Babykamer: schommelstoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Leann, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je veel plezier gehad van de schommelstoel in de babykamer?

  1. Ja, ik heb er veel in gezeten

  2. Nee, ik zat er eigenlijk zelden

  3. Nee, het gebruik van de stoel viel me erg tegen

  4. Redelijk, ik zou hem een volgende keer wel weer neerzetten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Leann

    Leann Lid

    10 mei 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor dames met al kinderen of die hier een duidelijk idee over hebben :):
    In veel kinderkamers zie je schommelstoelen staan en nu vraag ik me af: gebruik je die nou echt veel of is het vooral omdat het leuk is?

    Ik ben bezig met het zoeken van de laatste spullen, en ik vraag me echt af of ik er een aan wil schaffen of niet. Op zich hou ik wel van het zitten in een schommelstoel, maar heeft het meerwaarde (bijvoorbeeld tijdens het voeden)? Of ga je dan 's nachts toch in je eigen bed voeden? (ik wil graag borstvoeding geven)

    Ik hoor graag jullie ervaringen...
     
  2. Maia

    Maia Niet meer actief

    ik vond hem geweldig! je moet wel lekkere kussens hebben maar ik heb nachten gezeten en dan rustig schommelen en dan een liedje zingen of gewoon rustig samen zitten. heerlijk, echt een van mijn favoriete aankopen geweest.
     
  3. Froetsel

    Froetsel Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt het momenteel weer bij de Praxis, ik ga hem morgen halen. 40 Euro, dan nog een leuke kussen in de thema van de babykamer.
     
  4. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Oh, graag.. in de eerste babykamer was er geen plaats... in de tweede babykamer konden we geen betaalbare vinden.. misschien mag het bij een derde nog wel...
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Voor de nachtvoeding ideaal!
     
  6. Ja ik zie 'm ook, maar moet je wel een kortingsbon hebben. Hoe kom ik daaraan, kan je die bij praxis halen?
     
  7. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar gebruik je dat echt? Heb het bij de 1e niet gehad en niet gemist. De baby komt in een cosleeper bij ons te liggen. Gebruik je dan echt zo'n schommelstoel? Kan het me niet echt voorstellen, maar vind het wel altijd heel erg mooi en leuk... dus de twijfel blijft hier toch wel, haha.
     
  8. Hier ook de twijfels, ook een cosleeper, maar wil wel een stoel op de babykamer. Maar zie nog niet de voordelen van een schommelstoel tov een normale stoel.
     
  9. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar waar gebruik je de stoel voor? Snachts voed je dus in bed en ga je dan overdag op het kamertje voeden? Ik zie dat dus weer niet gebeuren, of is het toch wel handig?
     
  10. HannekeG

    HannekeG Fanatiek lid

    20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Bedankt voor de tip. We hebben de stoel net bij de praxis gemaakt. Volgens mij hebben we te veel korting gekregen en betaalden daarom maar 30 euro. Ik denk dat we de stoel later ook wel gaan gebruiken om bijvoorbeeld voor te lezen ofzo.
    We hebben een vrij grote babykamer, dus voldoende ruimte.
    De kortingsbonnen lagen bij ons ook in de winkel.
    Wij hadden we de allerlaatste in deze vestiging, ze schijnen erg hard te gaan
     
  11. Op een gegeven moment past de baby niet meer in de co-sleeper hier en gaat dan over in het ledikantje.. dan voed ik dus op de stoel. Overdags wil ik de baby ook in zijn/haar eigen kamertje laten slapen (wel in de co-sleeper, met zijkantje die je dicht kan doen). We hebben er 1 die je makkelijk kan verplaatsen vandaar.

    Voed jij dan overdags ook in bed, of doe je dat beneden? Ik vond dat bij mijn zoon altijd wel fijn om boven te doen.. als hij uit bed kwam gelijk voeden boven en daarna naar beneden.

    Verder plof ik ook gewoon op de stoel neer als ik met hem naar boven ga en hij even wilt spelen :p gebruik die op mijn zoons kamer nog steeds (alleen al een tijdje niet meer voor voeden)
     
  12. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik gebruik hem weinig. maar ik vind het gewoon zo super gezellig staan. soms gebruik ik hem wel. vind het geen miskoop. maar om nu te zeggen dat ik hem veeeeeeel gebruik. nee absoluut niet.

    Moet zeggen dat rond de leeftijd vanaf mnd of 7 a 8 toen de bv over was ik hem meer gebruikte. als ze moeite hadden met inslapen of snachts wakker werden van de tanden.. dan lekker er in zitten en wiegen. vonden ze heeeerlijk
     
  13. Theepot

    Theepot Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik gebruik hem nog steeds veel op de inmiddels peuterkamer, nu lezen we gezellig samen boekjes in de stoel.
     
  14. Norge

    Norge Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Heb m ook van de praxis voor 30 euro
    image.jpg
     
  15. Blays

    Blays Niet meer actief

    Ik vind hem heerlijk! Lekker de laatste fles in geven, en ook de eerste. Natuurlijk ook fijn voor de nachtvoedingen, al hebben we die hier niet veel gehad :p
    Nu ook met verhaaltjes voorlezen, lekker gezellig met zijn tweetjes in de stoel, lekker schommelen, flesje erbij, indutten en dan heerlijk slapen in bed.
    Ons zoontje heeft wel altijd al in zijn eigen ledikantje in zijn eigen kamer geslapen.
    Wij hebben trouwens de Poang (ofzo?) van de Ikea :)
     
  16. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nooit een stoel op de babykamer gehad (ruimtegebrek) en heb het niet echt gemist. Voeden deed ik op bed.
     
  17. loesje1982

    loesje1982 Fanatiek lid

    4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier wordt ie erg veel gebruikt, heb een rotan stoel, zo'n grote brede. heeerlijk!
    de nachtvoedingen deed ik daarin, om papa niet wakker te maken. slapen deed ze bij ons op de kamer.
    later de eerste en de laatste fles en aaaaaaallllllleeee nachten die we op hebben gezeten, lekker schommelen, zachtjes zingen, dekenjte over de benen. hele nachten heb ik er doorgebracht.
    en nu (dochter 18mnd) elke avond voorlezen, lekker met zn tweetjes erin kruipen, even knuffelen, beetje schommelen. en s nachts de tandjes...

    heb m van mp, en de vrouw van wie ik m kocht had een huilbaby gehad, ze deed de stoel met tranen in dr ogen weg, had m ook veel gebruikt.
     

Deel Deze Pagina