babybedje klein

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Shaana, 18 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

    Shaana Bekend lid

    7 apr 2014
    886
    23
    18
    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar een bedje waar de kleine ongeveer een jaartje in zou kunnen slapen. We hebben al een ledikant in prima staat. Maar aangezien de kleine bij ons op de kamer zal slapen en we daar (nog) niet veel ruimte voor hebben. Hopen we op een iets kleiner bedje voor ongeveer een jaartje. We zagen laatst het een en ander bij babypark, van het merk maxi cosi o.a. wat ong. een jaar te gebruiken is. Het leek verdacht veel op een co-sleeper, maar dat was het net niet denk ik.

    Wie heeft ervaring en/of tips met zo een bedje? Of me een beetje kan helpen in een richting waar ik zoeken moet?
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zou er op letten dat het matras omlaag kan ivbm staan (verlagen zo rond de 6 maanden). Daarbij verschilt de groei in lengte het eerste jaar veel. Als er een jaar staat kan het ook nog een stuk korter blijken te zijn.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.532
    26.093
    113
    Vrouw
    Ik heb t nog niet gevonden. Bedje moet wel omlaag kunnen, met 9 maanden ging onze oudste ineens zitten én staan en kon net voorkomen dat hij over de rand pleurde... ik was de actie van hem aan t filmen omdat hij voor het eerst ging zitten en hij besloot ook gelijk te gaan staan... anders was hij gevallen

    En qua lengte ligt t er ook aan. Onze oudste is tot 1,5 juist klein geweest, de jongste gemiddeld maar zijn evenoude neefje is echt bizar lang. Zit boven de +2 lijn
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hier eerste half jaar wiegje van mp. Gewoon met ledikantspullen / ledikant deken. Na half jaar een ledikant.