Lieve Allemaal, Na mijn zwangerschap met wat ziekenhuis opnames en een bevalling van drie dagen (eerste wee tot baby) ben ik begonnen met een blog. Hoe is het nu echt als je in verwachting bent en daarna. Wat als de roze wolk even minder roze is en hoe ga je om met verplichtingen. laagdrempelig, no nonsense & positief! Zijn er nog recente bloggers hier actief? Ik zou graag andere bloggers volgen. Ik ben net begonnen, maar wilde graag de link hier delen. Ik hoor heel graag wat jullie er van vinden. is het wat of is het niks? Liefs Stephanie aboutbeingmom
Leuk dat je met een blog begonnen bent, vind ik altijd leuk om te lezen! Door je begeleidende tekst hierboven had ik echter de verwachting dat je blog wat persoonlijker zou zijn, met wat meer persoonlijke ervaringen erin over waarom jij de dingen zo vind, maar het is een beetje vlak gebleven vind ik. Ik ben zelf moeder van een 2 jarig mannetje en zwanger van de tweede, dus ik herken wel een hoop dingen van wat je schrijft en kan er in gedachten een hoop voorbeelden bij halen waardoor ik ook weet waar jouw mening vandaan komt en ik denk dat als je die voorbeelden erbij zou zetten dat het veel leuker wordt om te lezen. Ook voor aanstaande mama's wordt het dan een stuk tastbaarder en leuker om te lezen. Hopelijk begrijp je wat ik ermee bedoel en het os absoluut niet negatief hoor, maar gewoon een tip om het net even wat leuker te maken voor anderen om te lezen. Ik heb zelf bij mijn zoontje hier op de site een blog bijgehouden, maar dat was meer om een beetje van mij af te schrijven en niet heel erg als blog bedoeld dus Ik lees wel veel blogs van anderen, misschien kun je daar ook nog wat inspiratie uit halen door dat te doen?
Ik heb je stukken even gelezen. Eigenlijk vroeg ik me af wat je ermee wilt. Het is volgens mij namelijk niet persoonlijk genoeg voor een blog, je onderscheidt je hiermee niet echt van al die jonge moedermagazines die er al zijn. Ook qua onderwerpen niet. Ik zie bijvoorbeeld lijstjes, maar die vind je ook al wel in de bladen. Met verrassender onderwerpen en een duidelijker eigen stijl zou het misschien wel wat kunnen worden, want je schrijft wel vlot.Succes! Ik hoop dat je lezers vindt.
Hoi Dames, Wat lief dat jullie de moeite nemen om te lezen en om me feedback te geven. Erg fijn! Ik ben net pas begonnen en wil er heel graag een persoonlijk blog van maken. Wat ik eerst wilde weten is of de stijl van schrijven aan zou slaan. Ik kan zeker wat met jullie kritiek. Dankjullie!
Graag gedaan! Als je binnenkort weer een stukje hebt geschreven vind ik het ook best leuk hoor om het weer te lezen. Stuur maar een pb tegen die tijd 😉
Inmiddels staat mijn bevallingsverhaal er op (deel 1). Zo wil ik heel persoonlijk met handig en overzichtelijk combineren. Zelf vind ik het erg leuk om blogs te lezen en ik merk dat schrijven een fijne uitlaatklep kan zijn. Geniet van jullie zwangerschap. Liefs
Ik ben begonnen met je bevallingsverhaal voordat ik de reacties had gelezen, dus ik dacht al dat is toch wel persoonlijk? Maar de rest is inderdaad wel herkenbaar en leuk om te lezen, maar niet erg persoonlijk. Daarnaast ook niet erg vernieuwend. Ben wel benieuwd naar de rest van je bevallingsverhaal!
Had al op je pb gereageerd, maar je bevallingsverhaal deel 1 is idd heel persoonlijk, leuk en spannend om te lezen. Ik ben echt benieuwd naar deel 2 nu!
net je babyuitzetlijst gelezen harstikke leuke schrijfstijl en handige tips ook..ik zeg ga door..zit nu een film te kijken maar ga zeker nog meer lezen
Echt heel leuk geschreven en super interessant om te lezen voor mij als aanstaande moeder! Ik ben zelf ook bezig met schrijven over mijn zwangerschap en was al aan het uitzoeken hoe ik dit via het internet kan doen in de vorm van een blog. Ik zie dat jij Wordpress gebruikt fijn om mee te werken? en hoe host je dit? Ik wil er namelijk niet teveel geld aan uitgeven. Ik vond iets over shared hosting via Strato doe jij dit ook zo? In ieder geval, blijf doorgaan met schrijven en geniet van je kleintje!
Je schrijfstijl spreekt mij juist erg aan! Lekker vlot, makkelijke taal en recht zo die is! Ik ga je zeker volgen!
Wat een leuke reacties! Dat geeft de burger moed. Ik moet zeggen dat het me echt heel goed bevalt om dingen op te schrijven dus wat dat betreft kan ik het iedereen aanraden. Ik vond het ook heerlijk om alles van anderen te lezen. Ik heb mijn blog opgestart via wordpress en heb nu ook een domeinnaam via Strato, het eerste jaar is dat maar 0.36 euro. Jullie kunnen me nu dan ook vinden via http://www.aboutbeingmom.nl/ Lief dat jullie reageren en ik hoop dat ik jullie kan blijven verrassen met mijn updates Hebben jullie ook websites of blogs? Ik lees graag! Liefs, Stephanie
Hele leuke blog. Alles gelezen. Een puntje bij je post:What to expect, 7 dingen die je kunt verwachten als je in verwachting bent. Ik mis puntje 5.. Verder heel leuk.
Leuk om te lezen als aanstaande moeders! Je behandeld precies al die zaken die mij bezig houden en je schrijft erg vlot en leuk!