Baby wil vandaag niet bewegen!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kaatje28, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Halllo,
    Vraagje: ik voel al 2 weken de baby. Vooral als ik aan het werk ben is de baby heel beweeglijk. Vandaag wil hij/zij niet echt bewegen. Is dit een slecht teken??
    Groetjes Kaatje
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Kaatje,

    wat bijzonder dat je de baby al zo vroeg voelt bewegen!
    Je hoeft je geen zorgen te maken dat je dat nu niet voelt. We willen dat je pas vanaf 28 weken de baby elke dag voelt, dan zijn de spieren genoeg ontwikkeld om dat ook dagelijks te kunnen voelen. Tot die tijd kan het zijn dat de baby naar een ander plekje zwemt (er is nog zoveel ruimte) waar jij het minder of niet voelt. Dus er is eigenlijk niets aan de hand. Ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt, maar dat hoeft dus niet.

    Mirjam
     
  3. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Hoi Mirjam,
    Ja is zeker heel bijzonder vooral bij een eerste. Ja het maakte me
    inderdaad zeker onzeker maar tegelijk fijn om te weten dat ik me
    geen zorgen hoef te maken. Het was vandaag ook zo dat ik flink heb moeten werken en dacht ojeee nu heb ik teveel gedaan.
    Hoop dat hij/zij morgen weer flink gaat zwemmen.
    Groetjes Kaatje
     
  4. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Halllo,
    Vraagje: ik voel al 2 weken de baby. Vooral als ik aan het werk ben is de baby heel beweeglijk. Vandaag wil hij/zij niet echt bewegen. Is dit een slecht teken??
    Groetjes Kaatje
     
  5. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Kaatje,

    wat bijzonder dat je de baby al zo vroeg voelt bewegen!
    Je hoeft je geen zorgen te maken dat je dat nu niet voelt. We willen dat je pas vanaf 28 weken de baby elke dag voelt, dan zijn de spieren genoeg ontwikkeld om dat ook dagelijks te kunnen voelen. Tot die tijd kan het zijn dat de baby naar een ander plekje zwemt (er is nog zoveel ruimte) waar jij het minder of niet voelt. Dus er is eigenlijk niets aan de hand. Ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt, maar dat hoeft dus niet.

    Mirjam
     
  6. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Hoi Mirjam,
    Ja is zeker heel bijzonder vooral bij een eerste. Ja het maakte me
    inderdaad zeker onzeker maar tegelijk fijn om te weten dat ik me
    geen zorgen hoef te maken. Het was vandaag ook zo dat ik flink heb moeten werken en dacht ojeee nu heb ik teveel gedaan.
    Hoop dat hij/zij morgen weer flink gaat zwemmen.
    Groetjes Kaatje
     

Deel Deze Pagina