Hallo, Onze zoon (bijna drie weken) krijgt borstvoeding. Alles gaat heel goed, maar meestal heeft hij 's avonds een paar moeilijke uurtjes door krampjes. Gisteren had hij nergens last van, maar vanavond was het weer raak. Ik ben gaan terug denken en kijken om vast te stellen waardoor er zoveel verschil in vandaag en gisteren zat. Gisteren zijn we de vitamine K en D druppels vergeten, dat is het enige. Ik vind het daarnaast opvallend dat hij altijd na het innemen van de druppels krampjes krijgt en nooit op een ander moment van de dag. Kan het zijn dat dit met elkaar te maken heeft en dat onze zoon daadwerkelijk last heeft van de vitamine K en D? Zo ja, wat kan ik daaraan doen? Alvast bedankt!
hoi het zou kunnen ja, dat hij er last van heeft, misschien kun je het op een ander moment van de dag geven, en direct voor een voeding, dan wordt het goed vermengd met de melk, en dan heb je kans dat hij minder last heeft. Het kan ook toeval zijn hoor, de meeste baby's hebben s avonds de krampjes. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je reactie! Ik ga vandaag de druppels inderdaad maar eens voor een voeding geven. Groetjes Melanie