanneer? Ik bedoel dus, moet je liggen, moet je zitten, moet je juist bewegen zodat de baby wakker(?) wordt, moet je juist heel rustig doen dat ie dan gaat bewegen? In de avond of juist 's ochtends vroeg.... of 's middags... Ik wil m'n kindje zo graag voelen, maar ja, waarschijnlijk moet ik gewoon nog een paar weekjes wachten! Groetjes! 18w
hoelang ben je zwanger ? dat vertel je er niet bij en als je gaat bewegen wieg je de baby in slaap. dus meestal als je rustig ben zal je de baby kunnen voelen je moet gewoon afwachten moet tenslotte iedereen hoe graag we het ook wille
Ik voel mijn baby voornamelijk als ik gewoon rustig zit of lig en dit heel de dag door zelf s'nachts als ik slaap..dan word ik zelfs wakker van Ons kindje is denk ik heel actief
ik heb een behoorlijk actief meisje en voel haar meestal wel n beetje de dag door met soms n kleine pauze maar het meeste voel ik mijn kindje s'morgens als ik op me rug nog in bed lig of s'avonds als ik rustig op de bank zit.. maar n baby laat zich niet dwingen! doen het toch echt op hun manier en waneer het hun uitkomt! en met 18 weken voelde ik mijn kindje ook maar heeeel soms en dat voelde aan als kleine plopjes die ik niet eens bewust heb gevoeld! dan was het zo van: hey was dat de baby? maar dan wist ik het niet zeker... ik denk dat je toch echt nog een paar weken moet wachten voordat je de kleine bewust gaat voelen..
Bij mij beweegt de baby wanneer hij/zij daar zin in heeft. Dat is meestal 's avonds en vooral in de loop van de middag, als ik op m'n werk zit. Heb wel al door dat ik de bewegingen (nog) niet kan beinvloeden: of ik nu lig of zit, wel of niet mijn hand op mijn buik leg, beebje beweegt toch echt alleen wanneer hem of haar dat uitkomt. Wel is het zo dat het aan de buitenkant makkelijker te voelen is als je ligt. Dan voel ik de schopjes ook echt met mijn hand. Gewoon nog ff afwachten dus denk ik! Ik hoop voor je dat het niet lang meer zal duren!
Ik voel het het beste als ik achter de pc zit, of op de bank. Achter de pc zit ik een beetje voorover, dan voel ik de kleine heel goed 'sAvonds in bed voel ik de kleine ook wel, maar niet zo goed als op de bank.
ik voelde de kleine pas met 22 weken. Dit omdat mijn placenta voorligt. Nu voel ik de kleine voornamelijk als ik zelf in bed lig.
Steeds als mijn man wil voelen stopt de kleine direct met bewegen, hebben jullie dat ook? Hoe zou dat komen? Ik zit lekker met mn handen op de buik op de bank, te genieten van alle iniminie duwtjes die ik nu ook aan de buitenkant voel, maar zodra mn man zijn hand op mijn buik legt voelen we niks meer!
ja dat heb ik meestal ook als andere willen voelen haha dan moet ik even 5 minuten wachten en dan beweegt ze meestal wel weer.. maar de meeste mensen hebben daar geen geduld voor dus dan voelen ze haar niet! ik denk dat dit komt omdat je dan beweegt (door de hand te pakken van die ander en op je buik te leggen) want als ik niets zeg en niet beweeg en iemand legt een hand op me buik blijft ze wel gewoon door bewegen...
Onze kleine is echt een enorme druktemaker ... Als ik maar even zit krijg ik weer een schop ... hij/zij reageert ook heeeel snel als ik mijn hand op mijn buik leg .. En als ik in bed lig ben ik zowiezo de eerste half uur wakker van het getrappel
ik voelde ons frummeltje rond de 18 weken voor het eerst erg goed, Ook mijn vriend kon het toen al voelen. Dit was toen voornamelijk wanneer ik op mijn rug op bed lag. dus in de rust en in de avonduren. Ondertussen voel ik het de gehele dag door.
Ik voel nu al iets van 2 weken het 'borrelen' of 'vlinder gevoel', althans dat denk ik, want het lijkt ook op het rommelen van je darmen maar dan heel erg en laag in je buik. Ook lijkt het alsof ik het alleen niet aan de buitenkant voel maar alsof hij/zij tegen mijn slokdarm trappelt, daar voel ik het. (kan natuurlijk niet maar zo kan ik het het beste uitleggen...) Maar ik heb nu sinds zondag ook hele kleine schopjes gevoeld. 2 x een hele goeie! Vooral inderdaad als ik rustig ben maar volgens mij komt dat ook omdat je je er dan beter op kan concentreren anders ben je bezig met de slommeringen van de dag..
Toen ik 18 weken zwanger was voelde ik de kleine heel zachtjes soms.. En toen ik 19 weken zwanger was voelde ik hem/haar steeds beter. Nu met 22 weken voel ik de kleine het beste als ik lig of onderuit zit en nooit op een bepaald tijdstip, de ene dag is het de hele dag door een schopfestijn en de andere dag is het heel rustig en alleen smiddags bijvoorbeeld!