Babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Neilia, 16 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Voor de 2e keer is nu onze Luvion overleden.
    De camera’s werken nog prima maar de monitor is weer kapot.

    ik ben op zoek naar een goedkope goeie babyfoon.
    Met of zonder camera.
     
  2. Saartjee

    Saartjee Actief lid

    8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw

    Ik wil deze bestellen via ing rentepunten.
    Nog geen ervaring ermee https://www.ing.nl/punten/productdetail/1010431?mcing=sepa_gobr_mass_loy_d_rentepunten-s01&account=rentepunten&campaign=S01&adgroup=ing-rentepunten&keyword=ing%20rentepunten&gclid=CjwKCAiAy_CcBhBeEiwAcoMRHOs2Q1mixwJEvWr5KQhAUFHzJFjpnqacKmmChSPOGflKY2B3kM8wMBoCt7UQAvD_BwE
     
  3. Annefien

    Annefien Bekend lid

    4 jan 2021
    560
    344
    63
    Vrouw
    Wij hebben voor beide kinderen er een van Philips Avent uit de SCD serie.
    De oudste is ruim 4 jaar oud en doet het nog steeds goed dus voor de jongste zo’n zelfde erbij gekocht.
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.821
    14.154
    113
    Philips hier ook, de goedkoopste dect volgens mij. Lekker stabiel, weinig fratsen wat kapot kan gaan. Hebben kort een alecto gehad maar die verloor meerdere keren per dag zn connectie. Hij kon m wel weer terugvinden maar zo'n schelle piep midden in de nacht, is niet prettig

    Voor onrustige perioden heb ik een losse wifi camera.
     
  5. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen officiële babyfoon, maar een wifi/beveiligingscamera. De TP link tapo, voor 32 euro.

    Camera staat op het bedje gericht. Zolang de wifi in huis het doet en jij internet op je telefoon hebt (kan ook 4/5g zijn) kun jij overal ter wereld via je telefoon naar de baby kijken. Zo was ik een week in Spanje voor mijn werk en kon ik 's avonds soms stiekem even kijken.

    Wij hebben alleen de app niet standaard open staan als C in bed ligt, dat kost best veel batterij. We laten de deur naar boven altijd een klein stukje open. Als we hem horen, kijken we even via de app wat er aan de hand is.
     
  6. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Hier juist wel goede ervaringen met die van Alecto (DBX-88), ga hem nu weer halen (die andere doet het overigens nog steeds, na 8 jaar, maar de accu is lui geworden en hij is wat verkleurd. Dus nu toch maar een nieuwe)
     
  7. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben laatst de alecto dbx 125 gekocht voor de oudste. Prima babyfoon!

    En voor de jongste hebben we de luvion easy en ook dat is een fijne babyfoon.

    Ga niet voor de luvion grand elite. Wat een geldverspilling is dat ding.
     

Deel Deze Pagina